Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen on naiselle susi

Vierailija
26.06.2012 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään velvollisuuksia toisia naisia kohtaan. Olen solidaarinen niille jotka sen ansaitsee, sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
2/5 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen englannissa huomannut 'sisterhod' tunnelman, jossa naiset tukevat toisiaan!! oli sitten pienesta tai isosta asiasta kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen englannissa huomannut 'sisterhod' tunnelman, jossa naiset tukevat toisiaan!! oli sitten pienesta tai isosta asiasta kiinni.

En tiedä johtuuko kateudesta vai yleisestä mentaliteetista, että suomalaiset puhuvat aika paljon pahaa toisistaan selän takana.

Vierailija
4/5 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

terkkuja Englannista. Montakos vuotta siellä asuitkaan? Tuo on meinaa niin paksua bullshittiä kun olla ja voi, englantilaiset ns seurapiirinaiset tai ihan vaan keskiluokkaiset ns kauniimman naiset puukottaa jopa jenkkinaisiin verrattuna paljon ja tuskaisesti, naivat tuttujensa miehet jne.

Vierailija
5/5 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen soittaa lastensuojeluilmoituksia tai kantelee pomolle "ystävättärestään", brittinainen taas hyppää sänkyyn kaverinsa miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi