"pride-kulkue sai kananmunia niskaansa" -minäkin olisin heitellyt!!!
kaikenmaailman sairaat esittelevät itseään normaalikansalle, hyi saatana!! siellä on miehet paskanhaju munissa kulkeneet peräreiät hellänä spermaa valuen ja naisten naamat toistensa pillumehuissa.
törkeää että kehtaavat esitellä itseään.
onneksi edes muutaman muna osui!
Kommentit (17)
ihmiset kehtaa keskustelupalstoille laittaa.
No tottakai se on helppoa nimettömänä huudella.
kannassa, että homoseksuaalisuus on sairaus. Ruotsin valtio yritti tätä ajatusta 70-luvulla, homot sanoivat, että haluavat sitten korvauksia valtiolta, jos kerran ovat sairaita. Luokitus muutettiin.
Olipas muuten taas harvinaisen sairas aloitus, olisko kuitenkin ne lääkkeet jääneet tänään ottamatta?
Kuljetko sinä AP miehesi sperma pillustasi valuen tai naisesi pillumet naamallasi?
Niin.
Ps. Olen kyllä sitä mieltä että nämä pride kulkueet ovat ihan turhia. Lopettaa saisi.
Olen kyllä sitä mieltä että nämä pride kulkueet ovat ihan turhia. Lopettaa saisi.
Kuljetko sinä AP miehesi sperma pillustasi valuen tai naisesi pillumet naamallasi?
Niin.Ps. Olen kyllä sitä mieltä että nämä pride kulkueet ovat ihan turhia. Lopettaa saisi.
*pillumeHUt
eikös se ihan ole tosi juttu, että perseeseen kun rynkyttävät,niin sulkijalihas löystyy lopulta hyvinkin tuhoisin seurauksin--lopulta valuu paskat reiästä.
ap
ihmettelen, miksi lesbonaisilla olisi pillumehut naamalla. Ei minun mieheni kulje mehut lärvissä, vaikka olisi antanut minulle suuseksiä. Minä myös osaan pestä takaporttini seksin jälkeen, joten ei se sperma sieltä valu missään kaupungilla kävellessä.
Jos olet hetero (etkä kaappihomo), et varmaan anna koskaan naiselle suuseksiä tai harrasta vaihtelun vuoksi peppuseksiä, kun et kerran tiedä noin alkeellisia asioita. Ei ihme, että olet seksuaalisesti rajoittunut, sinua kun ei kukaan nainen taatusti huoli.
eikös se ihan ole tosi juttu, että perseeseen kun rynkyttävät,niin sulkijalihas löystyy lopulta hyvinkin tuhoisin seurauksin--lopulta valuu paskat reiästä. ap
jos et voi ihmisistä muuta ajatella, kuin sitä, kuvittelet heidän harrastavan seksiä.
eikös se ihan ole tosi juttu, että perseeseen kun rynkyttävät,niin sulkijalihas löystyy lopulta hyvinkin tuhoisin seurauksin--lopulta valuu paskat reiästä.
ap
ei.
Siis se mitä kerrottiin tänään Hesarissa ja viime viikolla Nyt-liitteessä? Homopuistot on tosin ilmeisesti enemmänkin historiaa, mutta onko tuommoset perversiot jonkun mielestä parin etsintää. Yömyöhään hiippaillaan metsissä.
Siis se mitä kerrottiin tänään Hesarissa ja viime viikolla Nyt-liitteessä? Homopuistot on tosin ilmeisesti enemmänkin historiaa, mutta onko tuommoset perversiot jonkun mielestä parin etsintää. Yömyöhään hiippaillaan metsissä.
Niin, otahan järki käteen ja ajattele: miksiköhän ne ovat nykyisin enimmäkseen historiaa ja miksi ne aiemmin olivat ainoa keino löytää seuraa?
nykyisin puistoissa on lähinnä heteroraiskaajia odottamassa uhria yömyöhällä.
nykyisin puistoissa on lähinnä heteroraiskaajia odottamassa uhria yömyöhällä.
järjenjuoksusta taas kerran.
Jos joku on erilainen, niin niitä sitten voi heitellä vaikka munilla. Toivottavasti heitellyt ei ole ainakaan kenenkään vanhempi.
Miksi?
Olen kyllä sitä mieltä että nämä pride kulkueet ovat ihan turhia. Lopettaa saisi.
Niillä korostetaan sitä homojen ja lesbojen "erikoisuutta" ja mitä olen joiltain kuullut, he EIVÄT halua olla 'erikoisia'.
Tai sitten heteroille oma pride.
ihmiset kehtaa keskustelupalstoille laittaa.
No tottakai se on helppoa nimettömänä huudella.