Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä, mitä teette kun iho huutaa kosketusta ja ikävää?? Miten yli tästä olosta?

Vierailija
27.06.2012 |

Tuntuu niin yksinäiseltä, kaipaan kosketusta, seksiä, helliä sanoja yms. Miten yli tästä?? On niin paska fiilis, että töihin ei pysty keskittymään, ei tee ees mieli yrittää. Ja silti pitäis ees jotain tehä, lapsi on hoidossa ja mun pitäis tehä etätöitä kotona. Aika menee ihan ahdistellessa ja ikävöidessä :( Ei ole ketään kelle soittaa tai pyytää halaamaan :(

Eräs tyyppi ois, jolta vois kysästä seksiä, mutta mitä se yksi kerta lämmittää, varsinkin, kun en ole ollenkaan sinut vartaloni kanssa (ts. mies on täydellinen ja minä ruma läski)

Pitääkö mun vaan lähtee hakemaan kaupasta jäätelöö?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman ukon kylkeen

mites ois vaikka ilmoitus nettipalstalle, mun yks ystävä 50+ joka ei oo täydellinen löysi sieltä juuri elämänsä rakkauden :)

Vierailija
2/8 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ei ne toimi mulla. En osaa ihastua "väärässä järjestyksessä". Siellä luo ihmisesta AINA mielikuvan kirjoitusten perusteella ja sitten itse tapaaminen on pettymys.

ap, joka lähtee sit hakemaan sitä jäätelöö jos sen jälkeen sais ees tunnin tehtyä töitä... :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti, jos puhut ihmisille tuollaista omituista kieltä että "iho huutaa ikävää", niin sulla on joku väärä, vähän hurmoksellinen tai teatraalinen tapa ilmaista itseäsi. Semmoinen pelottaa ihmisiä. Etenkin miehet kiusaantuu helposti, kun toinen on kuin oopperadiiva.

Vierailija
4/8 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä nyt oikeesti ihmisille semmosia puhu. Tähän oloon vaan liittyy tietty runollisuus.

Vittu, panettaa.

ap

Vierailija
5/8 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä ahdistava tunne, jos siihen heittäytyy. Hain korviketta netistä erinäisiltä keskustelupalstoilta/chatista, mutta äkkiä sekin kävi kyllästyttämään. Oma apu on toki paras, nopein ja varmin lohtu... Mutta ei vie hellyydentarvetta mihinkään.

Jotenkin keksin kääntää sen voimavaraksi: JOSKUS se helpottaa. Kun kestän sitä vielä, niin joskus pääsen purkamaan sen kaiken johonkin ihanaan mieheen. Kukaan ei voi tietää kauanko siihen menee, eikä kukaan voi luvata edes, löydänkö koskaan muuta kuin "korvikkeita", tapaanko elämäni mistä, mutta mä halusin uskoa siihen.

1,5 vuotta siihen meni, yksin (tai näitä korvikkeita tapaillen), kun sitten se oikea tuli kohdalle. Eikä sillä ole näin jälkikäteen enää mitään väliä, kauanko odotin, kuinka synkkää oli - kun NYT kaikki on sen arvoista.

Ei tietty auta sua, mutta yritä vaan jaksaa vielä eteenpäin ja yritä jaksaa luottaa (älä heittäydy epätoivoiseksi siis), että kohtaat vielä sellaisen ihmisen, jonka kesken hellyyden jakaminen tuntuu hyvältä...

Jäätelö on toki hyvä irtoratkaisu! :D

Vierailija
6/8 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä nyt oikeesti ihmisille semmosia puhu. Tähän oloon vaan liittyy tietty runollisuus.

Vittu, panettaa.

ap

go girl, kyllähän susta lähtee. Unohda runollisuus. Mä vinkkaan että lähde sittenkin jonkun kaverin kanssa baariin. Se on kaikkien mielesä muka huonoin mutta oikeasti tehokkain tapa löytää jopa se pitkäaikainen suhde. Nyt on kesä, ja erittäin paljon viikollakin hyvää settiä liikkeellä.

Vierailija
7/8 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu, panettaa.

ap

go girl, kyllähän susta lähtee. Unohda runollisuus. Mä vinkkaan että lähde sittenkin jonkun kaverin kanssa baariin. Se on kaikkien mielesä muka huonoin mutta oikeasti tehokkain tapa löytää jopa se pitkäaikainen suhde. Nyt on kesä, ja erittäin paljon viikollakin hyvää settiä liikkeellä.

mut se on niin been there done that. Ei jaksa kiinnostaa yhen yön jutut, tympii moinen.

Haluaisin ees kahen yön jutun!

En saa mitään aikaseks, en näköjään ees saa aikaseks hakee sitä jäätelöö. Paska.

ap

Vierailija
8/8 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu, panettaa.

ap

mut se on niin been there done that. Ei jaksa kiinnostaa yhen yön jutut, tympii moinen.

Haluaisin ees kahen yön jutun!

En saa mitään aikaseks, en näköjään ees saa aikaseks hakee sitä jäätelöö. Paska.

ap

Ap sä vaikutat hyvältä tyypiltä. mä oon varma että sä saat jonkun ennemmin tai myöhemmin! Äläkä vedä sitä jäätelöö, se ei tee sun mitoille hyvää. Kato pahimpaan hätään joku nyyhkyleffa tai sit vaihtoehtoisesti käy porr-sivuilla tsiigaa porria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi