Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

häpeän pieni rintojani

Vierailija
27.06.2012 |

seksihaluni ovat kadonneet,kun häpeilen rintojani niin paljon.olen pitkä,176 cm ja kuppikokoni on 75b.tissit näyttävät pieniltä,kun olen sen verran "isokokoinen",en siis kuitenkaan ylipainoinen,pitkä vain.pidän itseäni muutenkin rumana ja löysänä,olen aloittanut kyllä liikunnan tarkoituksena muutta löysä lihakseksi.minulle aina hehkutetaan kuinka kaunis ja pitkä olen,alkaisit malliksi ja pälä pälä.mutta inhoan ulkonäköäni ja muotojani ja häpeän,että aviomieheni joutuu tyytymään pienirintaiseen minuun.tiedän,että typerää,mutta en osaa hyväksyä itseäni.pitäisikö mennä johonkin juttelemaan?vinkkejä kiitos!

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni ei ole haukkunut rintojani,muttei kehunutkaan.

Vierailija
2/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin minä häpeän..silikonejakaan en viitsisi ottaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin minä häpeän..silikonejakaan en viitsisi ottaa..

Juhannuksena jouduin kuuntelemaan, kun isorintainen kaverini valitti "pieniä" rintojaan ja haaveilee silikoneista. Tätä en sitten mittenkään ymmärrä, kun hänellä on oikeasti iso kuppikoko. Olin ainut nainen jolla oli pienet rinnat (a tai b riippuen kuukautiskierron vaiheesta) ja huomasin ihan ohimennen, että kaikki miehet olivat kiinnostuneita isoista rinnoista. Oma mies on joskus sanonut minun rintojani pieneksi, mutta ei silti haluaisi, että silikonit laittaisin. Itseäni nämä olemattomat rinnat vaivaa :(

Vierailija
4/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paremmat. Eivät rupea riippumaan vanhemmiten.

Vierailija
5/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten joku ex-pienitissinen selittää rintojensa kasvun implanttien oton jälkeen? vai kertovatko kaikki rinta rottingilla käyneensä leikkauksessa vai maksattavatko ne peräti hymyllä tai 7 päivää -lehdellä?

pienet on hyvät ja kätevät.

toisaalta, jos olet muuten täydellinen, onhan se kurjaa.

Vierailija
6/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun huomaa, vielä,että mieheni katselee isorintaisia naisia haluavasti.ei mikään ihme,onhan sellaset c tai d kupin tisut aika nätit mustakin...tuntuu vaan itsestäni pahalta,kun en pysty sellaisia tarjoamaan.

Vierailija
7/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkö saisi hävetä rintojani,vaikka olisinkin kaunis muuten???

Vierailija
8/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ole pahoillasi.

Itse olen aina kärsinyt jonkin verran isommista rinnoista. Tuollaiset d -kupit alle 160cm varressa on aika luonnottoman isot.

Olen aina toivonut b-rintoja, jolloin vaatteiden ostaminen ja urheileminen olisivat helpompia ja eläminen mukavampaa ja vähemmän pomppivampaa.

Nyt on tilanne vähän helpottanut, kun imetysten jälkeen rinnat ovat pienemmät, mutta kyllä ne tiellä ovat vieläkin ja haittaavat edelleen niin monessa asiassa.

Vierailija
9/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt se on teidätkin aivopessyt. Mikä siis, no miljardeja pyörittävä kauneusteolisuus, joka sisältää kosmetiikan ja kauneuskirurgian ja mitä vielä ties. Jotkut rikastuu noilla teidänkin pienillä ja vähättelevillä ajatuksillanne itsestänne. Mitäs jos alkaisittekin hoitaa sitä pääkoppaanne sen sijaan, että murehditte pieniä rintojanne. Alkakaa muuttaa ajatusmaailmaanne, suhtautukaa kriittisesti kaikenlaiseen naisen ruumista esinellistävään ja yhteen kaavaan painottavaan mainontaan. Katselkaa silmät auki ympärillenne. Kyllä niitä pienirintaisia ja viehättäviä naisia on. Eikö sinussa ap ole sitten yhtään mitään hyvää, kun kerrot, että miehesi joutuu tyytymään pienirintaiseen sinuun. Olet osiesi summa. Toisen kirjoittajan isommista silikonirinnoista meuhkaava isorintainen ystävä ei ole tyytyväinen itseensä, vaikka hänellä on isot rinnat. Mitä siitä pitäisi ajatella?

Tulin niin surulliseksi tästä kirjoituksesta. Naiset opetellaan uusi ajatustapa itsestämme.

Vierailija
10/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käytetään muodot peittäviä asusteita, taikka jämäköitä rintaliivejä, on ne isorintaiset tällöin vahvoilla.

Jos ns. pienirintaiset liikutte liivittöminä ja vartalon myötäisillä paidoilla, on ainakin minun vaikea pidätellä katsetta muualla, kuin teidän ritamuksissa.

Hyvinä esimerkkeinä vaikkapa televisiosarjoista tutut.

Ally McBeal

Will & Grace

Vierailija
11/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se huomio, mitä niistä rinnosta tulee miehiltä, ei todellakaan ole sellaista huomiota, mitä haluaisi saada.

Isoille rinnoille on ilmeisesti lupa huudella ja osoittaa kiinnostusta. Tulla kommentoimaan pomppivista paidoista...

Se huomio ei siis todellakaan ole positiivista ja imartelevaa =(

Vierailija
12/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse toki ymmärrän,että kovin pinnallinen ongelma kyseessä,mutta ajattelutavan muuttaminen on helpommin sanottu kuin tehty.haluan olla vetävä mieheni silmissä ja tiedän,että haluaa isoja rintoja,niinkuin suurin osa muistakin miehistä.mistä ihmeestä saan niin hyvän itsetunnon repäistyä,ettei minua enää haittaisi,vaikka mieheni ei pitäisikään rintojani vetävinä?

