Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä pankissa asioit? Perustele!

Vierailija
01.07.2012 |

Kerro myös toki missä et missään nimessä.

T. Pankin vaihtoa miettivä.

Kommentit (6)

1/6 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

s-pankkia en harkitse, koska sieltä ei saa lainaa

Vierailija
2/6 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saanut ihmisläheistä palvelua, ei tarvi jonottaa, voi soittaa tutulle pankkihenkilölle, joka auttaa tarvittaessa. Saatiin laina halvemmalla, kuin toisista paikoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpaa bissee - täällä Kalliossa :D

Vierailija
4/6 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen pankkini on Nordea, koska siellä on henkilökohtainen pankkineuvoja ja saan siis joka kerran asioida saman fiksun ihmisen kanssa, joka tietää ja tuntee taloustilanteeni.

Lisäksi minulla on tilit S-pankissa (haluan saada sen 0,5% maksutapaedunkin, kun ostan S-ryhmästä) ja Handelsbankenissa (on kiva, että rahaa on muunkin kuin kotimaisen talletussuojan piirissä.

Osuuspankista ja Tapiolasta minulla on niin huonoja kokemuksia itseltäni tai lähipiiristä, että niihin en enää jalallani astu. Ensimmäinen ei myöntänyt yksinhuoltajan lapselle opintolainaa, vaikka se on valtion takaamaa. Tämä tapahtui kyllä vuonna miekka ja kypärä, mutta silti olen tyrmistynyt.

Tapiolasta taas kertoivat, että lapseni ei ole minun vaan on mieheni. Siinä vaiheessa totesin, että tämä pankki ei sovi minulle.

Vierailija
5/6 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Private Banking ja homma kuin homma hoituu. Täydellistä!

Vierailija
6/6 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän POP-pankkia (koivunlehtipankki), tuttu henkilökunta ja mahtava palvelu.

Lisäksi löytyy tilit S-pankista ja Nordeasta. Jälkimmäisestä en niin innostunut, mutta työn vuoksi oli kätevämpää avata tili kuin käyttää Visaa.

Sampoa en harkitse missään vaiheessa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän