Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suuteleminen muiden kanssa?

Vierailija
30.06.2012 |

Kuinka moni teistä on suudellut/pusutellut/nuoleskellut jonkun muun kuin puolisonne/kumppanin kanssa vaikka olette naimissa tai eläneet avoliitossa?

Miksi päädyitte siihen? Kaduttiko? Kerroitteko kumppanille ja miten hän reagoi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin suutelemaan ystäväni kanssa kännissä. Suurin syy on varmaan se, ettei oma mieheni tykkää suudella eikä pussata, ja kännissä sitten oli turhan suuri houkutus. En tiedä miten se siihen pussaamiseen meni, kumpikin oli jälkeenpäin tosi yllättyneitä, siis minä ja tämä ystävä. Eikä todellakaan ollut tunteita kehissä tai mitään.

Kerroin heti toki miehelle, joka ei varsinaisesti riemastunut. Saatiin kuitenkin sovittua eikä ole toistunut. Itsellä on tietysti tunnontuskat, mutta miehen mukaan asia on sillä selvä eikä siitä enää puhuta.

Vierailija
2/12 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin baarissa miehen, joka oli tosi kiinnostava ja ihana. Loppuillasta suudeltiin pari kertaa. Ei mua mitenkään kaduta, se oli kuitenkin aika viatonta mutta ihanan kutkuttavaa :) En ole kertonut miehelle, enkä aio kertoa. Jos mies tekisi saman niin en toivoisi hänen kertovan minulle myöskään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut muutaman vuoden suhde hieman hankalaan mieheen. Rakastan häntä, mutta pitkään kestäneiden vaikeuksien ja miehen osoittaman arvostuksen puutteen vuoksi tunteet olleet kadoksissa pian vuoden. Baarissa tapasin kivan miehen, jonka kanssa juttelin ja nauroin monta tuntia. Pidimme toisistamme kiinni ja suutelin häntä jäähyväisiksi. En kadu enkä ole kertonut miehelleni.

Vierailija
4/12 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Enkä aio pussaillakkaan kuin omaani!

Vierailija
5/12 |
20.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahta naispuolista ystävää olen kännissä pussaillut huulille, ei siis ihan suudeltu tai en muista suutelinkohan ihan toisen kanssa.. ja en ole nähnyt tarpeelliseksi kertoa miehelle, tuskin edes reagoisi mitenkään. Ei ole ollut mitään intohimoisia suudelmia, vaan ihan viattomia. Enkä oikeasti yhtään tiedä miten päädyttiin pusuttelemaan. Jos olisi toisin päin niin lähinnä huvittaisi, mutta tuskin mies kehtasi ees kertoa:)

Vierailija
6/12 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suudellut avioliittoni aikana muistaakseni kolmea miestä ja yhtä naista (poskisuudelmia ei lasketa). Kaikissa tapauksissa alkoholilla oli tekemistä asian kanssa. Seksisuhdetta ei ole kehenkään heistä, en kadu enkä todellakaan ole kertonut miehelleni.

Olen kova pussailemaan. En edes jaksa laskea kuinka monta kertaa päivässä pussaan lapsiani.

Vierailija
7/12 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussailin vuosi sitten yhden ennestään tuntemattoman miehen kanssa, ensimmäinen kerta kuuden vuoden avoliiton aikan kun teki mieli pussailla vierasta miestä.

Oli kivaa ja aika kiihkeää. Ilta päättyi siihen että taksijonossa toivotettin hyvät jatkot.

Tunnontuskat iski seuravana päivänä krapulassa, kerroin mitä olin tehnyt ja mies sanoi että ei ole paha juttu. Olin muutama kuukausi sitä ennen menettänyt läheisen ihmisen joten mies oli sitä mieltä, että olin järkyttyneessä mielentilassa ja sen takia myös huomion tarpeessa.

Jos tulisi sopiva tyyppi eteen voisin pussailla toisenkin kerran, mutta enää en kertoisi miehelle. Se sanoikin että ei tuollaisia tarvi kertoa, en haluaisi senkään pussailuja tietää. Ei pitkät suhteet tuollaisiin kaadu.

Vierailija
8/12 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkään ja ihanasti työpaikan illanvietossa. Viime metreillä sain itseni tilanteesta irti, ja mitään enempää ei tapahtunut. Podin jonkin aikaa huonoa omatuntoa mutta miehelleni en kertonut. Omatunto kolkutti ehkä eniten sen takia, että rehellisesti sanottuna eniten kaduttaa, etten antanut tapahtua enemmän. Niin hyvä kemia meillä oli ja täydellisesti sovimme fyysisesti yhteen. Nyt ei olla enää onneksi samassa työpaikassa. Olisi muuten voinut olla vaikeaa pysytellä erossa. Kummallinen juttu tuo kahden ihmisen välinen vetovoima joskus...

Vierailija
9/12 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis olisiko teistä ok, jos mies suutelisi muiden naisten kanssa? Itse en todellakaan haluaisi, enkä kyllä hyväksy sellaista itsellenikään. Jotain täytyy olla suhteessa vialla, jos pitää muiden kanssa pusutella. Heikkoja luonteita olette varmaan monella muullakin saralla, yöks.

Vierailija
10/12 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollainen johtuu eikä ole kunnioitusta toista kohtaan. Kunnioitus on kuitenkin aina kaiken a ja o, miten kohtelee toista ihmistä.

Vierailija
11/12 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/12 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jos olisin, en kertoisi puolisolle, koska en suutelisi toista kostoksi vaan jostain muusta syystä.