Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Max Henri Kristian , mitä oot mieltä nimestä?:)

Vierailija
26.06.2012 |

Juu eli pikkuiselle pojalle tässä nimeä kaipaillaan.

Mun oma nimi alkaa ämmällä ja se on aika harvinainen, sit miehenkin nimi alkaa ämmällä mut se on nyt ihan tavallinen nimi, joten kun molempien nimet alkaa m-kirjaimella, ollaan aateltu et pojan nimi alkais myös..

Ollaan mietitty nimeä Max. Minusta se on vaan jotenkin kiva nykynimi, lyhyt ja ytimekäs, söpö ja hieman erikoinen koska sisältää vierasperäisen kirjaimenkin !

Henri toiseksi nimeksi siksi, kun mulla murrosikäisenä kuoli yksi kaveri jonka nimi oli Henri ja haluun muistaa sitä siinä nimessä.

Kristian kolmanneksi nimeksi siksi koska se on minusta vaan pitkä ja komea nimi!

Joo ja sukunimi on sit perus suomalainen K-kirjaimella alkava ja päättyy nen - päätteeseen

Ja vaikka puhunkin tuolla et minun mielestä aina noiden nimien kohdalla, niin juu mies on antanut mulle enemmän päätösvaltaa mut täytyy hyväksyttää vaan hänellä ja jos ei käy nii sit keksitään jotain muuta.. haha, nii on siis ihan meidän yhteinen projekti kuitenkin tämä nimi juttu=DD en ole itsekäs ja päätä minä vaan sentään, et mikä sen nimeks tulee !

Mutta heittäkääs tosiaan niitä mielipiteitä kehiin. Kiitos!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään etunimistä. Vaikea sanoa sopiiko sukunimeen kun en sitä tiedä, mutta esim. Max kaikkonen tai max kyllönen ei kuulosta hyvältä. Max on kuitenkin aika mahtipontinen nimi.

Vierailija
2/11 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan saa koko ikänsä kuulla: Oletko ruotsinkielinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman pistää häiritsemään noiden viimeisten nimien terävyys ja kovuus ja se, että käytännössä tavu ri toistuu peräkkäin: henRI kRIstian.

Pistäisin siis Kristianin kohdalle jotakin muuta, esim. Kaspian, Kasperi.

Vierailija
4/11 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max ja Henri kivoja. Kristian vain, jos kristinusko on teille hyvin tärkeä.

Vierailija
5/11 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Max on teennäinen muotinimi eikä edes kovin erikoinen. Laittaisit ennemmin jonkun suomalaisen kuuloisen etunimenkin. Maailmalla suomalaiset nimet kuulostaa ihanan eksoottisilta : )

Vierailija
6/11 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kivoja, en tykkaa Kristianista yhtaan. Max ei oikein kylla sovi supisuomalaiseen sukunimeen, jotenkin Max Kaikkonen tms kuulostaa vahan holmolta ?!

Vierailija
7/11 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olis poikia, niin kelpasi nimeksi

Vierailija
8/11 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max ei ole mitenkään erityisen harvinainen etunimi. Meillä on kolme Maxia päiväkodissa - kaikki suomenkielisistä perheistä (suomenkielisellä paikkakunnalla).

Jos oikeasti haet harvinaista M-alkuista nimeä, niin esim. Mirko on sellainen tai Marlo ja Milo.

Vierailija
9/11 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menestyneempiä kuin mitä olette.

Vierailija
10/11 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max on wt-nimi, Henri on romaninimi, Kristian on siirappinen nimi suoraan 70-luvulta.

Vierailija
11/11 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimet sopii kyllä toisiinsa hyvin. En kyllä tykkää noista mistään, en osaa perustella. Kovia?