Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, eilen gyne sanoi että on ulkoinen kondy!

Vierailija
29.06.2012 |

Eli välilihan alueella on pieniä valkoisia, yksittäisiä syyliä :( En ole itse huomannut moisia, mutta nyt osasin tarkastaa niin löysin 7 finnimäistä syylää! Papassa ei ole mitään ollut ja 2 vuotta sitten gynellä ei ainakaan mainittu mitään.

En osannut edes sanoa, kauanko nuo ovat tuolla olleet. Enkä kyllä osaisi sanoa, mistä tartunnan olen saanut. Kolme vuotta sitten katkesi pitkä suhde, jonka jälkeen olen ollut vain kondomin kanssa petipuuhissa kahden miehen kanssa.

Kamalinta on, että nyt minulla on vajaa vuoden kestänyt suhde, josta pian muodostumassa avoliitto. Miten kummassa voin sanoa että kiva kun meillä on uusi hieno asunto mutta sait kaupanpäälle syylän!?! Ja miksi olen varma että ei ole lähtöisin mieheltäni, koska hän vasta erosi nuoruudenrakkaudestaan, ensirakkaudestaan..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapäässä on syyliä tuntuuhan ne nyt käteen.

Vierailija
2/7 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän voi ilmaantua aina uudelleen vaikka oisit saanu sen vuosia sitten.Ei varmaan näy papassa jos on vaan ulkoisesti.Ei muuta ku hoidat ne pois ja toivotaan ettei nykyinen miehesi oo saanut tartuntaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sheivaan alapääni pari kertaa viikossa! Ne on oikeesti pieniä kohoumia, valkoisia kuten finninpäät. En tiedä voiko sitten ajatella että niitä ei ole ollut kovin kauaa kun ovat yksittäisiä ja pieniä?! Gyne vain sanoi, että ovat niitä harmittomampia kondyja kuin ne, jotka on tuolla sisällä. Ei antanut hoito-ohjeita tms, papaan vain lähetteen.

Vierailija
4/7 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain silloin aikoinaan siis jotain lähemmäs 20.v sitten sellasta sinistä ainetta jolla niitä penslattiin ja sitten poistivat laserilla.

Mutta kyllähän ne ajan myötä taitaa itsestään hävitä vähän niinku tavis syylätkin.Eivät kyllä ole kovin kivoja jos kasvavat vielä isommiksi.

Vierailija
5/7 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut ja olen vaan puristellut pois. Ettei olis finnejä vaan??

Vierailija
6/7 |
30.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä joskus puristanut finnejä ulompien häppäreiden sisäpuolelta, ja tulivat ulos ja häipyivät kuten finnit! Niitä oli silloin tällöin yksittäisiä, ei kuitenkaan näin montaa kun nyt.

ä. nää on kyllä sen verran huonossa paikassa puristelemiselle.

Onko mitään oireita ollut jos on ulkoisia syyliä ollut? Mulla ei tosiaan mitään :( entäs saako sitä ainetta reseptivapaana apteekista?

Vierailija
7/7 |
01.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ootte hoitanu ja kuinka tehonnut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi