Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuisitko Ullanlinnassa?

Vierailija
28.06.2012 |

Harkitsen muuttoa Helsinkiin, Ullanlinnaan. Asutko siellä? Millaista siellä on, paitsi ihanaa?

Onko taloyhtiöillä autopaikkoja paljon, vai saako kaupungilta parkkilupia tai jotain?

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 10:41"]

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 10:28"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2012 klo 11:16"]

mutta joskus olen miettinyt että onko siellä naapurit liian "ylevää" / "rikasta" väkeä?? Tietääkö joku? Nimittäin en halua mitään "rikkaita" nirppiksi naapuriksi jotka käyttäytyvät ylpeästi.

[/quote]

Koskaan et voi tietää kuka naapurissa asuu. Näet vain kuvan lehdessä ja mietit että eikö tuo asu silloin tällöin meidän rapussa :D

Ullanlinna on ihana paikka. Tyylikäs ja kohtelias.

[/quote]

Ullanlinnalaiset on uskomattoman ystävällisiä, kohteliaita ihmisiä, eivät tosiaankaan "ylpeästi käyttäytyviä rikkaita".

Jokainen itse rikas tietää ettei sitä voi ikinä tietää kuka on rikas, osa pukeutuu miten sattuu jne. joten siinäkin mielessä ihmisten jaottelu on turhaa. Etkä myöskään voi tietää milloin kohtaat uudestaan toisen ja millaisessa tilanteessa.

Ja sellaiset ihmiset, joilla on oikeaa sivistystä, ovat ystävällisiä kaikille. 

Mutta siis tervetuloa vaan tänne, jos haluatte, luulen, että viihdytte ja tykkäätte täällä asuvista ihmisistä.

[/quote]

Kyllä siellä Ullanlinnassa muutama mulkerokin on :D Jouduin kerran yhden sellaisen vihan kohteeksi kun muina miehenä kävelinen HÄNEN kadullaan.

Vierailija
42/84 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2012 klo 22:50"]

Harkitsen muuttoa Helsinkiin, Ullanlinnaan. Asutko siellä? Millaista siellä on, paitsi ihanaa?
Onko taloyhtiöillä autopaikkoja paljon, vai saako kaupungilta parkkilupia tai jotain?

[/quote]

Joo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 11:59"]

Paljos siellä on vuokrat? Mietin vain kun kaksi kaveria asuu siellä, samassa kämpässä tosin ja opiskelee. Miten ne on sen saanut...

[/quote]

Ei siellä loppujen lopuksi vuokrat ole aina niin paljoa kalliimpia kuin esim. itä-helsingissä. Itse vertailun vuokra-ilmoituksia ja joskus etelä-helsingistä sai hieman pienemmän vuokra-asunnon samanlla hinnalla kuin jonkin mörskän idästä. Helsingin keskusta on täynnä persaukisia opiskelijoita vuokralla, joten rahan puute ei vaikuta olevan este keskusta asumiselle.

Vierailija
44/84 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.06.2012 klo 22:51"]

Ihan korpea. Kauppoja ei ole oikeastaan ollenkaan. Yksi siwa löytyy ja joku kuppanen toinen kauppa. Kaupungilta saa parkkilupia tien varteen.

[/quote] ai EI Ole palveluita lähellä? Älä naurata mua enempää..mites olisi keskusta stockka forum ja narikkatori.sokos. Tai päiväristeily tallinnaan.ja pikkukauppojakin löytyy punavuoren kaupatkin esim. ,..{:

Vierailija
45/84 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan  tähtitorninkadulla ja autopaikka meillä on vuokrattuna tähtitorninmäen parkkihallista.

Vierailija
46/84 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha ketju, turha vastata, tuskinpa kysyjä on enää täällä tai jos on, niin asia ei ole ajankohtainen enää

Vierailija
47/84 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava alue. Hyvät palvelut, ei läpikulkuliikennettä. Ei myöskään ole mahdottoman fiini, vaan enemmänkin boheemi. Vanha raha asuu siellä, ja umpimieliset pikkuporvarit puuttuvat. Viiskulman spurgut voivat toki , jos on kasvanut pullossa.

