Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiäiti! Oletko sitä mieltä, että miehesi tulee lomallaan hoitaa lapset??

Vierailija
28.06.2012 |

Puistossa eräs äiti tänään vauhkoontuneena selitti, että onneksi miehensä jää lomalle ensi viikolla, ja että hän kyllä silloin viettää vapaata. Nyt on miehen vuoro hoitaa lapset ja koti!

Siis meillä ainakin tämä on yhdessä päätetty; minä hoidan nyt kodin ja lapset, mies käy töissä ja hankkii rahaa. Kun on loma, vietämme aikaa yhdessä kerrankin kaikessa rauhassa. Kotitöitä ja lapsia hoidetaan ihan normaalisti. Ilman mitään vaahtoamista, että nyt on sinun vuorosi, kun perkele muuten siellä töissä aina luuhaat...

Ja tämän rouvan mies tekee siis töitä 8-16, ja on todellakin kotona vapaa-aikansa, ja pyörittää arkea kotona ollessaan ihan siinä missä vaimonsakin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hoidamme lapset puoliksi. Kotityöt yhdessä. Meillä on taapero ja vauva ja on kyllä ollut helpotus että mies on ulkoillut taaperon kanssa ja itse olen saanut levähtää vauvan kanssa.

sinähän olet äitiyslomalla

Vierailija
22/23 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hoidamme lapset puoliksi. Kotityöt yhdessä. Meillä on taapero ja vauva ja on kyllä ollut helpotus että mies on ulkoillut taaperon kanssa ja itse olen saanut levähtää vauvan kanssa.

Ethän sinä ole kotiäiti jos sinulle on vauva

sinähän olet äitiyslomalla

Kun on kotona palkkatyöstään hoitamassa lasta/lapsia, niin puhekielellä se on kotiäiti. Aivan sama onko se nyt just äitiysvapaalla, hoitovapaalla vai kymmenettä vuotta miehen elättinä. Ihme nillitystä turhasta.

Mitä alkuperäiseen aiheeseen tulee, niin kyllä meillä mies on erittäin paljon lasten kanssa lomalla. Just siitä syystä, että kun arkena ei ehdi olemaan niin paljoa kuin haluaisi. Ja kun minä kerta olen kotona, niin minulle se loma on taas sitä, että pääsee välillä irti sieltä kodista. Ei sillä, kyllä me perheenäkin aikaa vietetään paljon. Ja mieskin käy omissa riennoissaan mutta pääsääntöisesti mies tykkää lomailla kotona, minä kodin ulkopuolella :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivinä ja iltaisin on "vahdinvaihto", erityislasta tarvitsee vahtia vähän eri tavalla kuin normaalia muksua. 8h päivän jälkeen olen aika puhki, vaikka emme olisi kotipihaa kauemmaksi lähteneetkään.