Tinttaatteko kuskia aina kun näette keltaisen auton?
Meillä on tällainen hupi käytössä. Tai ei aina tintata kuskia notta pyssyy tiellä.
Kommentit (29)
nuoriso ja lapset läpsivät toisiaan "Keltainen auto!" En tajua.. Toissapäivänä yövuoron jälkeen istuin apukuskin paikalla aivan sairaan väsyneenä ja nuokuin niin kyllä alkoi pikkusen vituttamaan, kun keltaisia autoja riitti ja muksut läpsi mua =/.
Meillä alkoi noin vuosi sitten tämä harrastus. On kuulema ruotsisksi jotenkin järkevämpi, mutta kun en osaa sitä yhtään niin en hoksannut sitäkään vitsiä...
saa löydä kaksi kertaa :D Meillä siis myös tätä harrastetaan
Meillä ei muuten lyödä yhtään ketään, eikä siitä myöskään saada tyydytystä.
Loppui minun hakkaaminen kun kerran pysäytin auton tien viereen ja ilmoitin että seuraavasta kerrasta lähtien kuljettajaa tinttaava lähtee kävelemään.
Ihmettelin, kun hihkuivat "keltsi" takapenkillä. Siitä on jo aikaa...
ja toi on niiiiiiiin ärsyttävää!
Varsinais-Suomessa asutaan.
Meidän lapset vaihto koulua ja sen jälkeen aina keltaisen auton nähtyään sanoivat keltsi ja tinttasivat vieressä istujaa. Uudessa koulussa opittua tuo ja luulin, että se on paikallinen ilmiö :) Nyt meillä on itsellä keltainen auto ja tuntuu hassulta ajatella että muutkin kun tämän alueen koululaiset tinttailevat toisiaan nähdessään automme :DDDD
Meidän lapset vaihto koulua ja sen jälkeen aina keltaisen auton nähtyään sanoivat keltsi ja tinttasivat vieressä istujaa. Uudessa koulussa opittua tuo ja luulin, että se on paikallinen ilmiö :) Nyt meillä on itsellä keltainen auto ja tuntuu hassulta ajatella että muutkin kun tämän alueen koululaiset tinttailevat toisiaan nähdessään automme :DDDD
tai minua jos olen ainoa autossa lapsen lisäksi. Mutta jokainen tinttaa kuskia jos näkyy rekkari jossa on kolme samaa numeroa.
Missä asutte. Me ollaan Kirkkonummen Veikkolasta
mitä tinttaaminen on.
Mutta luultavasti kyseinen hupi ei ole täällä käytössä.
Siis joku leikkikö tuo on? En oo koskaan kuullutkaan moisesta, mutta olenkin autoton :D
Lapsi toi koulusta "kivan" autoiluleikin ja tökkäilemme toisiamme aina keltaisen auton nähtyämme.
Asumme Porin seudulla.
Joku kaunis kerta mulla vielä napsahtaa ja tinttaan perkele niiltä tajun kankaalle ja karjun KELTAINEN AUTO!!!
viikkoa sitten, en tiedä mistä oppinut. Päijät-Hämeessä asutaan. Tökkää minua tai siskoaan ja sanoo keltainen auto! ainakin vielä ihan hauskaa
reagoidaan keltaisiin autoihin tinttaamalla
joskaan ei oikeasti tintata vaan sanotaan "mä lyön sua". Molempi pahempi? :D
Olen kuvitellut että meidän ala-asteen juttuja. Asumme Pirkanmaan pohjoispuolella.