Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suostuisitko siihen että puolison lapset pitäisivät kotianne pistäytymispaikkana lomalla

Vierailija
29.06.2012 |

Kuulin ystävältäni, että heillä on tänä kesänä sellainen tilanne, että miehen kolme 13-19-vuotiasta lasta ovat tulossa heille viideksi viikoksi (koko miehen loma) mutta sillä oletuksella, että menevät ja tulevat miten itse haluavat. Siis kavereille, mökeille, mummoloihin yms. Ystäväni ja hänen miehensä sekä yhteiset lapset viettävät loman kotona.

Ystäväni mielestä tämä oli ok mutta minusta hurja ajatus. He eivät lähde mihinkään, koska haluavat, että lapset tuntevat aina olonsa tervetulleiksi.

Mitä sinä ajattelisit?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olivat jo kun tapasimme 7 v sitten. He piipahtavat silloin tällöin max 2 tuntia. Johtuu ehkä siitä, että mies muutti aikoinaan minun talooni asumaan ja lapset eivät osaa pitää tätä isänsä kotina. Ihan ok välit meillä on, mutta en voisi kuvitella, että joku heistä tulisi vaikka tänne päiväksi, jos en ole kotona. eivät omat lapsenikaan tule. Ei sillä, etteivät saisi, mutta ajatus olisi absurdi.

Ostin talon siis silloin, kun omatkin lapseni olivat jo maailmalla.

Sanokaa vaan hulluksi, mutta minun kotini on minun kotini. Ja mies on täysin samaa mieltä. Minä jopa saan patistaa häntä pitämään yhteyttä lapsiinsa.

Eli pointti vähän ohi

Vierailija
22/22 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni reissaa kesälomallaan ja jos ne etälapset tulevat ja menevät 5 viikon tai koko loman ajan niin siihen en kyllä suostuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme