Miksi maalaiset tulee Helsinkiin
jos täällä on niin kamalaa ja töykeää ja ahdasta ja inhottavaa (täällä koko ikäni asuneena en kyllä ole moista havainnut)? Eihän kaupungistakaan lähdetä maalle/mökeille jos siellä ei viihdytä...
Kommentit (10)
Turkulaiset?
Tamperelaiset?
Vaasalaiset?
Sä ärsytät mua.
en voisi vähät välittää ulkopaikkakuntalaisten mielipiteistä. Heillä oma näkemys ja oikeus mielipiteeseen, mutta se ei hetkauta minua ollenkaan.
mutta sieltä on aina ihanaa päästä pois. Osaa arvostaa omaa elinympäristöään, kun on käynyt viettämässä kaupungissa muutaman päivän.
Kaksi päivää Helsingissä on aina ihan huippukivaa, ihana kun on kauppoja ja ihmisiä ja kaikke. Kolmantena päivänä siihen alkaa jo turtua ja neljäntenä tulee koti-ikävä.
Tule kuule paikallisen S-marketin kassajonoon kuuntelemaan, miten helsinkiläisille ei täällä kelpaa mikään. Kaupassa olematon valikoima, postipaketit täytyy hakea 40 km päästä, Hesari tulee iltapäivällä jne.
HAH, alunperin suurin osa hesalaista on tullult maalta, että silleen. Sitten ollaan niin stadilaista niin stadilaista että.
just sinä ja se muuttaja saisi jostakin valittaa.
olin ihan työreissulla yhdessä palaverissa. Ja Hämeenlinnasta tulin ja tunsin itseni maalaistolloksi... ihanasti oli teidän puut sielä valaistu ja muutenkin ihanan näköistä joulukoristelua sielä....
En minäkään muuta jonnekin maalaiskylään valittamaan kuinka hemmetin kurjaa täällä on. Olen ehkä poikkeus, mutta ymmärrän ihmisten kotiseuturakkauden, sitä vaan ei helsinkiläiselle sallita, muut kyllä saavat olla ylpeitä kotiseudustaan. Helsinkiläinen kun rakastaa kotikaupunkiaan, tulkitaan se heti stadilaiseksi ylpeydeksi.
oon käynyt Helsingis viimeksi vuonna 2004 jotta liikaa en sun vaivoonas oo ollu, silloinkin menin vain laivaan, ei oo mitään syytä tulla sinne.
Helsingin vilinää.