Pomarkun uhrien kuolinilmoitus lehdessä laittoi kyllä hiljaiseksi
vasta äsken luin eilisen lehden. Jotenkin konkreetttisempi vielä nyt nimien kanssa.
Kommentit (40)
Isä ei sentään varmaan ollut samassa ilmoituksessa?
no ei niitä ilmoituksia ole pakko lukea. Ylipäätään ihmettelen ihmisiä, jotka niitä lukevat. Kyllähän tuttujen kuoleman muutenkin kuulee ja vieraista ei niin väliäkään.
no ei niitä ilmoituksia ole pakko lukea. Ylipäätään ihmettelen ihmisiä, jotka niitä lukevat. Kyllähän tuttujen kuoleman muutenkin kuulee ja vieraista ei niin väliäkään.
Katselen ihmisten nimet ja iät ja värssyt. Yritän arvailla mihin kuolivat ja millainen oli elämä. Olen tehnyt tätä koko ikäni, ehkä sitten olen outo.
Katselen ihmisten nimet ja iät ja värssyt. Yritän arvailla mihin kuolivat ja millainen oli elämä. Olen tehnyt tätä koko ikäni, ehkä sitten olen outo.
sori nyt vaan. Mutta jos se ei sua itseäsi rasita eikä stressaa lienee aika vaaraton huvi kuitenkin.
isä oli samassa ilmoituksessa "kultaista vävypoikaa kaivaten"
Omituiselta kyllä kuulostaa sori nyt vaan. Mutta jos se ei sua itseäsi rasita eikä stressaa lienee aika vaaraton huvi kuitenkin.
Tutkimuksen mukaa kuolinilmoitukset ovat luetuin osa sanomalehteä.
t.Ohis
Et ole outo. Tai ainakin meitä outoja on sitten monta.
Omituiselta kyllä kuulostaa sori nyt vaan. Mutta jos se ei sua itseäsi rasita eikä stressaa lienee aika vaaraton huvi kuitenkin.Tutkimuksen mukaa kuolinilmoitukset ovat luetuin osa sanomalehteä.
t.Ohis
Mä en tiedä ketään, joka niitä lukisi.
Vaikka kuinka on karmea kauhea ja paha asia tapahtunut, he olivat perhe. Perhe.
Koittakaa käsittää!!!
Läheinen jolta kyyneleet alkaa olla jo vuotaneet loppuun...
Ei se perhe noin pyhä ja muuttumaton saa olla! Jos tappaa rakkaimpansa niin ei kyllä voi kuulua enää samaan perheeseen. Hyi kauhea!
Omituiselta kyllä kuulostaa sori nyt vaan. Mutta jos se ei sua itseäsi rasita eikä stressaa lienee aika vaaraton huvi kuitenkin.Tutkimuksen mukaa kuolinilmoitukset ovat luetuin osa sanomalehteä.
t.Ohis
Mä en tiedä ketään, joka niitä lukisi.
Minä taas en tiedä ketään, joka niitä EI lukisi, jos nyt ylipäätään sanomalehtiä lukee. Itsekin silmäiden aina läpi. Eilisessä lehdessä esim. oli yhden tutun ilmoitus.
Ei se perhe noin pyhä ja muuttumaton saa olla! Jos tappaa rakkaimpansa niin ei kyllä voi kuulua enää samaan perheeseen. Hyi kauhea!
Ei ole mitenkään ainutlaatuista, että samaan hautaan haudataan surmaaja uhriensa kanssa, jos perhe kyseessä.
Vaikka kuinka on karmea kauhea ja paha asia tapahtunut, he olivat perhe. Perhe.
Koittakaa käsittää!!!
Läheinen jolta kyyneleet alkaa olla jo vuotaneet loppuun...
jos murhaisi mun lapset. Ei sitten mitenkään!
Minkälaiset värssyt oli?
Nyt ei sitten puoli valtakuntaa loukkaannu kun utelen, mitä omille pienille lapsilleen on äiti valinnut.
lapsille oli se "olitte niinkuin tähdenlennot,lapsukaiset pienet hennot....." ja miestä vaimo kiitti kauniista muistoista!! samoin kuin appivanhemmat kaipaili kultaista vävyä...
Myötä- ja vastamäessä... Tuskin se ihan täysissä järjissään tekoaan teki, joten ihanaa, että ymmärrystä riittää vielä lähipiirissä. Eivätkä ne kauniit muistot koskaan katoa..
En oikeesti yleensä kärjekkäästi moisista sano. Ja ymmärrän että äiti suree miestäänkin, tietenkin. Mutta ilmoitus oli mielestäni suorastaan TÖRKEÄ lapsia kohtaan. Isästä kaikenlaista ensin, lapset kuin sivuseikka lopussa. Tuntui pahalta.
lapsen isä samaan hautaan menisi jos olisi tappanut lapseni :D Mutta kukin omalla tavallaan.
jos kukaan ei saa niitä lukea? Kalliitakin ovat vielä.
Piti tulla tänne kuitenkin raportoimaan, että kuolinilmoitus nähty, hurraa, ekana olin...