Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvottavaa toi pride meininki.

Vierailija
30.06.2012 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti en tajua, että asian nimissä pitää marssia.

ap

Vierailija
2/6 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdasmielisten taholta. naiseet marssivat aanioikeuden puolesta aikoinaan!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten ihmettelee miksi pitää marssia. Täytyy sanoa että vähän väliä saa ihmetellä sitä miten tyhmiä osa ihmisistä on, eikä minkäänlaista psykologista silmää.

Vierailija
4/6 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttömiä ja kunniallisia perheenäitejä tuomitaan olemattomin perustein vankilaan ja samalla kaikki vihervasemmisto homot hilluu kaduilla juhlien. Saisi Perus Suomalaiset jo alkaa lunastamaan vaalilupauksiaan arvojen palauttamisesta Suomalaiseen arkeen. Huonommaksi vaan menee.

Vierailija
5/6 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut sellainen kuva, että haluat vaan julistaa sitä kieroutuneisuuttaan, eivätkä hae mitään hyväksyntää!!

Itse olen kristitty ihminen, enkä tuomitse, mutta en myöskään hyväksy.

Uskon tavallaan siihen, että homous on vamma tavallaan. Joo syntymässä tullut tai muuten. Eräässäkin tv-ohjelmassa sanottiin, että e-pillereiden sisältämä hormoni tulee takaisin ihmisiin juomavedessä ja aiheuttaa sukupuolettomuutta, joten sillä perusteella ihan puhun.

Jokainen joka uskoo Jeesukseen pelastajanaan, pelastuu, oli sitten homo, rikollinen tai kuka vaan ja se on vaan totta!

Vierailija
6/6 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut sellainen kuva, että haluat vaan julistaa sitä kieroutuneisuuttaan, eivätkä hae mitään hyväksyntää!!

Uskovaiset ei ihan oikeasti pysty ajattelemaan mitään muuta kuin seksiä! Tämä johtopäätös on vedettävä tästäkin taas kerran. Onko sulle koskaan tullut mieleen sellainen asia, että on paljon homoja jotka ovat kiinnostuneet tyylistä ja sisustamisesta ja ovat jopa hyviä siinä! Ja siksi heitä pyydetään myös paljon mukaan ohjelmiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän