Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti lavertelee kaikkki arkaluontoisemmatkin asiat tyttärilleen

Vierailija
26.06.2012 |

ja tämä draamaprinsessana värittää kaiken kuulemansa kaikille muuille mutta ei asianomaisille. On järkkyä nähdä kuika tuo tytär ei tajua mitä on tekemässä lavertelullaan...

Äiti keksii/näkee/kuulee harhoja ja kärsii kompleksista liittyen ulkonäköönsä. Uskottelee lapselleen että kaikki pilkkkaavat häntä sen vuoksi.

Mitä tehdä kun naapurissa asuu tuollainen? Äiti on vielä lastenhoitoalalla, joka tekee asiasta mielestäni jo vakavan...Pitäisihän ihmisellä olla joku realitettikäsitys...

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luottaa liikaa omaan maailmaansa ja kuvittelee omaavansa jotakin ihmistuntemusta, joka nyttemin on paljastunut täysin harhaksi. Ja tytär toimii tässä kuin käenpoika.

Huomasin jo aikasemmin, että hän suhtautuo epäilevästi vähänkään itsevarmempiin ja itsenäisiin lapsiin pihapiirissämme, ja kertoi mulle että on täysin varma ko. lapsen alkavan käyttä huumeita, polttamaan tupakkaa, sortuvan myymälävarkauksiin.

Soittelee uudet naapurit ihan asiakseen, kuinka on huomannut heidän lapsensa nauravan hänen puutteelleen ym.. Todella uskomatonta.

Valehtelee ja luimuilee, eivät keskustele kun asioita yrittää selvittää. Selittelee, muuttaa kertomuksiaan.. Voi herranjumala että voi olla oikeasti sairasta.

Mun mielestä pomolle soittaisin. Olen erimieltä tk:sta.

ap

Vierailija
2/24 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luottaa liikaa omaan maailmaansa ja kuvittelee omaavansa jotakin ihmistuntemusta, joka nyttemin on paljastunut täysin harhaksi. Ja tytär toimii tässä kuin käenpoika.

Huomasin jo aikasemmin, että hän suhtautuo epäilevästi vähänkään itsevarmempiin ja itsenäisiin lapsiin pihapiirissämme, ja kertoi mulle että on täysin varma ko. lapsen alkavan käyttä huumeita, polttamaan tupakkaa, sortuvan myymälävarkauksiin.

Soittelee uudet naapurit ihan asiakseen, kuinka on huomannut heidän lapsensa nauravan hänen puutteelleen ym.. Todella uskomatonta.

Valehtelee ja luimuilee, eivät keskustele kun asioita yrittää selvittää. Selittelee, muuttaa kertomuksiaan.. Voi herranjumala että voi olla oikeasti sairasta.

Mun mielestä pomolle soittaisin. Olen erimieltä tk:sta.

ap

Joten siksi kannattaisin kuitenkin tk:ta. Psykoottinen ihminen assosioi asioita normaalista poikkeavasti, ja voi olla harhainen oman kaikkivoipaisuutensa suhteen. Siksi saattaa esim. kuvitella näkevänsä ennalta lasten kohtalon. On myös hyvin yleinen psykoosin oire, että keksii merkityksettömille asioille omaan itseen liittyviä merkityksiä. Esim. lapsen nauru kohdistuu hänen puutteisiinsa, vaikka lapsi nauraisi omia leikkejään tms.

Hän voi olla niin omassa maailmassaan ja sen verran syvällä harhoissa, että ei tajua "valehtelevansa", vaan voi todella uskoa asioiden olevan niin kuin ne kokee harhaisessa maailmassaan.

Voithan aina soittaa sinne pomolle, jos tk:hon soitto ei tuota tulosta. Ja tosiaan, tk:sta menevät vaikka kotikäynnille, jos ihmisen epäillään olevan hoidon tarpeessa, eikä hän itse sitä ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistää vähän miettimään "ammattitaitoiset" kasvattajat.

Lapsi valvoo lasta!

Joo mä olen kans huomannut jotakin omituista eräässä meidän tarhan lastenhoitajassa. Tuijottaa omituisesti suu mutrussa. Varmaan uskoo kaiken mitä tenavat puhuu sille :D

Vierailija
4/24 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä että jos se onkin jotenkin sairas psyykkisesti.

Tänäänkin oli supattelut sen kolmasluokkalaisen kanssa ja molemmat tuijottivat lapsellisen syrjäsilmällä että "tuossa se menee"

Tiedättekö, on jotakin aivan uskomatonta!

ap

Mä lasken hänen pomon varaan.. musta tuntuu että sillä ei ole harmainta aavistusta millainen ihminen tuo naapurini on..

tkhon soitam sitte jos tilanne jotekin kärjistyy ja se tulee ikmi siinä vaiheessa kun sen vanhin lapsi ei enää erota todellisuutta harhamaailmasta!

ap

Vierailija
5/24 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllähän tänne mahtuu kaikenmaailman Breivikejä joista ei koskaan huomaa ennenkuin jotakin tapahtuu :((!!!!

ap

Vierailija
6/24 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAPSI vielä? No kuule, se ei välttämättä ymmärrä että äiti on seonnut. Jos ihminen menee psykoosiin, se ei ole sitä "millainen ihminen oikeasti on", vaan sairautta. Terve ihminen ei noin käyttäydy.

