Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä päällä + mielikuva -ketju

Vierailija
28.06.2012 |

Eli tämänhetkiset vaatteet ja millainen mielikuva tulee edellisestä vaatteiden perusteella (esim. ikä, ruumiinrakenne, ammatti, mitä keksitkään).

Mulla päällä:

- pinkki olkaimeton toppi, sinisävyiset haaremihousutyyliset printtipökät

- olkaimettomat valkoiset rintsikat

- mustaharmaat alushousut

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teini-ikäinen tai wannabe-teini (ikä alle 25), hoikka, blondi, ylimennyt rusketus, ammattina kampaaja, tarjoilija tai siwankassa. Yhden lapsen yh-äiti.

Minulla päällä: Leen tummansiniset pillifarkut, beige (pitkä ja löysä) t-paita, mustat alushousut ja rintaliivit sekä mustat sukat.

Vierailija
2/4 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisestä: 39-v keskiluokkainen äiti, kolme tyttöä, asutte "hyvällä" omakotialueella muutamia vuosia sitten rakennetussa omakotitalossa. Olet ope ala-asteella. Onnellinen avioliitto.

Mulla päällä Puman pinkit verkkarit, joissa valkoiset raidat sivuilla, Monkin valkonen hihaton ihonmyötäinen toppi, vaaleenpunaset Gina tricotin rintsikat, H&M stringit, marimekon raitasukat ja villasukat päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teini-ikäinen tai wannabe-teini (ikä alle 25), hoikka, blondi, ylimennyt rusketus, ammattina kampaaja, tarjoilija tai siwankassa. Yhden lapsen yh-äiti.

Minulla päällä: Leen tummansiniset pillifarkut, beige (pitkä ja löysä) t-paita, mustat alushousut ja rintaliivit sekä mustat sukat.

40vee 2lapsen äiti, yrittää leikkiä nuorekasta.

mulla ruskea neuletakki, musta toppi ja farkkurostsit. mustat tissiliivit ja mustat pikkuhousut

Vierailija
4/4 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva ihminen.

minä: mustat leggarit, valkoinen toppi, valkoinen paitis.