Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Marrasmasujen TORSTAI***

24.11.2005 |

Aloitanpa minäki pinoa kerranki, vaik harvemmin kirjottelen. Viikkoja tänään 39+1 ja varmaan täs pikkuhiljaa lähetään näytille synnärille.

Eilen neuvolassa terkkari oli pistämässä mua jo synnyttää. Paikat ihan pehmeät ja ainaki 3cm auki ja kanavaa pari cm jälellä. Terkkari myös varmisti epäilyni oikeaksi eli limatulppa on tullu.Sanoin katsovani viel aamuun kotona sikäli ku pärjään ja nyt alkaa olee pikkuhiljaa sellanen olo, että vois alkaa laittaa tavarat valmiiks ja lähtee ajelee. Matkaa on kuitenki tunnin verran.

Edellinen synnytys alko samalla tavalla eli ei tullu säännöllisiä supistuksia oikeastaan ollenkaa ja paikat oli auennu mahan kovettelun ja alapään vihlonnan seurauksena. Nyt taas sama homma niin tuntuu vaan niin oudolta lähtee synnärille, ku ei oo kunnon supistuksia. Mut jos alkavat kalvot puhkasee niin sit se voi olla nopea homma, kuten edellinen. Sillon vauva syntyi reilussa tunnissa.

Mutta pitää varmaan alkaa pikkuhiljaa miestä herättelee ja käskee sisko poikia katsomaan.

Toivottavasti täs sais jo tänään vauvan syliin.

Samir@ 39+1

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli neuvola.. paino pudonnu 400g, valkuaista plussan verran, hb 122 (noussu 109), sf 34, vauvan syke 130-140 välillä, yleensä ollu 150.. RR oli 155/81 ja toisella kerralla 143/89.. neuvolatäti meinas että paineet ok. Tänään soitti omalekuri ja käski aamusta mennä otattaa paineet terkkariin ja sit se vasta suostuu huuhtelee noi mun nenäontelot. Oli huolissaan ku mun päänsärky jatkunut parivkoa, oon koko ajan pahoinvoiva ja oksentelen ja sit on toi ylävatsakipu ja huippaaminen. Tosin kaikki noi voi johtua tästä kauheesta flunssasta ja koko raskausen kestäneestä oksentelusta... huomenna sit viisaampi.

Hormoonihirviö: Mä näillänäkymin olen sun kaverina viel joulukuussa. Tää vauva ei tajua kyllä tulla ulos ennenku se otetaan sieltä ;-)

Me mennään ukon kanssa huomenna naimisiin, ellei tää vauva jostainkumman syystä päätä syntyä ennen kello 11 huomenna..

Että sellasta täällä.. tsemppiä kaikille ja suppareita niitä kaipaaville :)

t.Nia ja toukka 40+4

Vierailija
22/23 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Nia huomisesta! tulee susta sitten rouva tai äiti :)

10kakkoselle peukkuja, josko se siitä!

Tää kävi sit kans neuvolassa ja kaikki ok. ei mitään muutoksia viime torstaista.. vauva taas ollu hiljaisempi tänään.. mutta kuunnellaan nyt vielä.

maanantaina olis sitten la..

taidan mennä väsään joulutorttuja tähän väliin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siivous ja sauna - ei toivottuja vaikutuksia. Vikan ässän taidan pitää valttikorttina huomiseen aamuun. Yölähtöä, kun en todellakaan odota tai toivo. Hassua. Koko päivän jaksaa jännätä, että joko pääsis ja sit illalla tulee fiilis, että perskutti nyt et ainakaan saa lähteä tulemaan, kun menee liian monimutkaiseksi. Esikko tosin just nukahti, mutta silti en haluaisi häntä jättää yövahdittavaksi kenellekään muulle.

Herkuttelen tässä pullalla, limulla ja vattukeitolla. Josko vielä hakisin kaapista muutaman suklaakeksin. Tai sairaalakassista loput Mariannet. :) Tälle illalle en keksi enää siivoiluja, joten täytyy mennä sohvan puoleen nautiskelemaan joutohetkestä. Mieskin taas raksalla, ressukka.