En ymmärrä miksi ihmeessä ap ei voi soittaa sinne tk:hon, varsinkin kun tädillä on omiakin lapsia, joihin harhaisen äidin kanssa eläminen vaikuttaa vahingollisesti. Olisi todella tärkeää äidin päästä hoitoon. Psykoosista voi parantua todella hyvinkin, ja täti voi olla hoidon jälkeen taas hyvä äiti ja työntekijä.

Ei se sairastuminen roolia tai ammattia katso.

T: se mielisairaanhoitaja

Vierailija
7/24 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Mies on aika erikoinen kyllä, eikä varmasti huomaisi jos vaimo alkaa oireilla jotekin. Ja se mies ei taatusti erota muutakuin voicen ja mtv:n...

ap

Vierailija
8/24 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sulla on omakohtaista kokemusta vastaavasta, eikö vain? Siksi muut eivät välttämättä tajua tilannetta yhtä hyvin kuin sinä. Olenko oikeassa?

Vierailija
9/24 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos asuu naapurissa ja elämäntavat on mitä on.

Olen pitänyt heitä vähän erikoisina, mutta kun hänen tytär paljasti kaiken, ja juttelin muiden naapureiden (asianosallisten) kanssa, kävi ilmi, että kaikki ei todellakaan ole hyvin.

Omakohtainen kokemus siis kohteena olemisesta.

ap

Vierailija
10/24 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotakin ystävällisempää tapaa lähestyä häntä? Ei kannata luottaa lasten sanoihin niin paljoa.

Vierailija
11/24 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävältä. Jotkut ihmiset elävät niin pienissä ympyröissä, että itsessään jo se voi aiheuttaa moisia ajatuksia.

Todella hankala tilanne miten ottaa puheeksi. Itse yrittäisin pyytää äitiä vaikka kahville ja sitten yrittäisin päästä hänen sielunmaisemaansa käsiksi.

Vierailija
12/24 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taannoin oma tyttäreni sanoi, että tämä naapuri oli pyytänyt minua soittamaan poliisille pedofiiliepäilystä.. Alueella oli tehty havainto moisesta. Naapuri oli jo soittanut poliisille niin monet kerrat, että lopulta pyysi minua soittamaan kun paikkakunnan poliisis ei enää reagoinut hänen soittoihinsa.

Tosin pyyntö tuli oman tyttäreni välityksellä. Hänen omat lapset olivat jo aivan hysterian partaalla ja sain todella tehdä töitä rauhoittaakseni omia lapsiani siltä, että eivät kaikki pakettiautolla ajajat ole pedofiileja.

Ohjeistin heitä toimimaan siten kuin kuuluukin ja luotan lapsieni järkevyyteen.Tuntuu että siellä (naapurissa) ei todellakaan ole millään mitään rajaa, ja että äidillä ei ole mitään käsitystä lapsiensa ikätason mukaisesta kehityksestä.

ap

Vierailija
13/24 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oikein valottunu tää juttu...

Onko sulla omia ongelmia, joita pyrit selvästi ratkomaan tyttäresi kanssa?

Vierailija
14/24 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun ap kuitenkin soittaa sinne terveyskeskukseen. Oikeastaan se on sinun velvoitteesi.

Vierailija
15/24 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastavaan kieroilijaan. Sai pitää kielen keskellä suuta että ei sanonut mitään jota ei olisi toivonut kuulevan kylältä muunneltuna.

Neuvoisin ap pitämään vaan välimatkaa ja anna elämän opettaa. Sääli hänen lapsiaan.

Vierailija
16/24 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mikä tekee ihmisestä tuollaisen, sokean omalle toiminnalleen? Jos todella on vielä lasten kanssa tekemisissä, heidän nimenomaan pitäisi ymmärtää nähdä pidemmälle ja toimia järkevästi kuin aikuinen.

Piti kommentoida koska olen törmännyt todella naiiveihin ihmisiin nimenomaan lastenhoito-alalla.

Ei minkäänlaista yritystä edes kasvaa ihmisenä...olisi kiva tietää joskus että MIKSI ihminen on työssä, jota tekemällä ei koskaan saa kiitosta.

Vierailija
17/24 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on uusi päivä.

Vierailija
18/24 |
22.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tyttäreni joutui juuri valehtelijan uhriksi, täysin päätöntä!! Kovin näytää olevan tyttärellä luottamus ja usko omiin valheisiin?

Miten teillä ap on mennyt?

Vierailija
19/24 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo äiti on jotekin pihalla...

Luojan kiitos mun lapset ei ole joutuneet hänen ryhmäänsä päiväkodissa. Kyllä on vaarallisen heikolla hoidon taso, kun tuollaiset arvioivat lapsiamme.

Pelottaa oikein :(

ap

Vierailija
20/24 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun täytyy ilmoittaa terveyskeskukseen henkilöstä, jonka terveydentila vaatii arviointia. Jos tilanne on akuutti (riehuu tms., voit soittaa hänelle ambulanssin.

T: mielisairaanhoitaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän