Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausoireet rv 5-6?

Vierailija
30.06.2012 |

Millaisia raskausoireita teillä oli noilla raskausviikoilla? Oliko eroja eri raskauksien välillä? Voimistuiko oireet verrattuna rv3-4 ja kuinka merkittävästi? Itselläni aika vähän oireita nyt rv5. Ei vuotoa kuitenkaan. Pelkään silti km. Ultraus rv7.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 15 ja sain tietää eilen että oon raskaana...Mulla oli yhteenvaiheeseem tosi huonoolo oksetti yms en syöny mitää ja näi mutta olin ollu juomassa ja luulin että se johtu siitä mutta sitä vaa jatku ja jatku ja sitte luulin että se oli joku vatsatauti ja se loppuki ja ajattelin että,jep sehän se oli.No sitte ihmettelin että missä on menkat mutta olin siirtäny niitä kerran ja ne on ollu sen jälkeen ihan päin v*ittua ja aattelin että se on sen syytä no sittempä valkes ku yhtäkkiä mahaturpos omituisesti ja tässä sitä nyt ollaa 3kk.Ostin vasta testin ja siitä selvis sitten...Aika tyhmä piti olla ku en heti tajunnu mistä on kyse.Mulla on ollu aikapaljon ongelmia kyllä tuon juomisen kanssa ja tupakanpoltonki kanssa ja näistä on tapeltu kotona tosi paljon mutta nytpä neki loppu täysin.Uskon että musta tulee ihan hyvä äiti ja onhan mulla tietysti omani tukena.Tämä lapsen isä sai kuulla vähänaikaa sitte ja se sano että se sulattelee tätä vähän aikaa ja miettii asioita ja jne.Oli yhtä järkyttyny ku mie mutta jakso se lohuttaa ja lopulta kyllä itkettiin yhessä ja katottiin testiä.Hyvää odotus aikaa sulle ja "kesää" myös.Niin ja tiedoksi että en edes harkinnu aborttia! Jos ei oo omantilantakia voinu huolehtia ehkäsystä (olin sillonki siis juonu) niin sillon pitää ottaa vastuu teoistaan ja tykkään tosi paljon kyllä lapsista niin tietysti pidän lapsen.

Vierailija
2/3 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinvointi oli melko kauhea...luulin että sairastan jotakin syöpää kun olo oli niin hireveä, mutta poika sieltä tulikin. Mulla on ennestään kaksi tyttöä ja ei mitään oireita tähän verrattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/3 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pisteli niin kuin menkat olis alkanu, mut siinä se oikeestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän