Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään kaupassa nähtyä:

Vierailija
01.07.2012 |

Tein ensimmäisen sunnuntaikassavuoron isohkossa marketissa äitiysloman jälkeen ja mitä huomasinkaan. Suurin osa asiakkaista, ~60-70%, osti pelkästään alkoholia ja/tai tupakkaa. Ehkä noin 10% asiakkaista ei ollut ostoksissaan kumpaakaan. Sunnuntain kalliit tunnit ovat pääsääntöisesti kaljanostajia varten näemmä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveet jonot, kaksi kassaa kuudesta oli käytössä. edessä ja takana kaljasalkkuja ja jokainen paineli tupakkiautomaattia.

mulla oli kaksi litraa jäätelöä ja kurkku. en ihan kuulunut joukkoon. sitä paitsi, koko kassajono haisi vanhalle viinalle ja hielle.

Vierailija
2/6 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn paljonkin sunnuntaisin kaupassa enkä muista ihmeempiä kaljaryntäyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaisista on erittäin iso osa juoppoja. Se sama näkyy sairaaloissakin, suunnilleen joka neljäs on enemmän tai vähemmän juoppo.

Vierailija
4/6 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huomannut vastaavaa. Tosi moni käy hakemassa vielä viimeiset krapula kaljat ja tupakkaa hengen pitimiksi.

Oikeastaan lähestulkoon typerryttävää tämä kauppojen auki pitäminen sunnuntaisin. Ennen riitti vallanmainiosti, että kioskilta sai tarvittaessa sen unohtuneen tai loppuneen maidon tms. pientä.

Vierailija
5/6 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruuhka-Suomen slummissa ollaan. Suunnilleen jokainen suomalainen Sodankylää myöten tietää tämän kyseisen asuinalueen, ja nimenomaan negatiivisessa mielessä. Mutta joo, en valita, kun 28€ tuntipalkalla siinä istuin ja sitä kaljaa möin =)

-ap

Vierailija
6/6 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn paljonkin sunnuntaisin kaupassa enkä muista ihmeempiä kaljaryntäyksiä.

LOL, ettei vain kuitenkin Perähikiän Persvaon kylän ainoassa kyläkaupassa, jossa ei ole mitään tekemistä, eikä muutenkaan mitään ostettavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi