Minkä tähären soot niin lihava?
Kommentit (20)
Syön tai olen syömättä tai mitä vaan siitä välistä, kilot senku pysyy. Liikun tai en liiku, sama juttu.
Lasten ja miehen takia häpeän. Olen hävennyt jo 20 vuotta.
mutta soot vaan sokia ja tairat olla tyhymäki.
rupia minää airanseipähänä olemahan.
tällaisella kskustelupalstalla se kuulostaa vain ja ainoastaan itsetehostukselta, ei hausklta ja persoonalliselta kuten itse luulet sen olevan
ja nyt kun vihdoin se alkaa olla pois alta, olen jääny suklaakoukkuun ja sitä syö päivittäin. todella vaikeaa luopua, yritetty jo kauan.
olen siis tunnesyöppö.
minkä takia itse käytät tuota juntin kuuloista murreilmaisua tällaisella kskustelupalstalla se kuulostaa vain ja ainoastaan itsetehostukselta, ei hausklta ja persoonalliselta kuten itse luulet sen olevan
Moon ylypiä mun murtehesta. Kuka tässä juntti onkaan.
Minä voin laihduttaa, vaan pääsetkö sinä irti tuosta junttimurteestasi...;)
Ja lihava olen siksi, että sairastuin nuorena ahmimishäiriöön ja masennukseen. Tappava yhdistelmä.
murteet kunniaan! Mua alkaa aina naurattaa kun tuota murretta kuulen, siis hyvällä tavalla. Kamalinta on mielestäni ehkä stadilainen tapa puhua, se kun on niin tylyn ja leuhkan kuuloista helposti vaikkei oikeasti niin sitä olisikaan.
äläkä urputa. Kuka sitä ny hyvästä murtehestansa irti haluais päästä. Läskit kyllä joutas..
Minä voin laihduttaa, vaan pääsetkö sinä irti tuosta junttimurteestasi...;)
Ja lihava olen siksi, että sairastuin nuorena ahmimishäiriöön ja masennukseen. Tappava yhdistelmä.
Pitääsi hölökötellä jalakaasin pitkin pitäjätä, mutta kun autollakin pääsöö, niin ei sitä kehtoo...
lapselleni joka on 160cm pitkä ja painaa 53kg.
Lapsi ollut aina hoikka ja nyt saanut vähän kerättyä painoa. Äijä on 140kg ja aina ollut lihava.
Vihaan pohjalaisia.
lapselleni joka on 160cm pitkä ja painaa 53kg.
Lapsi ollut aina hoikka ja nyt saanut vähän kerättyä painoa. Äijä on 140kg ja aina ollut lihava.
Vihaan pohjalaisia.
kaikkia pohjalaisia, se ei oo terveellistä
mistäpäin pohojanmaata soot kotoosin,
moon vaan oppinu puhumahan pohojammaan murretta. Son komia murre, eikö vaan? Kansalaasopistot vois järjestää vaikka pohojammaan murtehen kursseja.
ap
mutten oo nii kranttu, notten vastaasi.
Kyllä syärä pitää :D
Ropsu on nii hyvää evähänä..
1) Tämän foorumin tason tietäen en sinuna hirveästi huutelisi,
2) etenkin kun oma kirjoituksesi on aivan kamalaa apinasuomea.
En nyt vielä ole kovin lihava, mutta muutoksia herkuttelutottumuksiin pitäis tehdä.