Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte jos hoidossa oleva lapsi olisi luvattu hakea jo 2 tuntia sitten, mutta

Vierailija
26.06.2012 |

ketään ei vaan näy?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

häiritsemään, että mitä tapahtui..

En suinkaan ole yhtään utelias :D

Vierailija
2/21 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Soitto vanhemmille (jos ei vastausta)

2. Soitto varahakijalle (jos ei vastausta)

3. lapsi taksilla lastensuojeluun

Tämä siis pk:ssa kun ovet laitetaan klo 17 kiinni. Kyllä 2 tuntia on jo sellainen aika, että soitto on paikallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen.

Vierailija
4/21 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

soititko vanhemmille? moneltako lapsi tultiin hakemaan? mikä oli selitys?

Vierailija
5/21 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täällä joku palstailee asiasta? hei haloo

Vierailija
6/21 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakevani lapseni aina klo 17! Olen sellaisessa työssä, ettei koskaan voi tietää, pääsenkö lähtemään klo 14 vai pari tuntia myöhemmin.

Vierailija
7/21 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen lapseni yleensä klo 13-15, mutta en pysty antamaan tarkkaa hakuaikaa, joten selkeintä on ilmoittaa hakuajaksi klo 17, niin ei tarvii kenenkään hermoilla, jos en ole tasan kolme portilla.

22

Vierailija
8/21 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen lapseni yleensä klo 13-15, mutta en pysty antamaan tarkkaa hakuaikaa, joten selkeintä on ilmoittaa hakuajaksi klo 17, niin ei tarvii kenenkään hermoilla, jos en ole tasan kolme portilla.

22

semmoinen työ on?

Vierailija
9/21 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se sopimus oli, että noin kello 15.30 paikkeilla....tuntuu typerältä soittaa, jos tämä on jollekin sen paikkeilla....

ap

Ehkä kello 16 saakka voisi tuotaa "paikkeillaa" venytttää, mutta sen jälkeen voi ja pitääkin alkaa soitella.

Vierailija
10/21 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin kello 15.30 paikkeilla....tuntuu typerältä soittaa, jos tämä on jollekin sen paikkeilla....

ap

Vierailija
11/21 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun SOVITTIIN että haetaan sillä ja sillä kellonlyömällä. Ja korostaisin että LAPSI TÄÄLLÄ KOVASTI IKÄVÖI.

Vierailija
12/21 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varanoutajalle, jos sellainen on nimetty. Jos kyse olisi satunnaisesta hoitopäivästä, soittaisin vaikka vanhempien vanhemmille. Jos vanhemmat eivät vastaa hoitajan puheluihin, on tapahtunut onnettomuus tai he ovat niin suuria idiootteja, että on parempi, että joku muu hakee lapset.

Vierailija
13/21 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Minä vain olen tottunut hakemaan lapseni silloin, kun sovin ja nyt olen vähän ihmeissäni.

Vierailija
14/21 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin kello 15.30 paikkeilla....tuntuu typerältä soittaa, jos tämä on jollekin sen paikkeilla.... ap

vanhemmat eivät ole ilmoittaneet mitään.

Vierailija
15/21 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisihan se kiva tehdä ennen vauvan nukkuma-aikaa...

ap

Vierailija
16/21 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat kroonisesti myöhässä, mikä kurjaa lapsen kannalta. Lopulta ei enää suostunut tulemaan meille, kun ei ollut varma tuleeko kukaan hakemaan. Kerran vein hänet kotiin jossa oli onneksi isosisko kotona ja saatoin hänet sinne jättää. Kello oli tuolloin jo 21 ja kyseessä alle kouluikäinen.

Toisen lapseni kaverin olen myös vienyt iltayhdeksän jälkeen kotiin kun ei vanhemmat tulleet hakemaan eikä kukaan vastannut puhelimeen. Oli aika valju tunne itsellä, että näinkö leväperäisiä ovat vanhemmat.

Vierailija
17/21 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmille ihan silkasta huolesta, ettei ole mitään sattunut.

Yhtä lasta ei kerran ilmaannuttu hakemaan hoidosta. Syyksi ilmeni se, että vanhempi oli kuollut yllättäen.

Vierailija
18/21 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään syyttävään tai vaativaan sävyyn jos nämä eivät ole kroonista myöhästelijöitä nämä vanhemmat vaan ihan ystävällisesti kysyäkseni ettei vaan mikään ole hätänä ja että milloinkahan tulevat hakemaan lapsen.

Vierailija
19/21 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan teillä muillakin elämää kuin hoitolapsi.

Vierailija
20/21 |
26.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vanhempia ei tavoita. Ja jos varahakijoitakaan ei, niin sitten päivystävälle sossulle.

Näin niiden pitäisi toimia päiväkodillakin, jos siellä vielä sulkemisajankohdan liepeillä lapsia on. Miksi ihmetellä vasta 2h sovitun hakuajan jälkeen, että mitä tehdä? 15-30min menee vielä satunnaisesti myöhästymisen piikkiin, mutta sitten rupeisin jo kyselemään perään...

Olen kyllä käsittänyt näin, että vanhemmilla olisi velvollisuus ilmoittaa, jos tulevat myöhässä? Itse ainakin olen soitellut päiväkotiin myöhästymisiäni, jos ovat ylittäneet 10min sovitun hakuajan... Ja pyytänyt varahakijan, jos en sulkemisaikaan mennessä itse ehdi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän