Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää, onko miehen kanssa "samantasoinen" ulkonäöllisesti?

Vierailija
28.06.2012 |

Mistä tietää, onko miehen kanssa "samantasoinen" ulkonäöllisesti?

Tiedän omaavani huonon itsetunnon, mutta koen että olen pari kertaa tapailemaani miestä ulkoisesti vähemmän viehättävä ja pelkään, että mies löytää itseäni viehättävämmän, eikä enää ole kiinnostunut minusta.

Mutta en ole siis varma, olenko vähemmän viehättävä, mutta näin koen...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/5 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en suosittele!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan jätä hyvää naista sen takia, että saisi paremman näköisen. Aikuisessa iässä luontella on jo paljon enemmän merkitystä kuin ulkonäöllä.

Mieheni on hyvännäköinen, enkä pöllömpi minäkään.

Vierailija
4/5 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ulkonäkökysymys.

Jos itse koet itsesi viehättäväksi niin tekee muutkin.

Minä olen pullukka sinkku ja laihtunut nyt muutaman kilon, se on kohottanut itsetuntoa ja olen vilkuillut miehiä "sillä silmällä" ja niin tekevät miehetkin, luultavasti ovat katselleet aikaisemminkin mutta minä en ole huomannut kun olen katsellut seinille ja ajatellut ettei minua kukaan katsele.

Vierailija
5/5 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä TIEDÄN 100% varmuudella olevani aviomiestäni epäviehättävämpi ulkoisesti. Mies on minua 7 vuotta nuorempi, huomiotaherättävän komea ja hoikka. Minä olen ylipainoinen kaksoisleukainen pallonaama, en millään mittapuulla kaunis.

En minä vaan semmoista pelkää että mies ulkonäköni takia minut jättäisi kauniimman takia. Kyllä ihmissuhteessa lopulta ihan muut asiat kuin ulkonäkö on tärkeitä, ja me sovimme huumorintajultamme, tavoiltamme, kummalliselta vuorokausirytmiltämme jne täydellisesti yhteen. Miehellä on nuorempana ollut pääosin yhden illan tai lyhytaikaisina juttuina todella kauniitakin naisia mutta ei kuulemma enää sellaista kaipaile.