Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko vaalentanut hiuksiasi mustasta vaaleanruskeaksi/vaaleaksi?

Vierailija
29.06.2012 |

Mulla olis suunnitelmissa muuttaa vähän tukkatyyliä, mulla ollut mustat hiukset ihan ikuisuuden, värjännyt aina vaan mustaa ja sinimustaa päällekkäin. Nyt haluaisinkin sit vaaleampaa ja hiukan jänskättää miten onnistuu. Hirveetä jos siitä tulee joku keltanen kamala kuiva korpputukka :( Meen kyllä ihan kampaajalle, mutta silti.

Ja toiseks vähän mietityttää miten mulle aika tummapiirteiselle edes mahtaa sopia vaalemapi tukka :D Tummanruskeat silmät on ja ruskettunut iho.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin 2 kk sitten ihan kotona Colour B4 värinpoistoksi pari peräkkäin ja pääsin mustanruskeasta hyvin lähelle luonnonväriäni eli sellaiseksi maantien vaaleanruskeaksi. En tykkää, tiistaina menen kampaajalle laittamaan takaisin tummaksi. Nyt on koko ajan valju ja väritön olo.

Vierailija
2/2 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se mua kans pelottaa jos vaaleampi väri viekin kaiken värin mun kasvoilta ja musta tulee sellanen harmaa :D Mutta toisaalta kun haluaisin vähän radikaalimpaa muutosta kerrankin, enkä pitkiä hiuksiani kumminkaan haluaisi leikata lyhyeksi, joten värin muutos ainut vaihtoehto. En haluaisi näyttä aina samalta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi