Kuinka usein käyt suihkussa?
Käytkö aamuisin vai iltaisin? Vai molempina? Kuinka usein peset hiukset?
Kommentit (43)
Välillä käyn iltaisinkin jos olen hikoillut päivällä.
hikoilen yöllä, ja olo tuntuu tahmaiselta. Enkä halua pukea toista kertaa samoja alushousuja.
Joskus käyn illallakin jos on tarvetta.
Hiukset pesen n. pari kertaa viikossa, aina kun tuntuu likaisilta.
Käyn suihkussa todella nopeasti, koska käyn joka päivä, enkä tee mitään navettatöitä tms. niin en ole niin likainen että montaa minuuttia pitäisi paikkojaan jynssätä.
suihkussa käyn joka päivä, helteellä jopa 3 kertaa..
Hiukset pesen jokseenkin joka aamu, lyhyet hiukset jotka vaan on pakko laittaa joka päivä jos haluaa että ne näyttävät hyvältä.
iltaisin pikkupeut vessassa,hiukset joka toinen pv
Joskus iltasuihku jää,aamu- ei koskaan.
Lisäksi jos olen urheillut tai tehnyt muuta hikoiluttavaa, niin sen jälkeen.
Ja ei, ihoni ei ole kuiva. Osaan myös rasvata itseni. Ällöttävää, että jotkut käyvät kolmen päivän välein. Ymmärtäisin, jos kyseessä olisi esimerkiksi psykoosista kärsivä alkoholisti mies, mutta että nainen... YÖK!
pesen hiukset pari kertaa viikossa. Pitkät luonnonkiharat, mitkä ei ravostu ja kuivuu hitaasti
Kärsiikö jostain erityisen vaikeasta ja pahalle haisevasta hiestä? Vaiko jostain psyykkisestä pakkomielteestä?
Ainakin bideellä alapään jos ei koko suihkua...
Ja hiukset pesen kyllä yleensä samalla, siis yleensä kerran viikossa. Jos on sauna vieraita, niin hiusten pesu jää.
6 x viikossa. Iltaisin treenin jälkeen. Mulla on yksi lepopäivä viikossa ja silloin en käy suihkussa ellei ole helle.
Todellakaan normaali ihminen ei peseydy joka päivä. Ehkä kerrostalossa asuvat pullansyöjät, mut järkevät ihmiset ei todellakaan. Ja bidee nyt on asia ihan erikseen. Tuskin tässä hiuksilla tarkoitettiin majavaa persvaossa.
Illalla ja pesen melkein aina hiukset myös.
NORMAALI IHMINEN PESEYTYY PÄIVITTÄIN
Tässä oli kai kysymys "kokovartalosuihkusta"? Mä esim. oon nyt ollut pari päivää kotosalla "tekemättä mitään", ees käymättä suihkussa, mutta alapesu joka vessakäynnin yhteydessä on selviö.
pesen hiukset lähes joka kerta. jos käyn illalla suihkussa, en välttämättä viitsi pestä tukkaa. aamulla jos käyn, pesen tukan.