Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB-talon asukkaat!

Vierailija
04.09.2012 |

Nyt on jo hiukan kerennyt muodostua jonkinlaiset käsitykset noista asukkaista...

"INHOKKINI"

- Sarah. nätti tyttö, mutta erittäin p*skamainen luonne! en arvosta lainkaan.

- Tea. hieman positiivisuutta kiitos!

- Anne. kokoajan jotenkin v-mäisen oloinen. mikään ei tunnu olevan aidosti hyvin.

"SUOSIKKINI"

- Iida. mukava, positiivinen luonne. ei tarvitse pönkittää omaa egoaan arvostelemalla muita.

- Irina. sympaattisen oloinen nainen.

- Janita. vaikka onkin todella "pissismäinen" tapaus, niin mielestäni on jotenkin suloisella tavalla ärsyttävä. saa minulle ainoastaan hymyn huulille.

Mitä mieltä itse olette? =)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain mielikuvia mitä on herännyt tyypeistä sen perusteella, että olen katsonut ehkä 4 iltana.

Anne: Todella luotaantyöntävä ilmestys. Mulla ei ole mitään ylipainoisia vastaan (ne kaks puuta on ihan okei), mutta tämä on jotenkin niin veemäinen luonnekin, joka korostaa vastenmielisyyttä. Okei, siinä muotinäytöksessä osoitti ihailtavaa itseironiaa ja sai multa propseja, mutta muutoin en pidä.

Johanna: Vaikuttaa siltä, että olisi aika huono itsetunto. Yrittää boostata sitä piiloutumalla sen maskin taakse, mutta kun eihän se ressu ole esim. pojille juuri puhunut.

Sarah: Melko ikävä luonne minunkin mielestäni. Jostain syystä yritän pitää hänestä, mutta tuntuu valikoivan mielivaltaisesti ihmiset, keistä pitää ja keistä ei (ja näyttää sen).

Markus: Pistää silmään se itsensä esittely. Mä en vaan pidä tuollaisesta ylitsevuotavasta nakuilusta (heh mikä mielikuva). Peruskiekkoilija... Ja hei. Pallien neppailu, kamoon?!?

Tommi: Ujo, vaikuttaa ihan mukavalta, vaikka ällötti se "naisten iskeminen on tärkeetä" show off esittelypuheessa.

Tomi: Pikkuvelimainen, ärsyttää vähän samaan malliin mutta periaatteessa harmiton ja ihan jees.

Janita: Ei herranjumala. Janita ja sen poNpulat ja tanppoonit... Ärsyttää tuollainen "iiik en voi tiskaa", menis kotiin kasvamaan vielä pariks vuodeks. Periaatteessa söpö, mutta liika on liikaa.

Irina: Heti sain miellyttävän kuvan. Tosin ehkä luottaa siihen vähän liikaakin. No, toistaiseksi pidän.

Iida: Vähän sama juttu. Pidän kyllä, mutta tietää olevansa supermukava. "Hei, me päädyttiin sen takia tänne kun me ei saatu ollenkaan ääniä!".

Jonna A: Ei kolahda. Liian jätkäjätkä ja "oon niin magee ja hyvä ja energinen tyyppi". Jos oot, niin sitä tuskin tarvitsee korostaa... Söpö nauru kuitenkin.

Pia: Suck-up. "Oot Johanna kaunein nainen mitä oon ikinä nähnyt"... Ei muutoin suurempia mielikuvia ole herännyt.

Katarina: Se puhetapa saa hänet vaikuttamaan erityisen tyhmältä. Sori. My bad.

Loput ei ole herättänyt suurempia mielikuvia, paitsi ärsyttää se isompikokoinen rouva, joka märisee kun on niin nuorta porukkaa. Haloo, se on BB!!

Vierailija
2/3 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhokit:

Markus, vaikutta ihan todella tyhmältä, siis ihan kirjaimellisesti vähän "vajakilta".

Katarina, vaikuttaa siltä että on todella tylsä ja varmaan aika tyhmäkin ihminen, ei tosin niin idari mitä Markus.

Janita, täysi feikki. Hyvin opetellut läksynsä, BB:ssä usein "suloine hölmö" päässyt pitkälle, mutta tuo "esitys" kohta varmasti paljastuu. JOS pidempään talossa, ei varmasti pysty harkittua hölmön söpöliinin rooliaan vetämään loputtomiin.

Anne, en tiedä mikä tökkii, jotenkin vastenmielinen.

Lempparit:

Johanna, söpö pakkaus jolla vaikuttaa olevan järkeä päässä, vaikuttaa myös aidon kivalta tyypiltä, ei feikki.

Iida, hyvin tasapainoisen oloinen, sellainen positiivinen luonnonlapsi, aidon oloinen.

Irina, jollakin tapaa arvoituksellinen, mutta vaikuttaa aidolta, positiiviselta ja empaattiselta ihmiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme