Nainen on naiselle susi
Kommentit (5)
olen englannissa huomannut 'sisterhod' tunnelman, jossa naiset tukevat toisiaan!! oli sitten pienesta tai isosta asiasta kiinni.
olen englannissa huomannut 'sisterhod' tunnelman, jossa naiset tukevat toisiaan!! oli sitten pienesta tai isosta asiasta kiinni.
En tiedä johtuuko kateudesta vai yleisestä mentaliteetista, että suomalaiset puhuvat aika paljon pahaa toisistaan selän takana.
terkkuja Englannista. Montakos vuotta siellä asuitkaan? Tuo on meinaa niin paksua bullshittiä kun olla ja voi, englantilaiset ns seurapiirinaiset tai ihan vaan keskiluokkaiset ns kauniimman naiset puukottaa jopa jenkkinaisiin verrattuna paljon ja tuskaisesti, naivat tuttujensa miehet jne.
Suomalainen nainen soittaa lastensuojeluilmoituksia tai kantelee pomolle "ystävättärestään", brittinainen taas hyppää sänkyyn kaverinsa miehen kanssa.
mitään velvollisuuksia toisia naisia kohtaan. Olen solidaarinen niille jotka sen ansaitsee, sukupuolesta riippumatta.