olen vittumainen ihminen. kysyttävää?
Kommentit (15)
Eikö se koskaan tunnu sinusta oikeasti todella pahalta, kun satutat toista ihmistä sanoillasi ja vieläpä aivan tahallasi? Hyvä kiertämään -niin kai jotkut tekevät- mutta sunkaltaiset tekevät just päinvastoin. Voi se vielä palautua jonkun esim. oman läheisesikin kohdalle aika yllättäen monen välikäden kautta takaisin, kun ne on asenteet, ne asenteet, joihin me kaikki vaikutetaan. Ilmeisen monet ihmiset vaan tyhminä makselevat silmän silmästä mihin tahansa, periaatteella että kun minullekin niin minäkin. Vttumaisuus rulaa sitten kouluissa, työelämässä, missä vaan. Ajatellaan, että kun muakin on kohdeltu törkeästi ja huonosti, niin sitä voikin sitten muka maksella kenelle vaan eteenpäin ja että siitä tulisi itselle jotenkin hyvä olo. Ei se mene niin, vaan sitä pitäisi yrittää pitää itsensä ihmisenä, vaikka "maailma" kuinka prseestä välillä olisikin! Ja onhan se välillä.
Annoin kaverieni kuulla suorat sanat, koska jättivät minut kutsumatta illanviettoon. Kostin ja simputin varsinkin toista kaveriani tämän tapauksen jälkeen ja olen ylpeä siitä. Mitäs ei osaa pitää puoliaan.
miten sun vittumaisuus näkyy? Osaatko olla ihmisille päin näköä vittumainen vai vittuiletko täällä palstalla?
ei vastaamatta jättäminen ole vittumaista vaan raukkamaista.
Onko hänkin vittumainen? Vai oletko valinnut täydellisen vastakohdan rinnallesi?
Millä perusteella sä nostat itsesi muiden yläpuolelle ja oikeutat vittumaisen käytöksesi (koska sitähän se tahallinen vittumainen käytös on)? Oletko itsestäsi ylpeäkin? Onko susta "cool" (...) olla vittumainen? Oletko ollut koulukiusattu? Oletko mielestäsi kovinkin aikuinen ja kypsä? Vaikutatko työelämässä? Toivon, että et.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se koskaan tunnu sinusta oikeasti todella pahalta, kun satutat toista ihmistä sanoillasi ja vieläpä aivan tahallasi? Hyvä kiertämään -niin kai jotkut tekevät- mutta sunkaltaiset tekevät just päinvastoin. Voi se vielä palautua jonkun esim. oman läheisesikin kohdalle aika yllättäen monen välikäden kautta takaisin, kun ne on asenteet, ne asenteet, joihin me kaikki vaikutetaan. Ilmeisen monet ihmiset vaan tyhminä makselevat silmän silmästä mihin tahansa, periaatteella että kun minullekin niin minäkin. Vttumaisuus rulaa sitten kouluissa, työelämässä, missä vaan. Ajatellaan, että kun muakin on kohdeltu törkeästi ja huonosti, niin sitä voikin sitten muka maksella kenelle vaan eteenpäin ja että siitä tulisi itselle jotenkin hyvä olo. Ei se mene niin, vaan sitä pitäisi yrittää pitää itsensä ihmisenä, vaikka "maailma" kuinka prseestä välillä olisikin! Ja onhan se välillä.
Olen vittumainen takaisin vittumaiselle. En tietenkää niille jotka ei ansaitse. Liian kauan olin liian kiltti. En jaksa enää.
Olet oikeassa osoitteessa; vauva palstalla 😜
Oletko kerrostalossa asuva nainen? Kerrostalonaiset ovat vittumaisuuden lisäksi tatuoituja lokkeja.
Nieletkö ja tykkäätkö pyllyleikeistä?
Mitä ajattelet vattuihmisistä joilla on vadelma hattuna?
Suu virneessä odotan vastaustasi.