Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stockmannin Delin täytetty leipävalikoimassa ei mitään raskaana olevalle?

Vierailija
30.06.2012 |

Aika vaikea on valita huomaamattomasti ja ei itsestään ja raskaudestaan numeroa tehden itselleen sopivan täytetyn voileivän! Kaiken kukkuraksi jokainen leipä on voideltu tuorejuustolla! Näköjään täytyy eväsleivät tehdä kotona.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaus ei ollut sairaus. Syötiin normaalisti, rööki ja alko oli ainoat mistä varotettiin. Jo nyt on kumma, että ihmiset ei uskalla syödä enää mitään, siis nyt hysteria SEIS!

Vierailija
22/31 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaus ei ollut sairaus. Syötiin normaalisti, rööki ja alko oli ainoat mistä varotettiin. Jo nyt on kumma, että ihmiset ei uskalla syödä enää mitään, siis nyt hysteria SEIS!

, koska suomalaisesta tuorejuustosta on listerian saaminen erittäin epätodennäköistä. Miten aiot suojella tulevaa lastasi? Kuules, tulet näkemään kaikenlaista. Muutama esimerkki: esikoiseni nuoli 1,5-vuotiaana pyöränpolkimen, joka tipahti kurarapakkoon ja söi 1-vuotiaana omaa kakkaansa, joka oli tullut matolle (heti kun silmäni vältti), lapseni nro 3 söi 1,5-vuotiaana lokinkakan, kun kävimme siirtolapuutarhapalstalla jne.. näitä sattuu, kaikkea ei voi ennakoida :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietipä mitä keliaakikko löytää valmiina evääksi, ikinä?!

Vierailija
24/31 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran Stoccan herkkutiskillä jonossa, edessäni oli nainen, joka nyrpisti nenäänsä ja huudahti...

Entäs ulkomaalaiset. Haukkuvat järjestän kuinka huonoa ruokaa Suomessa on. Että se siitä. Kaikki haukkuu. Suomalaiset ei kai sentään hauku ulkomailla

Totta sanot, turhaan minä suomalaisia moitin. Hyvä pointti sinulta, muutinkin koko asenteeni. Moittikoot ihmiset ruokaa, mikä minä olen heitä paheksumaan. Eivät he minulle pahaa tee, eivät muillekaan ulkopuolisille. Korkeintaaan, ruokaa moittivat ja nenän nyrpistelijät pilaavat vain ehkä omien läheistensä mielet, mutta ennen kaikkea oman mielensä.

Vierailija
25/31 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei voi olla näin idiootti oikeasti.

Mutta kuten kaikki tiedämme, näitä ihmisiä liikkuu jonkin verran vapaana myös. Heille raskaus (tuo normaali tila, joka on pitänyt lajiamme elossa jo tuhansia vuosia ilman sen kummempaa numeroa) on keino saada huomiota jota ei muuten saa ja korottaa oma arvonsa korkeamalle edes sen raskauden keston ajaksi. Se on säälittävää ja surullista ja kertoo paljon henkilöstä.

Jos lapsia kuolisi syuntymättöminä pilvin pimein tuorejuustoon, luulen että siitä olisi jonkinlaista epidemia-juttua ollut liikkeellä jo viime kesänä.

Yritääkää ajatella vähän laajempaa perspektiiviä, raskauszillat.

Vierailija
26/31 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tee kenestäkään hysteerikkoa tai raskauszillaa että yrittää toimia neuvolan ohjeistusten mukaan.

Kyse tuskin on useimmiten myöskään siitä että ihminen yrittäisi korottaa omaa arvoaan, vaan yksinkertaisesti siitä että jos ns. asiantuntijat antavat neuvoja, niitä myös yritetään sitten noudattaa.

Parempi olla liian varovainen kuin liian varomaton. Kyllähän palstamammojen mielestä voi syödä sitä ja tätä ja tuota, koska ruoka-aineiden välttely on hysteriaa. "Kyllä minä söin sushia! Kyllä minä söin haukea! Kyllä minä söin joka päivä maksapihvejä! Kyllä minä ainakin juon raakamaitoa joka päivä kahdeksan litraa jukoliste, osaanhan minä ajatella omilla aivoilla! Miten joku voi olla niin idiootti ettei tajua että nuo raskaana olevien ruoka-ainerajoitukset ovat huuhaata, eikä todellista listeriavaaraa oikeasti ole olemassa?!?!??!!?!??!?" Olen kuullut ihan oikeasti jonkun ihmettelevän, että kenellä muka on sellainen listeriatartunta ollut, ei varmaan kenelläkään todellisuudessa. Että ihan keksitty riski on.

Huh huh.

Vain av-mamma voi pitää itseään niin nerokkaana että uskoo oman "maalaisjärkensä" olevan aina ja kaikkialla täysin ylivoimaista, ja ettei ikinä koskaan tarvitse mitään esim. neuvolasta saatuja ohjeita ottaa tosissaan.

Kaikkein nerokkain on mamma, joka on raskautensa aikana syönyt ja juonut kiellettyjä aineita, ja julistaa täten kokemuksen syvällä rintaäänellä että KAI MINÄ NYT OMASTA KOKEMUKSESTA TIEDÄN ETTÄ EI SIITÄ MITÄÄN HAITTAA OLE.

Vierailija
27/31 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri ainesosien mahdollisia haitallisia vaikutuksia sikiölle on siis täysin turhanpäiväistä tutkia, koska av-mammalla on seitsemän tervettä lasta. Tämä on nyt tällä selvä, eiköhän pistetä tieto eteenpäin että turha enää tuhlata resursseja tämmöisiin.

Vierailija
28/31 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis että olisitte vähintään nälkään jo kuolleet.

Vierailija
29/31 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta kertaa tuorejuustoa...

Vierailija
30/31 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että kyllä muakin ärsyttää se, kun juustoa tungetaan joka paikkaan. En kylläkään ole raskaana, vaan muuten täysin maidottomalla ruokavaliolla. Minkäänlaisista kahviloista ei käytännössä koskaan löydy mitään valmista, mikä sopisi. Salaatteihinkin on sotkettu aina juustoa, leivillä vähintään levite sisältää maitoa. Lisäksi oon kasvissyöjä, mikä ei tee asiaa mitenkään helpommaksi, koska suurimmassa osassa tavallisia ravintoloita kokeilta puuttuu taito saada kasvisruokiin makua millään muulla kuin juustolla. Toki annokset saa useimmiten pyytäessään ilmankin juustoa, mikä on kiva, mutta usein ne eivät sitten maistu oikein miltään.

Eihän tämä nyt mikään iso ongelma ole, mutta ei vaan tule kauhean usein käytyä missään kahviloissa. Jos ap. liikut Tampereella, käväisepä kuninkaankadun Cafe Gopalissa. Sieltä saat varmasti raskaanaolevalle sopivia voileipiä ja leivonnaisia, ei ole sen enempää kylmäsavulohta kuin tuorejuustoakaan.

Vierailija
31/31 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää listeria-asia on tällä palstalla niin koluttu. Jotkut pelkää listeriaa, jotkut ei. Itse en söisi tuorejuustoja, minkäänlaisia, koska kaverilleni kävi listerian kanssa ikävästi. Moni on tietysti syönyt kaikenlaista, eikä mitään ole sattunut. Itse en halua osallistua arpajaisiin, vaan otan varman päälle. Hysteria mieluummin kuin listeria...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan