Mitä päällä + mielikuva -ketju
Eli tämänhetkiset vaatteet ja millainen mielikuva tulee edellisestä vaatteiden perusteella (esim. ikä, ruumiinrakenne, ammatti, mitä keksitkään).
Mulla päällä:
- pinkki olkaimeton toppi, sinisävyiset haaremihousutyyliset printtipökät
- olkaimettomat valkoiset rintsikat
- mustaharmaat alushousut
Kommentit (4)
edellisestä: 39-v keskiluokkainen äiti, kolme tyttöä, asutte "hyvällä" omakotialueella muutamia vuosia sitten rakennetussa omakotitalossa. Olet ope ala-asteella. Onnellinen avioliitto.
Mulla päällä Puman pinkit verkkarit, joissa valkoiset raidat sivuilla, Monkin valkonen hihaton ihonmyötäinen toppi, vaaleenpunaset Gina tricotin rintsikat, H&M stringit, marimekon raitasukat ja villasukat päällä.
teini-ikäinen tai wannabe-teini (ikä alle 25), hoikka, blondi, ylimennyt rusketus, ammattina kampaaja, tarjoilija tai siwankassa. Yhden lapsen yh-äiti.
Minulla päällä: Leen tummansiniset pillifarkut, beige (pitkä ja löysä) t-paita, mustat alushousut ja rintaliivit sekä mustat sukat.
40vee 2lapsen äiti, yrittää leikkiä nuorekasta.
mulla ruskea neuletakki, musta toppi ja farkkurostsit. mustat tissiliivit ja mustat pikkuhousut
kiva ihminen.
minä: mustat leggarit, valkoinen toppi, valkoinen paitis.
teini-ikäinen tai wannabe-teini (ikä alle 25), hoikka, blondi, ylimennyt rusketus, ammattina kampaaja, tarjoilija tai siwankassa. Yhden lapsen yh-äiti.
Minulla päällä: Leen tummansiniset pillifarkut, beige (pitkä ja löysä) t-paita, mustat alushousut ja rintaliivit sekä mustat sukat.