Mitenköhän tässäkin käy... Ostin iphonen
eräästä suomalaisesta tavaratalosta ILMAN liittymää, koska liittymä minulla jo on.
Sitten:
- puhelimessa ilmenee vikoja, 3g yhteys ei toimi eikä mms-viestit, puhelut katkeilevat
-vien puhelimen huoltoon samaiseen tavarataloon
- menee pari viikkoa ja minulle soittaa huollosta joku tyyppi, joka pahoittelee ja kertoo, että puhelin ei toimi koska minulle on vahingossa myyty kytkypuhelin, jossa on liittymä jo valmiina. Tyyppi lupaa soittaa minulle seuraavana päivänä. Hän sanoo, että tulen luultavasti saamaan uuden puhelimen.
- seuraavana päivänä puhelua ei kuulu
- illalla soitan huoltoon ja minulle kerrotaan, että kyseessä ei ole ollutkaan kytkypuhelin, vaan "kollega on käsittänyt väärin". Puhelimeni onkin mennyt johonkin toiseen huoltopaikkaan jatkoselvityksiä varten. Uutta puhelintakaan ei enää luvata antaa toimimattoman tilalle
-jälleen minulle luvataan soittaa seuraavana päivänä. Jään odottamaan...
Kommentit (6)
Vai kenties huonosti toimivassa huollossa? En nyt sanoisi tuon perusteella että iPhone on huono puhelin.
ja sen kanssa ei ollut mitään ongelmia. Ärsyttää vaan tuo huollon sähläily. ap
Vai kenties huonosti toimivassa huollossa? En nyt sanoisi tuon perusteella että iPhone on huono puhelin.
vika ei voi olla tuo mainittu "puhelut katkeilee koska on kytkypuhelin"... Jos on operaattorilukittu puhelin niin siinä ei sitten toimi muiden operaattoreiden kortit OLLENKAAN. Eli siirsitkö vaan vanhan kortin uuteen puhelimeen? Onko liittymä aiemmin toiminut moitteetta?
Liittymässä ei ole koskaan ollut mitään vikaa, vaan ongelmat alkoivat hankittuani tuon uuden puhelimen.
Haluatteko muuten tietää, mikä tässä on viimeisin vaihe? ap
vika ei voi olla tuo mainittu "puhelut katkeilee koska on kytkypuhelin"... Jos on operaattorilukittu puhelin niin siinä ei sitten toimi muiden operaattoreiden kortit OLLENKAAN. Eli siirsitkö vaan vanhan kortin uuteen puhelimeen? Onko liittymä aiemmin toiminut moitteetta?
Sait puhelimen takaisin huollosta. Siitä ei ole löytynyt vikaa, joten jouduit maksamaan 50 €:n maksun turhasta huollosta. Puhelin ei edelleenkään toimi. Jotenkin ei enää tee mieli lähettää siitä korjattavaksi.
työpuhelin, "pakko" käyttää.