Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pomarkun uhrien kuolinilmoitus lehdessä laittoi kyllä hiljaiseksi

Vierailija
02.07.2012 |

vasta äsken luin eilisen lehden. Jotenkin konkreetttisempi vielä nyt nimien kanssa.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla tänne kuitenkin raportoimaan, että kuolinilmoitus nähty, hurraa, ekana olin...

Vierailija
2/40 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ei sentään varmaan ollut samassa ilmoituksessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei niitä ilmoituksia ole pakko lukea. Ylipäätään ihmettelen ihmisiä, jotka niitä lukevat. Kyllähän tuttujen kuoleman muutenkin kuulee ja vieraista ei niin väliäkään.

Vierailija
4/40 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei niitä ilmoituksia ole pakko lukea. Ylipäätään ihmettelen ihmisiä, jotka niitä lukevat. Kyllähän tuttujen kuoleman muutenkin kuulee ja vieraista ei niin väliäkään.

Katselen ihmisten nimet ja iät ja värssyt. Yritän arvailla mihin kuolivat ja millainen oli elämä. Olen tehnyt tätä koko ikäni, ehkä sitten olen outo.

Vierailija
5/40 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen ihmisten nimet ja iät ja värssyt. Yritän arvailla mihin kuolivat ja millainen oli elämä. Olen tehnyt tätä koko ikäni, ehkä sitten olen outo.

sori nyt vaan. Mutta jos se ei sua itseäsi rasita eikä stressaa lienee aika vaaraton huvi kuitenkin.

Vierailija
6/40 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä oli samassa ilmoituksessa "kultaista vävypoikaa kaivaten"

Vierailija
7/40 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituiselta kyllä kuulostaa sori nyt vaan. Mutta jos se ei sua itseäsi rasita eikä stressaa lienee aika vaaraton huvi kuitenkin.

Tutkimuksen mukaa kuolinilmoitukset ovat luetuin osa sanomalehteä.

t.Ohis

Vierailija
8/40 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole outo. Tai ainakin meitä outoja on sitten monta.

Vierailija
9/40 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituiselta kyllä kuulostaa sori nyt vaan. Mutta jos se ei sua itseäsi rasita eikä stressaa lienee aika vaaraton huvi kuitenkin.

t.Ohis

Mä en tiedä ketään, joka niitä lukisi.

Vierailija
10/40 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka on karmea kauhea ja paha asia tapahtunut, he olivat perhe. Perhe.

Koittakaa käsittää!!!

Läheinen jolta kyyneleet alkaa olla jo vuotaneet loppuun...

Vierailija
11/40 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se perhe noin pyhä ja muuttumaton saa olla! Jos tappaa rakkaimpansa niin ei kyllä voi kuulua enää samaan perheeseen. Hyi kauhea!

Vierailija
12/40 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.Ohis

Mä en tiedä ketään, joka niitä lukisi.

Minä taas en tiedä ketään, joka niitä EI lukisi, jos nyt ylipäätään sanomalehtiä lukee. Itsekin silmäiden aina läpi. Eilisessä lehdessä esim. oli yhden tutun ilmoitus.

Vierailija
13/40 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se perhe noin pyhä ja muuttumaton saa olla! Jos tappaa rakkaimpansa niin ei kyllä voi kuulua enää samaan perheeseen. Hyi kauhea!

Ei ole mitenkään ainutlaatuista, että samaan hautaan haudataan surmaaja uhriensa kanssa, jos perhe kyseessä.

Vierailija
14/40 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka on karmea kauhea ja paha asia tapahtunut, he olivat perhe. Perhe.

Koittakaa käsittää!!!

Läheinen jolta kyyneleet alkaa olla jo vuotaneet loppuun...

jos murhaisi mun lapset. Ei sitten mitenkään!

Vierailija
15/40 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiset värssyt oli?

Nyt ei sitten puoli valtakuntaa loukkaannu kun utelen, mitä omille pienille lapsilleen on äiti valinnut.

Vierailija
16/40 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsille oli se "olitte niinkuin tähdenlennot,lapsukaiset pienet hennot....." ja miestä vaimo kiitti kauniista muistoista!! samoin kuin appivanhemmat kaipaili kultaista vävyä...

Vierailija
17/40 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötä- ja vastamäessä... Tuskin se ihan täysissä järjissään tekoaan teki, joten ihanaa, että ymmärrystä riittää vielä lähipiirissä. Eivätkä ne kauniit muistot koskaan katoa..

Vierailija
18/40 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeesti yleensä kärjekkäästi moisista sano. Ja ymmärrän että äiti suree miestäänkin, tietenkin. Mutta ilmoitus oli mielestäni suorastaan TÖRKEÄ lapsia kohtaan. Isästä kaikenlaista ensin, lapset kuin sivuseikka lopussa. Tuntui pahalta.

Vierailija
19/40 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen isä samaan hautaan menisi jos olisi tappanut lapseni :D Mutta kukin omalla tavallaan.

Vierailija
20/40 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kukaan ei saa niitä lukea? Kalliitakin ovat vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi