Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinttaatteko kuskia aina kun näette keltaisen auton?

Vierailija
26.06.2012 |

Meillä on tällainen hupi käytössä. Tai ei aina tintata kuskia notta pyssyy tiellä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuvitellut että meidän ala-asteen juttuja. Asumme Pirkanmaan pohjoispuolella.

Vierailija
2/29 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoriso ja lapset läpsivät toisiaan "Keltainen auto!" En tajua.. Toissapäivänä yövuoron jälkeen istuin apukuskin paikalla aivan sairaan väsyneenä ja nuokuin niin kyllä alkoi pikkusen vituttamaan, kun keltaisia autoja riitti ja muksut läpsi mua =/.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/29 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä alkoi noin vuosi sitten tämä harrastus. On kuulema ruotsisksi jotenkin järkevämpi, mutta kun en osaa sitä yhtään niin en hoksannut sitäkään vitsiä...

Vierailija
5/29 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa löydä kaksi kertaa :D Meillä siis myös tätä harrastetaan

Meillä ei muuten lyödä yhtään ketään, eikä siitä myöskään saada tyydytystä.

Vierailija
6/29 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppui minun hakkaaminen kun kerran pysäytin auton tien viereen ja ilmoitin että seuraavasta kerrasta lähtien kuljettajaa tinttaava lähtee kävelemään.

Vierailija
7/29 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin, kun hihkuivat "keltsi" takapenkillä. Siitä on jo aikaa...

Vierailija
8/29 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toi on niiiiiiiin ärsyttävää!

Varsinais-Suomessa asutaan.

Vierailija
9/29 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset vaihto koulua ja sen jälkeen aina keltaisen auton nähtyään sanoivat keltsi ja tinttasivat vieressä istujaa. Uudessa koulussa opittua tuo ja luulin, että se on paikallinen ilmiö :) Nyt meillä on itsellä keltainen auto ja tuntuu hassulta ajatella että muutkin kun tämän alueen koululaiset tinttailevat toisiaan nähdessään automme :DDDD

Vierailija
10/29 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset vaihto koulua ja sen jälkeen aina keltaisen auton nähtyään sanoivat keltsi ja tinttasivat vieressä istujaa. Uudessa koulussa opittua tuo ja luulin, että se on paikallinen ilmiö :) Nyt meillä on itsellä keltainen auto ja tuntuu hassulta ajatella että muutkin kun tämän alueen koululaiset tinttailevat toisiaan nähdessään automme :DDDD

Vierailija
11/29 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai minua jos olen ainoa autossa lapsen lisäksi. Mutta jokainen tinttaa kuskia jos näkyy rekkari jossa on kolme samaa numeroa.

Vierailija
12/29 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asutte. Me ollaan Kirkkonummen Veikkolasta

Vierailija
13/29 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tinttaaminen on.

Mutta luultavasti kyseinen hupi ei ole täällä käytössä.

Vierailija
14/29 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joku leikkikö tuo on? En oo koskaan kuullutkaan moisesta, mutta olenkin autoton :D

Vierailija
15/29 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi toi koulusta "kivan" autoiluleikin ja tökkäilemme toisiamme aina keltaisen auton nähtyämme.

Asumme Porin seudulla.

Vierailija
16/29 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kaunis kerta mulla vielä napsahtaa ja tinttaan perkele niiltä tajun kankaalle ja karjun KELTAINEN AUTO!!!

Vierailija
17/29 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikkoa sitten, en tiedä mistä oppinut. Päijät-Hämeessä asutaan. Tökkää minua tai siskoaan ja sanoo keltainen auto! ainakin vielä ihan hauskaa

Vierailija
18/29 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

reagoidaan keltaisiin autoihin tinttaamalla

Vierailija
19/29 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskaan ei oikeasti tintata vaan sanotaan "mä lyön sua". Molempi pahempi? :D

Vierailija
20/29 |