Auttakaa- Mitä mies tarkoitti kysymyksellä, että pitäiskö meidän edetä nopeammin?
Ollaan tunnettu noin kuukausi. Soitellaan joka päivä, tekstataan 6-20 vietiä/pv, tavataan 2-4 ktx/vk, on pussailtu, halailtu, seksiä harrastettu.. Mulla on kaksi lasta. Sovittiin, että kun he tulevat isovanhempien luota lomalta ensi viikolla niin mies tapaa heidät, tutustuu lapsiin hiljalleen.
Nyt mies kysyi, että pitäiskö meidän edetä nopeammin mun mielestä. No sanoin, että ei, tämä on hyvä. Mutta jäin miettimään, mitä hän tarkoitti tolla kysymyksellä. Toki voin häneltä sitä kysyä, mutta kun nyt tuli tässä mieleen niin jos jollain on ajatuksia niin kertokaa.
Kommentit (71)
tais olla mies.. Kuules, täällä naiset nyt vaan miettii näitä elämän suuria kysymyksiä ja se on hyväksyttävä teidän miesten. Tänne voi kirjoittaa ajatuksiaan hetken mielijohteesta, ei niistä kannata loukkaantua.
tais olla mies.. Kuules, täällä naiset nyt vaan miettii näitä elämän suuria kysymyksiä ja se on hyväksyttävä teidän miesten. Tänne voi kirjoittaa ajatuksiaan hetken mielijohteesta, ei niistä kannata loukkaantua.
Eli aloituksen kysymykseen.
Voihan olla, ettei mies ole ammattilainen yh:ten kanssa seurustelija eikä tiedä tieteellistä aikataulua siitä, missä tahdissa lapset ja mies voivat tutustua ilman traumoja.
Mies kysyi asiaa, on vaikka rakastunut tms. hölmöä ja esitti itseään askarruttavan kysymyksen ja sai vastauksen.
Ja jatkaa elämäänsä ja seurustelua saamiensa tietojen pohjalta.
se haluaa muuttaa yhteen tai mennä naimisiin?
hei ap päästä sitä exää enää kylään. Se voi traumatisoida lapset. Pidä kaikki miehet kaukana itsestäsi ja keskity lapsiin. Ehdit kyllä sitten olla miesten kanssa, kun lapset muuttavat kotoa.
ei ymmärrä naisia. Miksi pyöritte täällä palstalla, jos naisten jutut tuntuu niin vaikeilta ymmärtää?
Ei olla siis lasten ollessa kotona pantu. Vanhempani ovat lomalla ja lapset ovat olleet nyt paljon heidän kanssaan niin olen tapaillut miestä ihan itsekseni. Jatkossa lapset ovat taas kanssani 24/7 eli en tiedä, miten suhde jatkuu, jos miestä ei saa näyttää lapsille.
Toki edellyttäen, että lapset eivät ole samassa tilassa.
Vaan siitä, että älä valehtele, että kyse on pelkästä ystävyydestä. Kerro lapselle sopivalla tavalla, että kyse on siitä petikumppanuudesta JA ystävyydestä. Anna lapselle mahdollisuus ymmärtää, että kysymys ei ole perheenperustamisesta tai avoliitosta, vaan tapailusta. Rehellisyys kannattaa.
Minä en tosiaan esitellyt lapsille miesystävää ennen kuin olimme varmoja suhteen laadusta. Mikäli sun pitää tavata miestä lasten läsnäollessa, niin ole sitten rehellinen. Ei tarvitse yksityiskohtia, mutta jotain konkreettista, esim. että aikuisten tykkäämistä ja pussailua, jos seksistä et halua sanoa.
Tästä kannattaa sopia sen miehen kanssa. Luulisi, että helpottaa häntäkin. Ja sitä pussailua ei sitten sovi aloittaa samantien lasten läsnäollessa, vaan hiljalleen. Omat lapseni tottuivat siihen aluksi, että istuttiin sohvalla viirekkäin ja suunnilleen pidettiin kädestä kiinni - ja lapset nökötti tiukasti sylissä;D Olisi ollut ihan turhaa alkaa siinä söpöilemään sen enempää.
sen poran käyttö niin et tarvii siihenkään enää miestä.
samassa pöydässä, jossa exäkin istuu.
Siinä se selkein kriteeri. Jos voi näyttää kaverin nolostumatta, punastumatta, syyttelemättä, ilman voitonvarmuutta exälle, sen voi esitellä lapsillekin.
minun täytyisi jäävätä itsenikin lasten elämästä, samoin omat sisarukseni, vanhempani, kaverini yms.
samaa mieltä.
Myös normaali mies voi haluta nopeaa sitoutumista.
pidän naisista. Tämä on taas hyvä esimerkki naisen tavasta ajatella ja toimia. Olen mies ja te olette niin suuri mysteeri, että sen takia olette parasta tässä elämässä.
m36
pidän naisista. Tämä on taas hyvä esimerkki naisen tavasta ajatella ja toimia. Olen mies ja te olette niin suuri mysteeri, että sen takia olette parasta tässä elämässä.
m36
Onko se nopeaa sioutumista kun mieheni kosi minua puolen vuoden seurustelun jälkeen. Ei ole narsisti, olimme vain molemmat niin rakastuneita, että halusimme olla koko ajan yhdessä.
Ap, uskon että mies taisi vain oikeasti kysyä mieleipidettäsi etenemisen suhteen, ei sen kummempaa.
Hih, olette ihania:) En mä tiedä, onko siinä mitään mysteeriä, kun miettii asioita tai toisen sanomisia. Mulla on nyt vaan aikaa miettiä ja tuo juttu tuli mieleen. Ja itseasiassa lähes koko ketju menikin tohon lasten tapaamiseen ja muuhun. Eli taidan kysyä asiaa mieheltä, saan varmaankin parhaan vastauksen häneltä.
tässä oli jotain provoa.. niin tais olla piiloprovo noille mieskammoisille. Ovelaa.
Minusta kun _miehet_ ovat suurempi mysteeri kuin naiset.
Hih, olette ihania:) En mä tiedä, onko siinä mitään mysteeriä, kun miettii asioita tai toisen sanomisia. Mulla on nyt vaan aikaa miettiä ja tuo juttu tuli mieleen. Ja itseasiassa lähes koko ketju menikin tohon lasten tapaamiseen ja muuhun. Eli taidan kysyä asiaa mieheltä, saan varmaankin parhaan vastauksen häneltä.
myös mies ja pakko kysyä, että miksi te naiset ette voi kysyä niitä kysymyksiänne heti vaan vatvoa viikon päästä jollain vauvapalstalla?
muuten me ei oltais niin ihania ja mystisiä, siks.
rouva olisi voinut tehdä tämän aloituksen. Kysyi minulta tässä yksi päivä, että olinko tosissaan silloin kun kosin häntä. Mentiin naimisiin viime kesänä! Että en nyt ihan kauhean tosissani.
Mies38
"Nyt mies kysyi, että pitäiskö meidän edetä nopeammin mun mielestä. No sanoin, että ei, tämä on hyvä. "
Tämä on taas sellainen ketju, että tämän on pakko olla provo. Siis mies kysyy naisen mielipidettä ja saa vastauksen ja sitten nainen mietti viikon, että mitähän se mies oikeasti tarkoitti.
Mies on autuaan tietämätön, että tuli tuollainen moka tehtyä.
No, jos mies ei tuota kysyisi, niin sitten varmaan olisi ketju, että mitähän se mies oikeasti meinaa ja onko tosissaan, kun ollaan oltu jo 1 kk yhdessä eikä mies tee aloitetta lasten näkemiseen.