Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne loall äkkilähdöllä: Kreikka, Espanja vai Turkki?

Vierailija
27.06.2012 |

Turkki ei kauheasti nappais, mutta olisi edullisempi reissu kuin nuo kaksi muuta. Kreikka mietityttää sen puolesta, että suomalaiset ei välttämättä ole kovin kovassa huudossa, kaveriparikunta oli mm. saanut ruokaravintolasta lähdöt kun omistaja kuuli heidän olevan Suomesta..

En ole koskaan käynyt Espanjassa, se kiinnostaisi.

Kommentteja, vinkkejä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kai sitä rahalla pääsee, muttei äkkilähtöhintaan.

Vierailija
2/8 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuolla perusteella voi mitään suositella, Kreikassa ja Espanjassa on kymmeniä eri kohteita jotka ovat erilaisia. Turkkiin en enää koskaan mene, kamala paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuolla perusteella voi mitään suositella, Kreikassa ja Espanjassa on kymmeniä eri kohteita jotka ovat erilaisia. Turkkiin en enää koskaan mene, kamala paikka.

Vierailija
4/8 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palasimme maanantaina. Ystävällisiä suomalaisia kohtaan.

Ei mitään ongelmaa koko matkan aikana.

Ihan samanlaista kohtelua, kuin aina siellä ollessa.

Vierailija
5/8 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon vielä elokuussa pääseväni uudestaan. Ihana maa, ystävälliset ihmiset, edullinen hintataso, takuuvarmasti lämpöä ja aurinkoa :) Suosittelen!

Vierailija
6/8 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Kreikka mietityttää sen puolesta, että suomalaiset ei välttämättä ole kovin kovassa huudossa, kaveriparikunta oli mm. saanut ruokaravintolasta lähdöt kun omistaja kuuli heidän olevan Suomesta..

Mitkähän kicksit ne sai siitä että valehteli sulle? Tai sitten itse käyttäytyivät niin että että lähtö ois tullut kenelle vaan.. Kokemusta on ihan omakohtaista, ja myös muilta Kreikkaan matkanneilta tältä kesältä, mitään ongelmia ei siellä ole.

Turkki on varmaan edullisempi, miksiköhän? No se on kehitysmaa...

Eli Espanja tai Kreikka, mahdoton antaa vinkkejä kun ei tiedä millainen porukka on lähdössä ja mitä perillä haluaa tehdä.

Vierailija
7/8 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Kreikka mietityttää sen puolesta, että suomalaiset ei välttämättä ole kovin kovassa huudossa, kaveriparikunta oli mm. saanut ruokaravintolasta lähdöt kun omistaja kuuli heidän olevan Suomesta..

Mitkähän kicksit ne sai siitä että valehteli sulle? Tai sitten itse käyttäytyivät niin että että lähtö ois tullut kenelle vaan.. Kokemusta on ihan omakohtaista, ja myös muilta Kreikkaan matkanneilta tältä kesältä, mitään ongelmia ei siellä ole.

Turkki on varmaan edullisempi, miksiköhän? No se on kehitysmaa...

Eli Espanja tai Kreikka, mahdoton antaa vinkkejä kun ei tiedä millainen porukka on lähdössä ja mitä perillä haluaa tehdä.

ole varmasti edes käyttäytyneet sen kummemmin.

2 aikuista ja 2 lasta, rantalomaa etsitään ja golfkenttä pitäisi lähistöllä olla.

t.ap

Vierailija
8/8 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Espanjaan sitten jos golffata haluaa, varmaan.

Mutta tosiaan, kahdella Kreikan saarella oon tänä vuonna itse lomaillut, kaikkialla oltiin ystävällisiä eikä kukaan mun tuntemista Kreikankävijöistä ole maininnut että olis ikävästi kohdeltu... tätä samaa provoilua "kreikkalaiset sylkee suomalaisten päälle ja hakkaa" on kaikilla muillakin luokattomilla keskustelupalstoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä