Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä ketään joka uskoo merkkeihin? Näkyihin? Tai on kokenut niitä!

Vierailija
28.06.2012 |

Minulla on mielenkiintoinen tilanne menossa. Minulla on mieheni kanssa kaksi poikaa ja miehelläni edellisestä liitosta yksi poika. Eli talossa kolme poikaa. Miteimme teemmekö lisää lapsia, sillä toivomme kovasti tytärtä. Asiaa on nyt pohdittu jo vuoden ajan ja vieläkään ei ole mitään päätöstä tehty. Sillä myös uuteen poikaan pitää varautua ja mietimme sitä, harmittaako se sitten jos kovasti toivoo tytärtä eikä sitä tulkaan.

Olen nyt nähnyt kummallisia merkkejä siitä, että saan vielä tyttären. Joko olen tulossa hulluksi :) tai sitten kaikki on vain sattumaa tai sitten ihan oikeita merkkejä. Olen pyytänyt iltarukouksissa merkkejä siitä kannattaisiko minun tehdä lapsi ja saanko tyttären.

Olen nähnyt näyn tytöstä joka epäilemättä oliminun tyttäreni. Hän oli hyvin paljon toisen poikani näköinen. Mutta näin selvästi kasvot, ilmeet, vaattett kaiken. Yht äkkiä vain nukkumaan mennessäni, en kuitenkaan ollut vielä unessa.

Lisäksi olen nähnyt unta hopeisista pikkutytön balleriinoista useasti. Unessa aina mietin, että ostanko ne, onko minulla koskaan tytärtä ja viime yönä unessani ostin ne heti.

Lisäksi tänään istuin sohvalla ja aloin laulamaan laulua "kellä kulta...sillä onni..." Ihan sponttaanisti, ilman mitään sen suurempi suunnitelmia. Enkä siis yleinsä edes laula kotosalla mitään. En ainakaan koskaan ennen ole laulanut tuota laulua. 5 sekuntin päästä tv:stä alkoi mainos jossa laulettiin tuota laulua ja kuva pienestä tyttövauvasta ruudussa. Miehenikin hätkähti tuota tapahtumaa...se oli jotenkin yliluonnollinen hetki. Voiko edes olla sattumaa?

On ollut muitakin, mutta nämä kolme on tapahtunut nyt muutaman päivän sisään. Onko nämä nyt niitä merkkejä oita olen toivonut? Vai toivonko vaan niin kovasti?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voivat olla merkkejäkin. Mutta huomioi että merkkeinä lapsi ei tarkoita aina lasta. Esim. tarotissa, unentulkinnoissa, enkelikorteissa jne lapsi tarkoittaa enteenä aina jotain uutta, projektia, työtä, hanketta, koulutusta tai muuta vastaavaa, ei siis konkreettisesti lasta.

Uskon että sinun kannattaa miettiä tarkkaan se, että jos yrität lasta ja saat pojan, et sitten projisoi tai kosta pettymystäsi lapseen. Ei sieltä välttämättä tyttöä ole tulossa, ja ylipäätään itse vastustan tätä naisten ihmeellistä "pakko saada tytär" -ajattelutapaa. Se on lapsia sukupuolittavaa ja karsinoivaa.

Itselläni on molempia, tyttöjä ja poika, ja ehdottomasti POIKA on kaikkein läheisin (hakeutuu syliin, suukottaa) ja herkin tunneilmaisultaan. Tytöt paljon itsenäisempiä ja riippumattomampia, joten ei se niin mene että tyttö olsii automaattisesti läheinen ja äidin "ystävä". Itsekin uskon jo siihen että kyllä se poika taitaa aikuisenakin eniten minuun yhteyttä pitää :)

Itse olin aikanaan poikatyttö ja olen sitä vieläkin, harrastin taistelulejeja tosissani kilpatasolla ja kaikki shoppailu, sisustus ym akkain jutut eivät ole koskaan kiinnostuneet. TÄstä syystä äitini oli minuun tosi pettynyt, oli kai odottanut pikku ystävätärtä itselleen.

Eli jos yrität lasta, niin yritä saada LAPSI. Älä yritä tyttöä erityisesti.

Toistan vielä sen että ennurmerkkejä nuo ehkä ovat mutta ennusmerkit ovat aina symbolisia, eivät konkreettisia. Nuo balettitossut eivät tarkoita välttämättä mitään lapsen kenkiä vaan sinuun itseesi liittyviä asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla