Mitä mä oikein teen..Ov
Asun uusperheessä. Olemme olleet yhdessä yli viisi vuotta jo. Mies on jäänyt suhteemme aikana kiinni pettämisistä, valehtelusta..lisäksi on humalassa joskus ollut aggressiivinen mua kohtaan ja retuuttanut. Viimeisimmän kerran jälkeen on vannonut ja vakuuttanut, että sitä ei tule koskaan tapahtumaan ja on oikeasti yrittänyt olla mua kohtaan hyvä. Mutta silti..mun tunteet on jotenkin tavallaan kuolleet. Tai usko tulevaisuuteen lähinnä. Niin monta kertaa tippunut alas rytinällä omista pilvilinnoista, että ei sinne enää jaksa edes yrittää kavuta.
Nyt mulla olisi asunto katsottuna ja maanantaina pitäisi päättää, otanko sen. Miksi tää on vaan niin vaikeaa :( Päästää irti lopullisesti. Säälittää lapsetkin, vaikka niillä on kyllä molemmilla omat biologiset vanhemmatkin elämässä.
Kyllä mä omalla tavallani rakastan miestä vielä, mutta eipä se pitkälle auta jos luottamus ja usko tulevaan on viety. Pahinta on, että mies ei nyt tiedä mitään tästä asuntoasiasta ja yrittää edelleen kaikkensa meidän suhteen eteen.
Kommentit (2)
sanon kanssa, että muutat :) Ei mies muutu tuollaisesta parempaan suuntaan, vaikka miten vannoisi ja ehkä jopa mies siihen itsekkin uskoisi.
Onnea uuden elämän alkuun!
että muutat.