Vierailija
13/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotka kyllä roikkuvat...Olen 27.v eli en nyt niin hirmu vanha.

Maitoa niistä kyllä riitti kolmelle lapselle mutta aivan järkyttävät pikkuriipat jäi jäljelle :(

Olen aina itse pitänyt rinnoistani,siis ennen lapsia. Ne olivat söpön pyöreät ja pienet a-b kuppi.

Nyt lasten jälkeen ne ovat rumat ja vanhan näköiset,aivan eriparia lopun kropan kanssa :(

Vierailija
14/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitoa niistä kyllä riitti kolmelle lapselle mutta aivan järkyttävät pikkuriipat jäi jäljelle :(

Olen aina itse pitänyt rinnoistani,siis ennen lapsia. Ne olivat söpön pyöreät ja pienet a-b kuppi.

Nyt lasten jälkeen ne ovat rumat ja vanhan näköiset,aivan eriparia lopun kropan kanssa :(

vaikka olen vasta yhden lapsen imettänyt :(

Vierailija
15/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran, että muistan nähneeni jokun dokkarin aiheesta. Siinä pojat ja miehet kovaan ääneen kailottivat ja ihailivat isoja rintoja...

Sitten heidän piti valita itsekseen sopivimmat ja mukavimman kokoiset rinnat (jollaiset haluaisivat vaimolla/tyttöystävällä olevan), niin kyllä ne olivat sieltä pienemmästä päästä.

Tämäkin on sellainen asia, josta yhdessä kollektiivisesti pitää olla sitä mieltä, että isot on ihanimmat, mutta todellisuudessa ja ihan oikeasti ne vähän pienemmät miellyttää kuitenkin eniten.

Oletko ap koskaan oikeasti kysynyt miehesi mielipidettä, vai oletatko vain ettei pidä pienemmistä rinnoista? En yhtään ihmettellisi, jos ne hänen mielestään olisivat nätit, somat ja kompaktit =)

Vierailija
16/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen vasta yhden lapsen imettänyt :(

Se eka vauva mullakin ne tyhjiin imi :)

Vierailija
17/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sanonut kyllä itse,että pitää isoista rinnoista.

Vierailija
18/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eduskunnalta, että kaikille suomalaisille naisille,jotka ovat tyytymättömiä rintoihinsa, pitäsi maksaa implantti- tai muu tarvittava korjausleikkaus. Parantaisi varmasti valtavasti mielialaa täällä Suomessa. Miehet olisivat tyytyväisiä isotissisiin vaimoihinsa ja vaimot onnellisia kn miellyttäisivät omia miehiään ja muutkin vilkuilisivat. Mikähän puolue tämän asian ottaisi asialistalleen? Suomi saisi mainetta siitä millä tavalla voi elämänlaatua nostaa. Ja aivan varmasti lähtisi myös talous nousuun, kun kaikki jaksaisivat tehdä innolla töitä.

Vierailija
19/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin parikymppisenä epävarma pienistä rinnoistani ja vertasin itseäni erääseen erityisen kauniiseen ja sopusuhtaiseen tiimalasivartaloiseen parhaaseen ystävääni josta lähes kaikki miehet olivat aina kiinnostuneita. Ei hänelläkään helppoa ollut, kun monet miehet olivat vain kiinnostuneita ulkonäöstä ja seksistä. Hän on kuitenkin älykäs ja syvällinen ihminen, joten miesten huomio oli välillä väsyttävää.

Olen ihan nätti itsekin, pieni ja hoikka A-kuppinen, mutta jos mulle tulee ylimääräisiä kiloja niin ne tasan tarkkaan asettuvat lantion seudulle, eivätkä rintoihin..! Eli mulla on ilmeisesti päärynävartalo, joka 19bmi.llä näyttää kuitenkin hyvältä kun osaa valita oikenlaisia vaatteita.

Lastensaanti on minulla auttanut vartaloni hyväksymiseen, vaikka rinnat ovatkin aika olemattomat lutterot nykyään...jotenkin olen ylpeä siitä että vartaloni toimi niin upeasti raskaanaollessa, synnytyksessä ja imetyksessä. Kiloja ei jäänyt, ainoastaan rinnoista tuli tyhjät pussukat,mmutta ei voi mitään. Onneksi mieheni ei mua koskaan rintojeni perusteella valinnut, ja haluaa minua ihan yhtälailla kuin ennenkin.

No, kuitenkin ap.lle haluaisin toivottaa parempaa itsetuntoa, että hän voisi hyväksyä itsensä sellaisena kuin on. Uskon ettei ongelman ydin ole rintojen koossa, vaan korvien välissä ja ehkä parisuhteessakin voi olla ongelmaa, jos seksi ei maistu. Elämää ei kannata tuhlata voivotteluun, jos ongelmalle ei kuitenkaan mahda mitään. ( silikonit korjaa tietysti koko-ongelman, mutta tuskin ne korjaa täysin itsetunto-ongelmaa) Kannattaa korostaa oman vartalonsa hyviä puolia ja unohtaa ne huonot puolet, tai ainakin pyrkiä siihen!

Vierailija
20/40 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 40-v, vaikuttaakohan se tähän asenteeseeni? Omat rintani eivät roiku, koska olen aikuisikäni liikkunut. Ovat pienet, kiinteät, sopusuhtaiset. Ihan niinkuin vartaloni muutenkin.

Vaikuttaisi, että ap on tyytymätön löysään vartaloonsa? Nyt ei muuta kuin kuntosalille, silläkin saat ryhtiä rintoihisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi