Terveiset isosta sairaalasta, potilaana ollaan
Kommentit (11)
naishoitajat ovat keskivertoa nätimmän näköisiä. mieshoitajat todella omituisia hiippareita. Mun omahoitaja on joku 58v naimisissa oleva heppu, joka ajelee itsensä karvattomaksi... siis sen huomaa, kun käsivarret ja jalat ovat sileämmät kuin monella naisella. Yöökks, on jotenkin omituista.
Sitten eräs mieshoitaja on ottanut asiakseen mulle vittuilun, ihan suoraan tulee tänne huoneeseeni (jossa olen yksin) istumaan tohon tuolille ja kaikki päivän aikana käymäni keskustelut on lukenut koneelta ja niitä arkoja asioita tuossa sitten mulle ilkeillen heittelee. Tästä ukosta teen vielä osastonhoitajalle huomautuksen.
Ruoka on pahaa, tässä kohta 8 päivää eletty kivennäisvedellä.
Lääkitys on kauheaa, uskokaa tai älkää, mutta mä otan lääkkeet valvonnan alla suuhun, mutta en niele niitä. Huoneeseen päästyäni piilotan pillerit laukuun
itse arvelen, että ei mikään. Se ahdistus meni ohi jo ja nyt vituttaa, kun täällä olen
onko sulla lapsia? onko sulla miestä?
kuka vei sut sairaalaan? miltä sä näytit kun tulit sinne?
se oli joskus itsenäinen valtio jolla oli omat postimerkitkin mutta piiiitkään aikaan ei ole kuulunna mihtään eli kerros nyt viimeismmät kuulumiset.
jolla on 3 lasta. Lapset mut toi omasta tahdostani, olin ihan sairaan väsynyt ja ajattelin kuolemista.
Ihan oma normaalilta itseltäni näytin ja näytän edelleen. Parina päivänä erehdyin ottamaan pillerit ja aikas jäätävän olon tbt:t saivat aikaan.
Niin, poiskaan en pääse, kun eivät tiedä mikä mulla on. Huomenna sanon, että olo on jo normaali.. mihin sanovat että sairaudentunto puuttuu ja taas kakkua napsahtaa lisää.
Ei ole kiva olla hullu
toivotaan että olet pian "normaali" ja pääset pois!!!
Sun miehes on Candyn Mikko :D
Paitsi et ne lapset on niin pienii etteivät olisi voinut äitii viedä sairaalaan.
Sun miehes on Candyn Mikko :D
Paitsi et ne lapset on niin pienii etteivät olisi voinut äitii viedä sairaalaan.
Enpä tuota kohtaa huomannut ensin :)
vai ootko ihan yhden hengen huoneessa taikka eristyksessä? Onko ruoka hyvää, mites hoitajat, onko komeita lääkäreitä?