Lue keskustelun säännöt.
Miehen mukaan mua säikähtää karhutkin
30.06.2012 |
eli siis sanoin että uskaltaakohan mustikoita ym marjoja mennä metsään keräämään karhujen takia. Vähän loukkaannuin.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla