Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoit/reagoisit, jos miehesi unohtaisi syntymäpäiväsi vuosi vuoden jälkeen? EV

Vierailija
24.11.2005 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mies itse asiassa MUISTAA, mutta ei vaan juhli mun kanssa mitenkään. Ei korttia, ei lahjaa, ei kukkia, ei kakkua, ei mitään. Tietää kyllä, miten mua loukkaa ja että olisi kiva vaikka mennä syömään jonnekin.

Vierailija
2/12 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka nyt soittaisin miehelleni ja kysyisin, että milloin syntymäpäiväni on... Hän ei osaisi vastata!

(olemme tosin olleet yhdessä vasta 2 ja puoli vuotta.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei muista niin ei muista. On ihmisiä, jotka eivät muista. Esim. minun äiti. Huomio kyllä, mutta häntä täytyy myuistuttaa.

Eli pari viikkoa aikaisemmin alatte ÄÄNEEN SUUNNITELLA MITÄ KIVAA SYNTYMÄPÄIVÄNÄ. Ja sanotte suoraan, että haluaisitte lähteä syömään jonnekkin tai halutte tuon lahjaksi. Näyttäkää lehdestä malli, ettei tule pettymyksiä.

Vierailija
4/12 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on merkitystä jos unohtaa. Lapsellista juhlia/juhlistaa aikuisen ihmisen syntymäpäiviä.

Vierailija
5/12 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistutuksen pari päivää tai viikko ennen juhlapäivää!! Voihan siihen vaikka laittaa vielä, että muista varata pöytä Fransmannista tai liput teatterista tai mitä ikinä toivotte.... :-)

Mulla en on käynyt niin, että edellinenkin ' mies' (poikakaveri vuosien takaa) on soitellu syntymäpäivien tienoilla (en itse ole laittanut muistutusta), että hyvää syntymäpäivää!! Ilmeisesti viesti säilyy vuodesta toiseen!! :-) Toivottavasti muistaa yhtähyvin nykyisen vaimonsa synttärit...

Vierailija
6/12 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

syntymäpäivänä ja äitienpäivänä lähdetään perheen kanssa kaupunkiin syömään ja samalla käydään ostamassa mulle jotain...usein joku tuoksu ja kukkia. Olisi kuitenkin kiva, jos JOSKUS saisin lahjan yllätyksenä, itse kun harrastan semmoista käytäntöä.

Vierailija
7/12 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja sanotte suoraan, että haluaisitte lähteä syömään jonnekkin tai halutte tuon lahjaksi. Näyttäkää lehdestä malli, ettei tule pettymyksiä.

Syömistä olen ehdottanut myös, mutta Hese ei oikein vastaa mun ajatusta ulkona syömisestä eikä Rossokaan ja nää on ne, mitä mies ehdottaa. Tai sitten sanoo lähtöhetkellä, että pitäiskö kuitenkin hakea Kotipizzasta jotain kotiin tai mentäiskö sittenkään...

2

Vierailija
8/12 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurettavaa muistaa aikuisen juhlapäiviä. Meillä on ainakin elämässä sen verran vähän juhlia ja ollut niin paljon surua, että muistamme mielellämme toistemme synttäreitä!!

Välillä voi juhlistaa yhdessä ystävien kanssa ja välillä menemme ' ulos' ihan kahdestaan. Tuleepahan samalla sitä parisuhde aikaa... Ja hyvällä omalla tunnolla voi tilata lapsenlikan kotiin!

Vierailija
9/12 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttaisin ihan suoraan vaikka. Kyllä minä yleensäkin muutenkin puhun etukäteen syntymäpäivästäni (kun kerran meillä todellakin ON tapana juhlistaa aikuisten syntymäpäiviä - mitä enemmän juhlia vuodessa, sen parempi). Sittenpähän ei ainakaan voisi sanoa unohtaneensa, eri asia jos päättää olla muistamatta mitenkään.

Vierailija
10/12 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin itse, että ko. käytös loukkaa, vaikka TIEDÄN, että on lapsellista aikuisena toivoa juhlapäivien muistamista jne.

Terapeutti sanoi, että se saa olla vaikka kuinka lapsellista tai olla olematta, mutta jos asia on sellainen, mikä loukkaa, siihen tunteeseen on oikeus ja puolison on kohteliasta huomioida AINAKIN se loukkaantumisen tunne. Ja että erilaiset tavat ja muut tulee lapsuudenkodista, meillä esim. on syntymäpäiviä vietetty ja ne on huomioitu, miehen kotona ei. Ja että jos merkkipäivien viettäminen on naiselle tärkeää, miehen on hyvä miettiä, onko HÄNELLE niin tärkeää OLLA VIETTÄMÄTTÄ. Ja että voiko toisen hyväksi joskus antaa periksi omista tavoista tai periaatteista, jos näkee, että ko. tilanteessa toisenlainen toimintatapa onkin toiselle ehkä vähän tärkeämpi...

Vierailija:

Mitä sillä on merkitystä jos unohtaa. Lapsellista juhlia/juhlistaa aikuisen ihmisen syntymäpäiviä.

Vierailija
11/12 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaivaannun kamalasti jos saan lahjoja/onnitteluja/hömpötyksiä, en vietä synttäreitä koskaan.

Vierailija
12/12 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voisi vähempää kiinnostaa.