Oliko sulla tällainen maha synnytyksen jälkeen?
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2166449/New-mum-glow-Chant…
Mulla palautui heti ennalleen, mutta muuten en kyllä ollut noin hoikka.
Kommentit (19)
Synnytyksestä on jo neljä vuotta ja maha jäi tuommoiseksi. Olen vähän pyöreämpi kuin kuvassa oleva henkilö, mutta maha on samassa suhteessa yhtä iso. Liikun säännöllisesti mutta maha pitäi saada pois.
ei ainakaan yhtään pienempi.Tuo nanen kuvissa on varmaan normisti tosi hoikka,äkkiä tuo lähtenee.Mutta saahan se vatsan muoto muuttuakin, ei mua ainakaan häiritse, mä olen nainen ja äiti.
jatkuvasti saan onnitteluja raskaudesta :( ja luulen, että en päässyt yhteen työpaikkaankaan, koska luulivat mun olevan paksuna... Olen hoikka, harrastan liikuntaa ja n. vuosi sitten tein puolen vuoden päivittäisen vatsalihaskuurin ilman tulosta. Pitäisköhän mennä jonnekin lääkärille kysymään?
Toistaiseksi en ole mennyt, koska ongelma vain ja ainoastaan esteettinen, muutten kroppa toimii ihan normaalisti.
Sairaalasta lähtiessä enää vain vähäinen kumpu (vähän niin kuin pömmömaha ison aterian jälkeen tai ennen kuukautisia, kun turvottaa) ja pari viikkoa synnytyksen jälkeen oli kyllä jo ihan normaali eli littana.
Yksilöllisiähän nämä jutut on, ja esim. jos ei syystä tai toisesta imetä, kohtu palautuu käsittääkseni paljon hitaammin.
tuollainen maha synnytyksen jälkeen, vaan sellainen aivan löysä taikinasäkki. No mulla olikin hiukan ylipainoa jo ennestään, mutta karsealta näytti maha kyllä synnytyksen jälkeen. Edelleen on aika löllerö.
Mutta mä olen ilmeisesti ollut poikkeuksellisen nopea palautuja kyllä.
ja painoin silloin 52 kg. Ettei kyllä maha "kadonnut" läskeihin. SMaha vaan kummasti hävisi ja meni todella litteäksi, ei tullut raskausarpia eikä mitään jälkiä.
Aika samalta näyttää oma maha nyt kaksi viikkoa synnytyksestä, kuin kuvassa. Ensimmäisen jälkeen taisi litistyä vähän nopeammin. Olen myös hoikka, isommalla ihmisellä maha varmaan "katoaa" sinne muihin läskeihin nopeammin.
Esikoisesta palautui viikoissa, toisesta n. puolessa vuodessa ja kolmannesta taisi jäädä pysyväksi. Olen normaalipainoinen ja liikun paljon.
oli. Paitsi ekalla kerralla kesti muutaman päivän, toisella reilun viikon ja kolmannesta pömpötystä oli 2-3 viikkoa.
Kun kumarrun eteenpäin, maha valahtaa löysänä nahkana alaspäin pussiksi. Todella ällön näköistä, minua ei ole selvästikään siunattu raskauksiin sopivalla kudostyypillä. Toisen raskauden, (kaksossellaisen) jälkeen voitte vain kuvitella, kuinka kamala maha mulla on. Ikävää, koska muuten olen hoikka, mutta pidän löysiä paitoja koska mahani on aivan hirveä. Kaksosten takia sain jopa mahatyrän tai mikä lieneekin: kun teen vatsalihasliikkeitä, keskivasemmalta pullistuu ihmeellinen, laakea pullistuma ulospäin.
kolme päivää sairaalassa ja kotona otetuista kuvista näkee ihan litteän mahan. Ja tätähän muuten sitten ihmeteltiin neuvolassa ja läkkärissäkin kovin. Jo osastolla joku kätilö oli ihmeissään kun ei mulla ollut sellaista pömppöä. Rupesin sitten itse panikoimaan onko mulla kaikki ok vai synnytinkö kenties kohdunkin ulos =D
Ei mulla ollut noin iso edes synnyttämään mennessä, yhdessäkään raskaudessa. En ole mikään läski mutten laiheliinikaan. Bmi oli 21 ennen odotuksia ja kun painoa ei tullut kuin kuutisen kiloa, niin ei siinä kauheasti ollut palautumista.
Muiden jälkeen kesti viikkoja ennenkuin laskeutui.
Palautui samantien. Neuvolatätikin sanoi etten kyllä näytä juuri synnyttäneeltä :D Muualta kropasta en kyllä ollut noin laiha, seitsemän kiloa oli ylimääräistä, onneksi ne on jo lähes kaikonneet, synnytyksestä 8,5 kk aikaa.
mutta noin kireitä housuja en ois millään kärsiny käyttää! o.O
maha palautui melko littanaksi ihan muutamassa päivässä, vaikka kiloja vielä olikin muuten.
Kolmannen jälkeen maha oli tosi suuri. En muista aikaa kun palautui ennalleen. Kai ennen ristiäisiä eli n. kuukaudessa. Mutta itsestä tuntui sitä ennen, ettei toi maha lähde enää ollenkaan pois.
Aika samalta näyttää oma maha nyt kaksi viikkoa synnytyksestä, kuin kuvassa. Ensimmäisen jälkeen taisi litistyä vähän nopeammin. Olen myös hoikka, isommalla ihmisellä maha varmaan "katoaa" sinne muihin läskeihin nopeammin.