Autosta kannattaa luopua, jos sinne muuttaa.

Vierailija
48/84 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiudet jotain audeja ja bemmejä, liekö stadilaisten hyvään makuun mitään enää?

Vierailija
49/84 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vältsy, koska stadilaisten kanssa naapurissa asuisin mutta täytynee lähteä silloin vek ihan koko keskustasta.

Vierailija
50/84 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut nuorempana kun olin sinkku. Enää en muuttaisi, palveluita ei ole. Muutamia puistoja vain, ei oikeaa luonnonläheisyyttä. Autopaikkoja on heikosti, joillain taloyhtiöillä tosin saattaa olla omia.

Vierailija
51/84 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä! En kestäisi alueen realiteetit kadottaneita egoistisia pöyhkeilijöitä, huh sentään.

Vierailija
52/84 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en tykkää alueen asukkaista, mun mielest stadiin kuuluu slangi ja materialismi sekä rahasokeus ajaa vääriin arvoihin. Eikä ne ihmiset sen kummempia ulkoisesti ole, mutta osa ihan elegantteja, budjaisin mielummin Töölössä tai Krunassa.

Vierailija
53/84 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junantuoma populäärikulttuuri vanhojen partojen kaupungissa, en siis...

Vierailija
54/84 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="28.06.2012 klo 22:51"]

Ihan korpea. Kauppoja ei ole oikeastaan ollenkaan. Yksi siwa löytyy ja joku kuppanen toinen kauppa. Kaupungilta saa parkkilupia tien varteen.

ai EI Ole palveluita lähellä? Älä naurata mua enempää..mites olisi keskusta stockka forum ja narikkatori.sokos. Tai päiväristeily tallinnaan.ja pikkukauppojakin löytyy punavuoren kaupatkin esim. ,..{:

Ei se Stocka ole niin lähellä.

Vierailija
55/84 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuoreita mielipiteitä alueesta?

Vierailija
56/84 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen asunut siellä, ja tykkään enemmän asua paikassa, jossa on metsää ja luontoa. Sellaisiin oli pitkä matka Ullanlinnasta. Myöskään ravintolat eivät minua juuri kiinnosta, vaikka tykkäsinkin joskus käydä Sikalassa.

Vierailija
57/84 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi siellä on yllättävän paljon läpikulkuliikennettä Tehtaankatua, Korkeavuorenkatua ja Merikatua pitkin. En tiedä miten Hernesaaren liikenne on aiottu ohjata...

Vierailija
58/84 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="28.06.2012 klo 23:05"]

Kauppoja ei ole oikeastaan ollenkaan. Yksi siwa löytyy ja joku kuppanen toinen kauppa. Kaupungilta saa parkkilupia tien varteen.

Vuorimiehenkadulla Alepa. Muut kaupat taitaa olla kyllä Siwoja ja Kasarmitorilla on lähin isompi kauppa, S-market.

Lisäksi Pietarinkadun ja Neitsytpolun kulmassa K-market, Tehtaankadulla Laivurin valinta. Useita leipomoiden myymälöitä ja kalakauppa.

Eikös Kauppahalli ole jo remontoitu siinä rannassa?  Tosin Kaartinkaupungin puolella.

Vierailija
59/84 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ullanlinna on hieno mutta ei silti tykkäisi asua siellä! Ahdistuisin asua umpisuolessa Helsingin saaren reunalla. Sama koskee Katajanokkaa.

Vierailija
60/84 |
29.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Me asutaan  tähtitorninkadulla ja autopaikka meillä on vuokrattuna tähtitorninmäen parkkihallista."

Miten paljon nuo hallit veloittaa kuukaudessa autopaikasta? Hintoja ei näy heidän sivuillaan.

Mulla yksityiseltä vuokrattuna hallipaikka ja maksan 150 €/kk. Hallin lattia pestään kerran viikossa. Pidän hinta-laatusuhdetta vähintään hyvänä ellen erinomaisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä