Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karpin ruoka

Vierailija
29.06.2012 |

Mikä ihme mättää karpin syömisessä?

Suuri osa ruosta on kasviksia ja vihanneksia.

Lihaa syödään saman verran,kuin vt.

Ruoka on normaalirasvaista,ts.kevyttuotteet eivät

siihen kuulu.Kevyttuotteissa rasva on korvattu sokerilla. Toisinsanoen: karpit eivät läträä

rasvalla vaan syövät sitä normaalisti. Karpit

eivät myöskään tarvitse naama-ja muita rasvoja;iho on pehmeä kuin vauvan pylly. Rasva tulee sisältäpäin. Mulla nivelkivut hävis,kun jätin viljat. Onhan tietenkin pilleri joka vaivaan

,ettei tarvitse ruokaa miettiä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko että karpit syö vähemmän lihaa kuin muut. Pekoni ja munat esim. tuntuu olevan suosittu aamiainen. Ei tarvi kuin lukea karppaus-foorumilta mitä karpit syö aamiaiseksi tajutaakseen että lihaa kuluu monilla ja paljon.

Vierailija
2/3 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis miin että karpit syö lihaa vähemmän, vaan että syövät saman verran kuin muut. Ruoka-asiat kiinnostaa ja on tullut sen verran seurailtua karppifoorumia että on tullut käsitys aikas lihapainotteisesta ruokavaliosta. Ainakin omaan sekaruokailuun verrattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko että karpit syö vähemmän lihaa kuin muut. Pekoni ja munat esim. tuntuu olevan suosittu aamiainen. Ei tarvi kuin lukea karppaus-foorumilta mitä karpit syö aamiaiseksi tajutaakseen että lihaa kuluu monilla ja paljon.

enkä sanoisi munaa ja lihaa samaksi. Eläintuotteita toki molemmat. Lihaa syön saman verran kuin ennen karppiaikaa tai jopa vähemmän. Proteiinia saa muustakin kuin lihasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän