Pomarkun uhrien kuolinilmoitus lehdessä laittoi kyllä hiljaiseksi
vasta äsken luin eilisen lehden. Jotenkin konkreetttisempi vielä nyt nimien kanssa.
Kommentit (40)
Myötä- ja vastamäessä... Tuskin se ihan täysissä järjissään tekoaan teki, joten ihanaa, että ymmärrystä riittää vielä lähipiirissä. Eivätkä ne kauniit muistot koskaan katoa..
avuttomat ja viattomat lapset? Provoilet varmaan?
lapsen isä samaan hautaan menisi jos olisi tappanut lapseni :D Mutta kukin omalla tavallaan.
että miten jotkut voivat muka väittää etteivät lue kuolinilmoituksia tai tiedä ketään kuka lukisi? Tuskin niistä kovin moni keskustelee jos lukee. En minäkään säännöllisesti lue mutta jos satun bledraamaan lehteä jossa toisessa sivussa on joku juttu ja toisessa taas kuolinilmoituksen niin väkisinhän silmät niitä nopeasti lukaisee sen kummemmin miettimättä.
ja miestä vaimo kiitti kauniista muistoista!! samoin kuin appivanhemmat kaipaili kultaista vävyä...
Ei taida ihan olla kaikki kotona tälläkään porukalla? Jotain kiihkouskiksia?
Jos minun lapseni joku tappaisi niin saisi vaikka mädäntyä metsään, muistoista viis.
ois tämä kultainen isipappa vaan ampunu päänsä,niin olisi pään kivistys loppunut siihen!
pakkoko sitä oli viedä lapsetkin!
mun rakkaus olisi kyllä loppunut siihen paikkaan,kun lapsesa teurasti.
miksi pitää ja miten edes kykynee omat lapsensa tappamaan... :((((
en ymmärrä, vaikka toki hulluhan sellainen ihminen on, joka tappaa....
sitli en kaunnita sanoja laittelis lehteen, enkä lasteni kanssa samaan hautaan laittaisi, vaikka jos edes vähänkin ymmärtäisin.. niin en siltikään laitaisi.
outoa minustakin siis on
älkääkä spekuloiko asialla, josta ette mitään tiedä.
Etukäteen ei teistä kukaan voi tietää, miten toimii vastaavassa tilanteessa, vaikka nyt olette olevinanne niin varmoja, että "antaisitte mädäntyä metsään".
Sitten, kun kohdallenne tulee todella paha paikka, vasta voitte tietää, miten ihminen silloin toimii, ei yhtään aikaisemmin.
Antakaa asianosaisille edes oikeus surra siten,kun itse haluavat ja laittaa sellainen ilmoitus, kuin itse haluavat. Te ette tunne näitä ihmisiä.
Kyllä jokaisella on oikeus surra sitä, että jotain yhteistä kaunista on päättynyt. Me emme voi tietää, miksi näin kävi, mutta on julmaa kieltää surevalta vaimolta yhteisten onnenhetkien muistaminen. Rakkautta on sekin, että vaikka ei ymmärrä tekoa niin pystyy hyväksymään sen, että sitä tekoa ennen oltiin yhdessä onnellisia.
Sokissa ovat, eivät käsitä miehen tekoa varmaankunnolla vielä.
Ehkä se on helpompi kestää, jos ajattelee, että mies oli kuitenkin hyvä mies, joka vain sekosi...
En sano mitä itse tekisin, toivon etten koskaan joudu moista kokemaan.
ilmoituksen tyylistä. Mutta tosiaan, varmasti ovat kaikki täysin shokissa vielä ja jokainen tekee tavallaan.
minä hautaisin lapseni ja miehen vanhemmat sais hoitaa poikansa hautaan jonnekin kauas lapsista. Mutta mistäpä sen koskaan tietää. Voihan se olla ettei tuo äiti vielä oikeasti edes tajua koko hommaa, mies kuoli lasten perässä joten tavallaan tilanne on vielä pahempi. He vain ovat ykskaks poissa eikä ole ketään jolta kysyä että miksi.
Ei varmaan ole mitään lehti-ilmoitusta
Lue sunnuntain satakunnan kansa
joka väistämättä olisi johtanut kuolemaan...
ja sen vuoksi isä olisi päätynyt tämän kaltaiseen ratkaisuun, eikö silti olisi kuulunut haudattavaksi yhdessä lasten kanssa...?
Kun vihan kohdekkin on kuollut, miten siinä sitten vihaa muuten kun potemalla pahaa oloa sisällään.
Eri asia olisikin jos mies olisi elossa ja hänet voisi kohdata,olla vihainen ja raivota,hakata,potkia ja huutaa. Nyt ei ole ketään.
joka väistämättä olisi johtanut kuolemaan...
ja sen vuoksi isä olisi päätynyt tämän kaltaiseen ratkaisuun, eikö silti olisi kuulunut haudattavaksi yhdessä lasten kanssa...?
Enkä hyväksyisi sitä että vanhempi ampuu lapsensa siitä huolimatta että lapsella olisikin jokin "kuolemaanjohtava sairaus". Kuinka moni täysijärkinen muuten pystyisi ampumaan edes oman koiransa? Mieti vähän mitä kirjoitat!
Saati laitetaan samaan hautaan!!
En voi ymmärtää. Edes kuoltuaan tyttäret eivät saa ansaitsemaansa arvoa :(
tarvittaessa.
Pystyttiinhän ennen myös tappamaan siat ym. ja syömään ne...
Tapahtumasta on kulunut niin vähän aikaa, että tuntuu mahdottomalta uskoa, että hän voisi selata kukkakaupan värssyvihkoja!
Eiköhän kuolinilmoituksen ole laatineet ihan jotkut muut.
ois tämä kultainen isipappa vaan ampunu päänsä,niin olisi pään kivistys loppunut siihen!
pakkoko sitä oli viedä lapsetkin!
mun rakkaus olisi kyllä loppunut siihen paikkaan,kun lapsesa teurasti.