Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se hyvä olla naimisissa miehen kanssa, jolta voi suoraan

Vierailija
26.06.2012 |

kysyä käykö vieraissa?

Ei tarvii leikkiä etsivää ja pelätä, että turpiin tulee

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla naimisissa akan kanssa, joka on niin tyhmä, että luulee, että sille tunnustaisin.

Vierailija
2/6 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä kanssasi, mutta en silti tekisi tälläistä aloitusta ja yrittäisi olla niin paljon parempi kuin jotkut muut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO riippuu tietysti siitä onko vastaus kyllä vai ei ja siitä onko se mahdollinen ei-vastaus rehellinen.. Itse en kokisi oloani hyväksi jos olisin naimisissa miehen kanssa joka vastaisi kysymykseen kyllä, enkä kyllä sellaisenkaan miehen kanssa jonka ei-vastaukseen ei voisi luottaa.

Nyt minulla on hyvä olla naimisissa miehen kanssa jolta ei tarvitse kysyä tuota kysymystä suoraan, mutta ei myöskään leikkiä etsivää tai ylipäätään pelätä tai epäillä mitään :)

Vierailija
4/6 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos kävi, niin mites sitten?

Vaimoni arveli olevansa raskaana. Kysyin, että olenko minä varmasti isä. Ilmeestä näki, kuinka hän joutui tyynnyttelemään itseään, mutta vastasi sitten, että kyllä. Lopulta kyseessä oli vain viivästyneet kuukautiset tai hyvin varhainen keskenmeno, joten siinä mielessä kysymykseni osoittautui turhaksi.

Tällaiset kysymykset aiheuttavat vaikeita sosiaalisia tilanteita, koska niissä luottamus kyseenalaistuu. Olisin kuitenkin syyttänyt itseäni täydeksi moukaksi, jos meille olisi syntynyt lapsi, enkä olisi pyrkinyt selvittämään isyyttäni ihan avoimella kysymyksellä. Kuitenkin joltinenkin osa lapsista syntyy syrjähypyn seurauksena, eikä se naisen otsassa lue, että kuka pettää ja kuka ei.

Vierailija
5/6 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä kanssasi, mutta en silti tekisi tälläistä aloitusta ja yrittäisi olla niin paljon parempi kuin jotkut muut.

Vierailija
6/6 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sua ole kukaan pyytänyt tekemäänkään. Minä tein.

Tuskin :3

Kertoo paljon susta ihmisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä