Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi sain selvitettyä syyn miksi olen lihonut!

Vierailija
30.06.2012 |

Olen lihonut viimeisten viiden vuoden aikana noin 10 kiloa vuodessa. Kilot ovat kertyneet, koska en ole liikkunut tarpeeksi ja olen syönyt mitä mieli on tehnyt. Suklaata, hampurilaisia, pitsoja...

Olen itsekeskeinen, mukavuudenhaluinen ja laiska. Voinkin alkaa muuttaa itseäni. Tässä oli siis varsinainen syy lihomiseni taustalla ja ratkaisun avaimet ongelmiini.

Onneksi sain selvyyden itsestäni ajoissa. Pystyn kävelemään. Terveyteni ei ole romahtanut totaalisesti. Pystyn siis laihduttamaan ilman vatsalaukunpienennysleikausta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihonut viimeisten viiden vuoden aikana noin 10 kiloa vuodessa. Kilot ovat kertyneet, koska en ole liikkunut tarpeeksi ja olen syönyt mitä mieli on tehnyt. Suklaata, hampurilaisia, pitsoja...

Olen itsekeskeinen, mukavuudenhaluinen ja laiska. Voinkin alkaa muuttaa itseäni. Tässä oli siis varsinainen syy lihomiseni taustalla ja ratkaisun avaimet ongelmiini.

Onneksi sain selvyyden itsestäni ajoissa. Pystyn kävelemään. Terveyteni ei ole romahtanut totaalisesti. Pystyn siis laihduttamaan ilman vatsalaukunpienennysleikausta.

Miten tämä asia ratkesi sulle?

Vierailija
2/3 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsin jo, että sulla on kilpparihäikkää..

Mä oon lihonut ihan samoista syistä, 20 kiloa pitäis saada pois. Aletaanko kannustaan toinen toistamme?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen pohjalta vihdoinkin myönsin itselleni todelliset syyt. Päätin varata ajan lääkärille, jotta saisin apua ja tukea laihdutukseen. Nyt täytyy mennä nukkumaan. Valvominen lihottaa;) Hyvää yötä!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi