Auttakaa- Mitä mies tarkoitti kysymyksellä, että pitäiskö meidän edetä nopeammin?
Ollaan tunnettu noin kuukausi. Soitellaan joka päivä, tekstataan 6-20 vietiä/pv, tavataan 2-4 ktx/vk, on pussailtu, halailtu, seksiä harrastettu.. Mulla on kaksi lasta. Sovittiin, että kun he tulevat isovanhempien luota lomalta ensi viikolla niin mies tapaa heidät, tutustuu lapsiin hiljalleen.
Nyt mies kysyi, että pitäiskö meidän edetä nopeammin mun mielestä. No sanoin, että ei, tämä on hyvä. Mutta jäin miettimään, mitä hän tarkoitti tolla kysymyksellä. Toki voin häneltä sitä kysyä, mutta kun nyt tuli tässä mieleen niin jos jollain on ajatuksia niin kertokaa.
Kommentit (71)
En vaan tajua mihin verhojen ripustamisessa tarvitaan miestä???
Täällä on ihmeellistä porukkaa taas liikkeellä. Miehet on vaarallisia ja arvaamattomia, niiden tapailu tuhoaa naisen ja lapset, pysykään kaukana MIEHISTÄ!!
kiinnittämisessä sienään tarvitaan mies. ap
ajatellutkaan esitellä miestä "äidin uutena poikaystävänä" vaan tavata häntä jossain, vaikka minigolfissa ja esitellä "äidin ystävänä". Ei tiettykään mitään kädestä pidellä tai pussailla lasten edessä. Vaan haluan nähdä, miten hän on lasten kanssa, viettää aikaa ja silleen. On mulla muitakin miespuoleisia kavereita, joita lapset on ihan nähneet. Esim moni työkaveri mies käy meillä auttamassa jossain miesten hommissa, kahvilla tms. Mitä pahaa?? ap
Miksi ei? Mutta muut ystäväni he saavat nähdä? Olen yh enkä seurustele tällä hetkellä mutta jos miehen löydän niin aion esitellä hänet siinä kuin muutkin ystäväni. Minulla on myös mies puolisia ystäviä, jotka käy meillä kylässä mm. tekemässä miesten töitä, yhden miehen (naimisissa) ja hänen lastenssa kanssa on käyty mm. uimassa. Miksi näitä samoja asioita ei saisi tehdä sitten kun löytää sellaisen miehen jonka kanssa mahdollisesti alkaisi seurustelisi?
Ei naisella saa olla kuin naisia ystävänä niin ettei yh:n lapset vahingossakaan näe mies puolisia ihmisiä?
Olen aina itse kiinnittänyt verhotangot, ei meillä siihen miestä ole hankittu.
oman tuttavapiirini kokemusten perusteella kunnolliset miehet (ei-narsistiset) ei halua edetä kamalan nopeasti kohti sitoutumista, vaan katselevat itsekin kaikessa rauhassa, miten suhde toimii arjen tasolla.
olen mäkin jo jotain oppinut.., Tankaan auton nykyään itse:) ap
mieshän kysyi, haluaako ap edetä nopeammin. Ei siis sanonut, että itse haluaisi. Mutta narsistiksi leimattu täällä.
Varsinkin kun lapsia on mukana. Kysy mieheltä, että mitä tarkoitti? Kihloja ja avioliittoako?
asiaa mieheltä. Tämä nyt vähän levisi tämä keskustelu:) ap
eikä kyse ole mistään sitotumisesta. En kyllä ymmärrä, miksi pitäisi sanoa. Mutta jos on pakko lasten ollessa kotona panna, niin sitten se kannattaa kertoa, että tästä on kyse, aikuisten petikumppanuudesta ja ystävyydestä. Lapsille voi sitten myöhemmin kertoa, jos tilanne muuttuu vakiintuneeksi, että seurustelette tai olette tulossa perheeksi.
Itse esittelin uuden miehen, kun oltiin tapailtu 3 kk ja todettiin seurustelevamme vakavasti. Kyllä lapset sen ymmärsivät, että vielä kyse ei ollut sitä enemmästä, että tutustutaan. Kerrottiin sitten, kun päätettiin mennä naimisiin.
etteikö se tajuaisi, mistä on kyse, kun äippä/iskä esittelee muina miehinä heillä jonkun vieraan, vastakkaista sukupuolta olevan "ystävän", oli se mesta minigolf-rata / mikä hyvänsä.
Lapselle ystävän tapaaminen ja vielä tuollaisena salakähmäisenä leikkinä, jossa ei kuulu tajuta, mistä oikeasti on kysymys, on perversivoivaa ja ahdistavaa.
Kun on sen aika, kerro, että sulla on miesystävä ja esittele se sellaisena. Piste. ÄLÄ pelaa näitä ystävän näyttämispelejä, äläkä pelaa niitä kuukauden kuluttua! Se on aivan liian lyhyt aika.
Lapset eivät ole idiootteja. Ne ymmärtävät nämä kuviot aivan yhtä hyvin kuin aikuiset.
Kuukauden jälkeen lapsia EI esitellä miehelle. EI todellakaan.
t. toinen yh
Minä esittelee aina heti. Mutta en tosiaan sillä asenteella että tässä teille uusi isäpuoli vaan ihan kaverina. Jos se kaveri sitten jossain vaiheessa lopettaakin meillä pyörimisen niin ei siinä lasten mielestä mitään ihmeellistä ole ollut. Äiti tapaa nyt toisia kavereita.
Ei olla siis lasten ollessa kotona pantu. Vanhempani ovat lomalla ja lapset ovat olleet nyt paljon heidän kanssaan niin olen tapaillut miestä ihan itsekseni. Jatkossa lapset ovat taas kanssani 24/7 eli en tiedä, miten suhde jatkuu, jos miestä ei saa näyttää lapsille.
ap, että lapset traumatisoituvat, jos näkevät MIEHEN. Sun tehtäväsi on huolehtia, että he saavat kasvaa rauhassa tapaamatta MIEHIÄ.
exä, lasten isä? Hänkin on nykyään mun kaveri. Saako hän tulla meille, kun lapset on kotona? Ollaan oltu yhdynnässä ja katseet välillä aina vetoavia.. ap
samassa pöydässä, jossa exäkin istuu.
Siinä se selkein kriteeri. Jos voi näyttää kaverin nolostumatta, punastumatta, syyttelemättä, ilman voitonvarmuutta exälle, sen voi esitellä lapsillekin.