Kuinka ja missä vaiheessa tuhoatte tai jollain tavoin hävitätte miehenne vanhat vaatteet
Äitini heitti puhkikuluneet kalsarit keskuslämmityskattilaan. Roskiksiin ei voinut laittaa, ettei löytäisi.
Kommentit (42)
Mies laittaa ne vaatekeräykseen. Ja minä omani. Olemme aikuisia.
Ajattelin kohta heittää ex-miehen vaatteet roskiin kun ukkoa ei ole näkynyt pariin kuukauteen.
Nykyään pitää tekstiilit kierrättää eli vien kaikki vanhat tekstiilit keräyspisteeseen.
Mulla on niin kehittynyt yksilö, että osaa itse heittää vanhat vaatteensa roskiin.
Mulla ei edes ole säästäväistä Prismamiestä, mutta tuokin säästää kaikkia vaatteitaan. Käyttökauluspaitaa ei heitetä, jos kauluksenpää on hieman rispaantunut. Paidan saa heittää pois vasta, kun kummatkin hihansuut ovat umpipuhki.
-kärsivä dippainssin vaimo
Miehelläni ei ole tapana käyttää vaatteita puhkikuluneeksi asti. Työkin on sellainen, mikä edellyttää edustavaa pukeutumista.
Miksi heittäisin mieheni vaatteita pois? Tehköön sen itse.
En mitenkään. Odotan, että hän huomaisi tehdä asian itse. Hajuhaittaa vähentää, että nukumme eri huoneissa ja hänellä on oma vaatekaappinsa, muutenhan tämä olisi täysin mahdotonta.
Täällä isolla kirkolla näkee myös hyvinpukeutuvia miehiä, kaikki eivät kulje reikäisissä T-paidoissa.
Mies osaa itsekin siivota risat rättinsä roskikseen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä isolla kirkolla näkee myös hyvinpukeutuvia miehiä, kaikki eivät kulje reikäisissä T-paidoissa.
Et arvaakaan, kuinka pitkään niitä rakkaita paitoja on hellitty ja kuinka mies silittelee niitä hihalaudoilla suurella rakkaudella, vaikka kangas lahoaa. Kaukaa katsottuina nuo miehet näyttää hyvinpukeutuneilta.
Juhannuskokossa on kätevää polttaa ne, paljon vaan sytytysnestettä päälle ja sytytysnesteen kanssa pitää muistaa, ettei koskaan saa kaataa sitä avotuleen, koska ne liekit matkaa nestevanaa pitkin ja kädessäsi oleva pullo muuten räjähtää ja game over. Kun poltatte miestenne vaatteita, tai muuta omaisuutta, pitäkää paloturvallisuus mielessä.
Mieheni vaatteet ovat hänen omaisuuttaan. En voi hänen tavaroitaan noin vain ruveta omin lupineni hävittämään.
Vierailija kirjoitti:
Juhannuskokossa on kätevää polttaa ne, paljon vaan sytytysnestettä päälle ja sytytysnesteen kanssa pitää muistaa, ettei koskaan saa kaataa sitä avotuleen, koska ne liekit matkaa nestevanaa pitkin ja kädessäsi oleva pullo muuten räjähtää ja game over. Kun poltatte miestenne vaatteita, tai muuta omaisuutta, pitäkää paloturvallisuus mielessä.
Juhannuskokon kaikki miehen haaroista ratkenneet puvunhousut, kauluspaidat punaviinitahroilla ja ne polvista ja peffasta löpöttävät lempipöksyt.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin kehittynyt yksilö, että osaa itse heittää vanhat vaatteensa roskiin.
Mun osaa laittaa sukat roskiin, jos niissä on reikä. Asia ei näytä pätevän muihin vaatteisiin. Leski-isäni ompeli itse rikkinäiset sukkansa kuntoon. Oli nääs nuuka.
Vaatehuollosta ja mm. Pyykin pesusta, meillä vastaa mies. Ei mitään hajua, heittääkö hän omia roskiin, vai mitä tekee vaatteilleen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei edes ole säästäväistä Prismamiestä, mutta tuokin säästää kaikkia vaatteitaan. Käyttökauluspaitaa ei heitetä, jos kauluksenpää on hieman rispaantunut. Paidan saa heittää pois vasta, kun kummatkin hihansuut ovat umpipuhki.
-kärsivä dippainssin vaimo
Miehet peittelee puhkikuluneita kauluksen kulmia pukemalla se vanhimman retaleen neuleen alle siten, ettei kauluksia nosteta neuleen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään pitää tekstiilit kierrättää eli vien kaikki vanhat tekstiilit keräyspisteeseen.
Niin siis sekajätteeseenhän ne kuuluvat jos eivät ole enää käyttökelpoisia. Rikkinäisiä ja likaisia ei saa laittaa vaatekeräyslaatikoihin.
Muutama reikä t-paidassa, niin menee roskikseen ja roskapussi samantien roskapönttöön. En kerro hävitysoperaatiosta.