Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon ihan innoissani :)

Vierailija
28.06.2012 |

Avioliitossa kivan miehen kanssa, rempattiin just ihana yhteinen omistusasunto. Molemmilla juuri opiskelut ohi ja hyvät työpaikat..... :) Seuraavaksi katellaan sijoitusasuntoa Suomesta ja mahdollisesti töitä ulkomailta. Elämä hymyilee!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mukavalta elämänvaiheelta.

Vierailija
2/6 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkä päin olisi työmaatoiveenne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös onnellinen: mies ilmoitti toivovansa kolmatta lasta. :) yritys saattaa kestää kauan, mutta ei se mitään. :) ihanaa.

Vierailija
4/6 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole ollut todellakaan helppoa. On tehty kovasti töitä, molemmat olaan suht köyhistä kodeista. On viimeiset kymmenen vuotta opiskeltu kovasti ja tehty duunia :) Nyt alkaa tasoittumaan kun ollaan 30v.

Työmaatoivemme olisi varmasti Eurooppa: Bryssel, Lontoo tai Amerikka. Mutta realistisemmat mahdollisuudet olisi Eurooppaan. Tietäisi vaan mitä hakisi sieltä :)

Toki joskus käväisee mielessä, että saako omaa perhettä, mutta tämä ulkomailla työskentely on ensisijainen unelma nyt. Onko 34-38-vuotias ihan ikäloppu saamaan lapsia?

Kysyy Ap :)

Vierailija
5/6 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei 34--44 ole ikäloppu saamaan lapsia. miksi olis, sehän on yksilöllistä. Tiedän naisia, joiden vaihdevuodet alkaneet ennen 25 v. päivää ja naisia, jotka saaneet 40++ ikäisenä täysin terveitä, ja kauniita lapsia.

Vierailija
6/6 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäloppu. Itse sain esikoisen 36 v. Elämässä pitää tehdä asiat niinkuin ne hyvältä tuntuu! Kaikkea hyvää maailmanvalloitukseen!! : )