Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monilapsisia pidetään seksihulluina?

Vierailija
27.06.2012 |

Miehen uusi työkamu kävi meillä. Ei vissiin tiennyt että meillä on monta lasta, ja vitsillä virnuili että miehellä on hyvät olot kotona kun vaimo ei näköjään ole jalat ristissä. Huumoria tuo oli mutta kun viides lapsemme syntyi olemme saaneet kuulla samaa vitsiä sieltä ja täältä, appiukko eritoten pilkkaa sillä että olemme seksihulluja. Inhottavaa että muut kuvittelee tuollaisia vaikka vilpittömästi olemme lapsirakkaita.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaimo joka on jalat ristissä.

Siitä puhe mistä puute.

Vierailija
2/12 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meillä ei vauvan syntymän jälkeen ollut seksiä 1,5 vuoteen ja joillakin on samaan aikaan syntynyt jo uusi vauva. Kyllä vauvan alulle pano seksiä edellyttää ja mitän itse olen rivien välistä lukenut niin isoissa perheissä vanhemmat paneskelee lähes taukoamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen ihmisiä joilla kiinnostaa toisten seksielämä. Niitäkin näemmä on.

Vierailija
4/12 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne että vauvan syntymän jälkeen seksiä ei ole vuosikausiin?

EIhän siihen lasen alulle saamiseen tarvita kuin yksi kerta. Meillä oli seksiä noin kerran kuussa ja kun vauva oli 7 kk seuraava sai alkunsa. Ikäeroksi tuli 1v4k, joten todellakin, varsinaisia seksihullujahan me.

että meillä ei vauvan syntymän jälkeen ollut seksiä 1,5 vuoteen ja joillakin on samaan aikaan syntynyt jo uusi vauva. Kyllä vauvan alulle pano seksiä edellyttää ja mitän itse olen rivien välistä lukenut niin isoissa perheissä vanhemmat paneskelee lähes taukoamatta.

Vierailija
5/12 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tulee alitajunnasta väistämättä, jos jollakin pn suurperhe. Ei millään pahalla siis.

Vierailija
6/12 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

säännöllinen seksielämä eli 1 - 3 krt/vk, ja jos se jonkun mielestä täyttää seksihullun kriteerit niin sitten niin on :)

Itse taas hiukan ihmettelen niitä joilta seksielämä suunnilleen loppuu kn perheeseen tulee jälkikasvua.

Vierailija
7/12 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan uskonnollisina hulluina tai sitten mustalaishenkisenä white trash -lähiöporukkana.

Seksihulluina pidetään hyvännäköisiä uraohjuksia, jotka ei malta asettua edes yhden lapsen perhe-elämään.

Vierailija
8/12 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 5 lasta ja voin sanoa että silloin ensimmäisten neljän lapsen aikana ja välissä oli harvemmin seksiä. Oli valvottavia vauvoja, loppuraskaudessa itsellä ei tehnyt yhtään mieli ja heti synnytyksen jälkeen ei oikeen ole pystynyt. Ehkä jälkitarkastuksen jälkeen sitäoli varmaan kerran viikossa. Nyt kun nuorin on 4 v niin kyllä seksi taas maistuu n pari kertaa viikossa. Itsekkin nautin siitä.

Sitä mä en oikeen ymmärrä että joku jatkaa seksittömyyttä vaikkapa vuoden ajan.

Ymmärrättekö miten miehetkin kärsii siitä?

Vierailija
9/12 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seksiä 3-5 kertaa viikossa. Suurperhe on, ja seksi on meille tärkeää.

Vierailija
10/12 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ajattelen päinvastoin, että vähemmän monilapsisessa perheessä (etenkin kun pieniä lapsia) sekstaillaan kuin vähälapsisessa perheessä. Ja sitten harvoin kun niihin hommiin päästään, heti pamahtaa paksuksi. Se vain on fakta, että suurperheessä tsäänsit ovat taas astetta vähäisemmät omaan rauhaan ja mahdollisuuksiin sekstailla. Puhumattakaan että on ollut pidempi aika synnytyksistä toipumisia ja vauvojen yöherätyksiä, jotka eivät ole ihan ideaaleja seksin kannalta kun väsyttää ja hormonit voi heittää häränpyllyä.

Vierailija
11/12 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mä en oikeen ymmärrä että joku jatkaa seksittömyyttä vaikkapa vuoden ajan.

Ymmärrättekö miten miehetkin kärsii siitä?

Yhtä lailla kuin vaimo voi kärsiä pihtaavasta miehestä.

nim. haluttoman vaimo

Vierailija
12/12 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös suurperheissä nusauteta vaan, et saatas lisää pentuja, muuten ei sit ehdikään?