Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi maalaiset tulee Helsinkiin

Vierailija
28.06.2012 |

jos täällä on niin kamalaa ja töykeää ja ahdasta ja inhottavaa (täällä koko ikäni asuneena en kyllä ole moista havainnut)? Eihän kaupungistakaan lähdetä maalle/mökeille jos siellä ei viihdytä...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin vilinää.

Vierailija
2/10 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkulaiset?

Tamperelaiset?

Vaasalaiset?

Sä ärsytät mua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voisi vähät välittää ulkopaikkakuntalaisten mielipiteistä. Heillä oma näkemys ja oikeus mielipiteeseen, mutta se ei hetkauta minua ollenkaan.

Vierailija
4/10 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sieltä on aina ihanaa päästä pois. Osaa arvostaa omaa elinympäristöään, kun on käynyt viettämässä kaupungissa muutaman päivän.

Kaksi päivää Helsingissä on aina ihan huippukivaa, ihana kun on kauppoja ja ihmisiä ja kaikke. Kolmantena päivänä siihen alkaa jo turtua ja neljäntenä tulee koti-ikävä.

Vierailija
5/10 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule kuule paikallisen S-marketin kassajonoon kuuntelemaan, miten helsinkiläisille ei täällä kelpaa mikään. Kaupassa olematon valikoima, postipaketit täytyy hakea 40 km päästä, Hesari tulee iltapäivällä jne.

Vierailija
6/10 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAH, alunperin suurin osa hesalaista on tullult maalta, että silleen. Sitten ollaan niin stadilaista niin stadilaista että.

Vierailija
7/10 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just sinä ja se muuttaja saisi jostakin valittaa.

Vierailija
8/10 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin ihan työreissulla yhdessä palaverissa. Ja Hämeenlinnasta tulin ja tunsin itseni maalaistolloksi... ihanasti oli teidän puut sielä valaistu ja muutenkin ihanan näköistä joulukoristelua sielä....

Vierailija
9/10 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään muuta jonnekin maalaiskylään valittamaan kuinka hemmetin kurjaa täällä on. Olen ehkä poikkeus, mutta ymmärrän ihmisten kotiseuturakkauden, sitä vaan ei helsinkiläiselle sallita, muut kyllä saavat olla ylpeitä kotiseudustaan. Helsinkiläinen kun rakastaa kotikaupunkiaan, tulkitaan se heti stadilaiseksi ylpeydeksi.

Vierailija
10/10 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon käynyt Helsingis viimeksi vuonna 2004 jotta liikaa en sun vaivoonas oo ollu, silloinkin menin vain laivaan, ei oo mitään syytä tulla sinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä