Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korvareiän tulehdus..korun vaihto?

Vierailija
29.06.2012 |

Korvakorut olleet nyt 6 viikkoa ja toinen niistä välillä ollut vähän turvonnut ja palautunut sitten taas ennalleen. Putsattu on vain vedellä ja nyt kävin ostamassa Septidin:ä veden lisäksi. Nyt päivän pari on korvalehti ollut hieman enemmän turvonnut ja se on erittänyt vähän kellertävää nestettä.

Kävin ostamassa kultaiset renkaat, koska niiden kanssa kuulemma reikä pääsisi paranemaan paremmin ja tätä myyjäkin minulle suositteli. Nyt jäinkin pohtimaan, että jos nyt vaihdan nuo hoitokorvikset renkaisiin (jotka ovat aika ohkaiset) niin tuleeko siitä reiästä sitten liian pieni ajan myötä ja sitten ei paksummat korvikset enää mene reiästä läpi? Eli kannattaako tuota korua nyt vaihtaa?

Näyttäisi, että tässä kyseisessä korvassa on hieman tiukemmalla tuo lukko?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä hoitokorvista ja huuhtelisin joka ilta suolaliuoksella korvaa 5-15min. (joko apteekista tai itsetehtynä, eri lävistäjät suosittelee erivahvuisia seoksia, itse käytän 2tl/l, jotkut suosittelee taas esim. 1tl/2dl) niin kauan että korva paranee. Septidin saattaa kuivattaa korvaa, joten siksi suolaliuos olisi parempi.

Vierailija
2/2 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin toisiin, jos haluat. Välttämätöntä se ei kyllä ole, se on ihan tavallista että oireilee pienellä turvottelulla ja vuotamisella jonkin aikaa. Putsailet vaan desinfiointiaineella ja pidät edes jotain korvista siinä niin kyllä se siitä. Mulla kesti yli vuoden että loppui tuo märkävuoto ja punoitus ja vieläkin yli 20 v reikiin laitosta jos olen vähääkään kauemmin ilman korviksia niin reiät kasvaa umpeen ja täytyy taas itse puhkaista auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän