Silja Europa - buffet, ohjelma yms
Löytyykö 10-12 v nuorille jotain ohjelmaa? Muumien suosio, kun on hieman hiipunut.
Entä millainen on uudistettu buffet? Onko kehujen arvoinen?
Kommentit (7)
Minusta se a´la carten alkuruoka- ja jälkiruokabuffet on Europalla tosi hyvä. Ainakin parempi kuin Galaxyllä. Niistä massasyöttöläbuffista en ole koskaan tykännyt missään.
Mitäs ohjelmaa siinä tarvitaan? Aluksi syödään hyvin. Sitten käydään ostamassa kosmetiikkaa ja karkkeja. Ja sitten onkin jo aika mennä nukkumaan, että jaksaa aamulla Tukholmassa!
joten Tukholmassa ei tarvitse jaksaa. :)
Onko muilla ihan tästä perinteisestä persaukisten uudistetusta buffetista kokemuksia? :)
Mä olen pari kertaa ollut ystävien kanssa ja on ollut aika tylsää. Viimeistään paluupäivänä klo 15 haluaisi olla jo jossain ihan muualla.
Johtuu ehkä siitä, että reissaan noilla laivoilla muuten 5-7 kertaa vuodessa. Se tuntuu jo siltä, kuin bussissa istuisi.
Se a'la carten alku- ja jälkiruokapöytäyhdistelmä ei muuten tule tavallista buffetia yhtään kalliimmaksi.
Eli me ruokailimme juuri Buffetissa.
Meillä oli mukana 8v, 10v ja 13v lapset.
Tekemistä riitti kyllä.
Nuorin tykkäsi vielä leikkipaikoistakin, joita kesällä on runsaasti, kun kokousosasto on muutettu Summer Centeriksi.
Siellä oli isommillekin vaikka mitä pelejä ja olisi ollut tietokoeetkin käyttöön. Pleikkapelt ja ilmakiekot yms.
Kaupoissa tykkäsivät myös kierrellä, siellä on niin paljon kaikenlaista kivaa myynnissä.
Ohjelmasta mielen jäi näille vanhemmille lapsille mieluisimpana mieleen joku mahdoton seikkailu tms. Se oli kilpailu yli 10-vuotiaille. Saivat suorittaa kaikenlaisia tehtäviä ympäri laivaa ja palkinto oli hyvä!
Nuorin tykkäsi eniten Pikku Myyn bingosta, kun on bingon ystävä.
Buffet on minusta hyvä, varsinkin kylmät ruoat ja jälkkärit. Lämpöiset ei niin kauheesti minua kiehdo, mutta kylmistä sushit, ja kalat yms oli tosi hyviä.
Sekä ne jälkkärit:)Mies kyllä tykkäsi lämpöisistäkin.
Ja me käytiin uimassa, käytiin heti klo 10 aikoihin kun se vattiin, niin mahduttiin hyvin. Koko ajan alkoi tulla lisää porukkaa ja poislähteissä oli jo täyttä. Porealtaat ihan tupaten täynnä.
Anut huonopuoli oli läheisen hytin rettelöitsijät, vaikka olikin A-luokan hytti meillä, niin silti naapurustoon sattui örveltänä miesjoukko. Naapurit soittivat kyllä sitten vartijat rauhoittamaan bileitä ja meteli rauhoittuikin.
Jälkiruokapöytää on moni kehunutkin, ja niitä alkupaloja. Eiköhän lapset ajan saa kulumaan :)) osaatko kertoa lisää tuosta mahdottomasta seikkailusta?
buffet ei llut hyvä mut a la carten alkuruokapöytä oli mahtava. Mentiin kalliille aamiaiselle niin itse sai etsiä kahvikannua pöytään, kukaan ei tarjoillut, ri ollut syviä lautasia saatika veitsiä. Ankea aamupala, oli siis siellä a la carte tiloissa ja kuoharia sai alkuun happamalta tarjoilijalta. Ohjelmiin ei päästy kn li just silloin ruokailu. Muumeja ei ollut, pikku my ois ollut. 10 vuotiaille ois ollu yksi ohjelma mut meni sekin ruokailun kanssa päällekkäin. Kylpylä oli niin täysi ettei porealtaisiin mahtunut.