Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutus

Vierailija
01.07.2012 |

Bmi 35, olen laihduttanut nyt parissa kuukaudessa 86kg:sta 78kg:loon ja nyt tyssäsi täysin. jo kaksi viikkoa paino näyttänyt 78.6.. Eli puoli kiloa lisää.. Syön samanlailla kuin koko laihiksen ajan, aamupala, lounas (salaatti) päivällinen (pieni lämminruoka-annos) ja iltapala (leipä).

Käyn salilla 6krt vkossa, 3 kertaa vkossa 30min crossarilla+saliohjelma ja toiset 3 krt vkossa joko 50min spinning tai crossari.

MISSÄ vika?? Teksis mieli jättää koko leikki kesken kun näemmä laihtuminen on rakettitiedettä sitten :(.

Nyt on taukoviikko pillereistä ja tänään aloitan uuden listan, voiko se taukoviikko tehdä tuon että paino ei laske? Eikai sentään 2 vkoksi pysäytä koko laihdutusta?

Millä saan painon takaisin laskuun?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkässä painonpudotuksessa tulee tasannevaiheita joissa paino ei pariin-muutamaan viikkoon laske, mutta kyllä se taas alkaa siitä laskea jos syömisesi ja kulutuksesi ovat sellaiset että pitäisi laihtua.

Vierailija
2/8 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lihas kasvaa nopeammin, mitä läski häviää. Älä lopeta! Onnea hienosta painonpudotuksesta, ja usko pois kyllä se siitä taas alkaa tippumaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä vaikutat harrastavan aktiivisesti myös kuntoilua, joka puolestaan kasvattaa lihaksi, jotka painavat paljon läskiä enemmän.

Joten vaikka puntari näyttää mitä niin saatat silti käytännössä hoikistua, kun rasva vaihtuu lihakseen.

Puntari onkin huono mittari, jos laihduttamisen lisäksi tekee jotain fyysistäkin. Sen sijaan vaatteet kertovat totuuden. Ovatko ne löysempiä, huomaatko ennen kiristäneen nyt mahtuvankin jne.

Eli vähemmän punnituksia, enemmän vaatteiden kokeilua ja peiliä.

Vierailija
4/8 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaatteet on perus telttoja eli tunikoita leggareita mekkoje jne.. eli niistä en juurikaan eroa huomaa.. Rinnat ovat pienentyneet, sen olen vain huomannut.. Mutta eipä se haittaa, saa pienentyäkkin..

Eli siis voiko lihas kasvaa 2 kuukaudessa niin että paino ei laske? Milloin voisi odottaa sen taas kääntyvän laskuun?

Kannattaako näin lihavan sitten kauheasti salilla punnertaa ettei käy niin että olen rasvakuoren alta lihaksikas? Salilla otin ohjaajan tekemään ohjelman, ohjelma on täysin samanlainen kuin ystäväni jonka bmi on 23 ja joka haluaa vain kohottaa kuntoa, vaikka painotin että haluan laihduttaa. Alkulämmitystä siinä oli vain 5min ja loppu tunti sitten eri painoja. Lisäsin siihn siis tuon puolen tunnin lämmittelyn trainerilla.

Suhteutanko väärin jotain? Luotin siihen ohjaajaan, mutta ihan tyhjän kanssa. Oikeastaan hieman lannistavakin, yritin kysellä että onko tämä nyt rasvaa polttava ohjelma, että eikö pitäisi enemmän olla aerobisia laitteita, esim juuri crossaria/juoksumattoa/pyörää (salia mainostettiin painonpudotukseen soveltuvana) niin hän vain sanoi että juujuu sulla on tota motivaatiota, varo ettei se katoa kun oot noin innostunut ja lupasi tekemänsä ohjelman olevan juuri oikea juuri minulle..

(pelkkiä painoja ja 5min alkulämmittely..)

Noniin siinä tulikin vuodatus :D

Kiitos tsempistä teille!

Vierailija
5/8 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat yhdet farkut jotka on nyt ok ja niihin vyö joissa riittää lenkkejä kiristää. Sillä voit seurata tilannetta, sillä kuten sanottua, vaaka ei kerro usein totuutta.

Kyllä lihasmassaakin kannattaa kasvattaa, sillä lihas myös kuluttaa kaloreita läskiä enemmän.

Eli jatka ihmeessä treenaamista.

Vierailija
6/8 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla käyminen polttaa ehdottomasti rasvaa juuri sen takia että lihasmassa lisääntyy. Mutta jos haluat tehostaa niin crossari, juoksumatto tai pyörä ovat myös ehdottoman tärkeitä rasvanpolttoon. Lisää treenin loppuun 20-30 min jotain näistä. Ja tämä pitää tehdä nimenomaan salitreeniin loppuun tai sitten tyhjään mahaan aamulla heti herättyäsi. mutta silloin juoksun pitänisi kestää noin 45-60 min, mutta tietysti kaikki treeni polttaa rasvaa. Ja paljon vettä vaan niin aineenvaihdunta kasvaa :)

Vierailija
7/8 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/8 |
27.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamusta vaan, kyllä se sitten taas putoaa se painokin! Ja sullahan on jo upeasti lähtenyt 8kg, pariin kuukauteen se on tosi paljon!

Jos paino jumittaa pitkäksi aikaa, pidä pari mässäilypäivää. Joskus umpirasvainen pizza ja täytekakku boostaavat aineenvaihduntaa ja paino lähtee uudestaan laskuun. Itse laihduttaessani pidin kerran viikossa kunnon karkkipäivän jolloin en laskenut syömisiäni ja paino laski tasaisesti. (ei tietenkään sovi kaikille, joillakin se herkuttelu jää päälle. Tunnet itsesi parhaiten tässä suhteessa)

Upeaa, että liikut noin paljon, mua ei olisi saanut salille kirveelläkään! Uskon, että kroppasi muuttuu ja muokkautuu tuolla treenaamisella silloinkin, kun paino ei varsinaisesti laske.

Hyvä ap ja tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan