Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein käyt suihkussa?

Vierailija
28.06.2012 |

Käytkö aamuisin vai iltaisin? Vai molempina? Kuinka usein peset hiukset?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka toinen päivä ja samalla pesen hiukset mutta kainalot ja intiimialueet pesen joka päivä ja vaihdan alusvaatteet. Hiukset kyllä ehtivät rasvoittua, kun pesee joka toinen päivä, mutta se ei minua häiritse. Silloin, kun minulla on urheilu/lenkkeilykausi menossa, käyn joka päivä suihkussa. Entisessä asunnossani oli niin kylmä talvisin, että saatoin käydä kaksi kertaa päivässä lämmitelläkseni... Olen kuullut, että jotkut näyttelijät pesevät vain kerran tai kaksi hiukset viikossa ja pesettävät ne vielä kampaajalla... Se tuntuu hassulta.

Vierailija
22/43 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joka vessakäynnin yhteydessä pestään pehva...ihan gyneltä voit tarkistaa tän..ai niin...AV-mammat ei käy gynellä...huokaus mitä alasosluokan porukkaa täällä on =/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

NORMAALI IHMINEN PESEYTYY PÄIVITTÄIN

Ainakin bideellä alapään jos ei koko suihkua...

Eli jos joskus tapaat minut livenä, sinua ei ällötä yhtään, koska etä tiedä suihkussakäyntifrekvenssiäni enkä haise ja näytän siistiltä. Mutta palstalta lukiessasi ällöttää niin maan pirusti?

Suihkussa käymisestähän oli puhe, ei bideesuihkuista eikä muusta peseytymisestä.

t. 18

Vierailija
24/43 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joka vessakäynnin yhteydessä pestään pehva...ihan gyneltä voit tarkistaa tän..ai niin...AV-mammat ei käy gynellä...huokaus mitä alasosluokan porukkaa täällä on =/

Jos ja kun viittaat meikäläiseen niin en ole mamma, eikä ole tarvis tarkistaa gyneltä. Ikää on aika paljon enemmän kuin useimmilla täällä, veikkaan, ja alakerta on kunnossa, ei ole ollut ikinä hiivaa tms. ja limakalvot on kunnossa. Tää on nyt vaan mun tapa, eikä siitä ole mulle mitään haittaa ollut.

Vierailija
25/43 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pesen aina hiukset.

Vierailija
26/43 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 x viikossa. Iltaisin treenin jälkeen. Mulla on yksi lepopäivä viikossa ja silloin en käy suihkussa ellei ole helle.

Vierailija
27/43 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt viimeisen vuoden aikana on ollut päiviä, kun en yksinkertaisesti ole ehtinyt käydä. Käyn yleensä aamuisin, mutta joskus päivällä tai illalla. Olen lasten kanssa kotona.

Hiuksia pesen 2 kertaa viikossa.

Vierailija
28/43 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltaisin käyn suihkussa ja pesen hiukset - ellen sitten ole urheillut, jolloin käyn heti liikunnan jälkeen suihkussa.

Jos joku ilta jää suihku väliin, saatan käydä seuraavana päivänä kaksikin kertaa suihksussa jos illalla urheilen. Muuten näissä tapauksissa yleensä vain aamulla.

Vierailija
29/43 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn yleensä aamuin illoin. Periaattessa haluaisin eroon toisesta käynnistä vedenkulutuksen takia. Mutta ymmärrän kyllä myös heitä, jotka käyvät aamuin illoin eivätkä halukaan tavasta eroon (ja suihkussa voi käydä myös rivakasti). Erityisesti kesällä itse ainakin toivon, että kanssaihmiset peseytyvät liian usein, kuin liian harvoin.

Vierailija
30/43 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua ällöttää jos kaks päivääkin pitäis olla ettei pääse edes vartaloa pesemään, tulee likainen olo. Tuskin sitä kukaan huomaisi, itselle vain tulee se olo. Tukka rasvoittuu mulla aika nopeasti, joten pakko pestä joka toinen päivä, muuten on kuin lehmän nuolema.

Vierailija
31/43 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua ällöttää jos kaks päivääkin pitäis olla ettei pääse edes vartaloa pesemään, tulee likainen olo. Tuskin sitä kukaan huomaisi, itselle vain tulee se olo. Tukka rasvoittuu mulla aika nopeasti, joten pakko pestä joka toinen päivä, muuten on kuin lehmän nuolema.

se tihee peseminen vaan pahentaa sitä rasvoittumista.

Vierailija
32/43 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yleensä illalla. Bideetä käytän melkein joka vessareissulla ja kainalot pesen päivittäin. Tuntuisi turhalta käydä vielä joka päivä suihkussakin tuon lisäksi, varsinkin kun olen kuivaihoinen.

Vierailija
33/43 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin peseytyy.

Vierailija
34/43 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin bideellä alapään jos ei koko suihkua...

Todellakaan normaali ihminen ei peseydy joka päivä. Ehkä kerrostalossa asuvat pullansyöjät, mut järkevät ihmiset ei todellakaan. Ja bidee nyt on asia ihan erikseen. Tuskin tässä hiuksilla tarkoitettiin majavaa persvaossa.

No todellakin peseytyy.

Vierailija
35/43 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin, toisinaan pari kertaa päivässä jos olen urheillut. Hiukset pesen ehkä 3 kertaa viikossa.

Vierailija
36/43 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin joskus perjantaina en viitsi, varsinkaan jos lauantaina ei ole edes kauppaan menoa.

Lomilla käyn suihkussa yleensä aamuisin, kun ei ole kiire. Hellepäivinä myös pikasuihku ennen nukkumaanmenoa.

Vierailija
37/43 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset samoin. Mielummin aamulla.

Vierailija
38/43 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hiukset pesen joka toinen päivä

Vierailija
39/43 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä aamulla. Iltasella pikkupesut wc käynnillä.

Hiukset pesenlähes joka kerta.

Kampaajani sanoi että suomalaiset pesevät hiukset päästään. Eli hiuksia pestään aivan liikaa.

Ystäväni taas pesee hiukset kerran viikossa. Eivätkä ne näytä lehmän nuolemilta klimpeiltä.

Itse en pystyisi samaan.

Vierailija
40/43 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tarvittaessa useammin.

Pesen tukan joka toinen tai kolmas pv.

Käytän kuivashampoota välillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi