Mitä miehet haluavat naisesta?
Olen ihastunut yhteen mieheen ja hänelläkin on tunteita minua kohtaan. Välillä vain iskee semmoinen tunne, että haluavatko miehet vain sitä yhtä asiaa? Olen kuullut hänen puhuvan kavereilleni, että "ompas hyvän näkönen" jne. Olen muutaman kerran joutunut pettymään miesten suhteen, nyt kuitenkin tuntuu, että tässä saattaisi olla jotain enemmän. En haluaisi kuitenkaan pettyä uudelleen, joten olen miettinyt myös, että jos unohdan koko tyypin. Sillä välillä tuntuu, että miehet olettavat naisen olevan materiaa ja keino tyydyttää miesten tarpeet..
Kommentit (9)
Sen lisäksi mies haluaa naisen maksamaan puolet elämisestä aiheutuneista kustannuksista (kuten asunnon, auton, ruuan yms), kolmanneksi mies haluaa naisesta piian. Siivous-, pyykki-, ruokahuolto usein pääsääntöisesti naisten vastuulla. Mies tietysi tekee 'osansa'.
Ihastus oli selkeästi molemminpuolinen. Mies ei kuitenkaan juuri kysynyt taustastani mitään, vaikka minä kyselin häneltä paljonkin. Flirttaili kuitenkin paljon, halasikin minua muutaman kerran työpaikalla. Sinkkukin oli. Eipä se siitä edennyt mihinkään, kun en itse tehnyt sitä ratkaisevaa siirtoa. Minusta tuntui vahvasti, ettei hän halunnut kuin sitä yhtä asiaa.
Minusta kannattaa aina kiinnittää huomiota siihen, kysyykö ihastus sinun taustastasi ja onko kiinnostunut ajatuksistasi. Vai osoittaako pelkästään fyysistä kiinnostusta.
Sun kannattaisi varmaan mennä jonnekin terapiaan käsittelemään tuota miesvihaasi.
[/quote]
Mitä miesvihaa se oikein on, jos epäilee miehen tarkoitusperiä?? Kuten joistakin aiemmista viesteistä ilmi käy (luultavasti miesten kirjoittamia) niin *illuahan ne tuntuu hakevan..
Naiset ON keino tyydyttää tarpeet.Sen lisäksi mies haluaa naisen maksamaan puolet elämisestä aiheutuneista kustannuksista (kuten asunnon, auton, ruuan yms), kolmanneksi mies haluaa naisesta piian. Siivous-, pyykki-, ruokahuolto usein pääsääntöisesti naisten vastuulla. Mies tietysi tekee 'osansa'.
Kuten mieskin. Oma mieheni haluaa pillua, kumppanuutta, ystävyyttä, yhteistä tekemistä, lehden jakoa aamiaispöydässä, naurua, keskusteluja, iloa, rakkautta. Ei mitenkään liikaa mielestäni.
Mutta kuten viestin 6 kirjoittaja kirjoitti : "Minusta kannattaa aina kiinnittää huomiota siihen, kysyykö ihastus sinun taustastasi ja onko kiinnostunut ajatuksistasi. Vai osoittaako pelkästään fyysistä kiinnostusta."
Jos tätä ei tapahdu, niin kyllä silloin on aika selvä homma jo...
kotipalvelua, siivouspalvelua, pesulapalvelua, ohjelmapalvelua, matkatoimistopalvelua, seksipalvelua jne.jne.
Jos kiinnostuu sun tunteista ja ajatuksista niin kuulostaa ystävältä ja jos taas haluaa seksiä niin kuulostaa rakastetulta. Kumpi sitten parempi naiselle?
Ihmisiä siinä missä naisetkin.
Sun kannattaisi varmaan mennä jonnekin terapiaan käsittelemään tuota miesvihaasi.